Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

גולף היה השם הראשון מאז הסדרה שהחלה בחיפושית (typ 1/2/3/4) או נפחי מנוע.

 

כאמור - גולף ״מתכתב״ עם פולו. והגולף בהחלט מתוחכם - תסתכל מי משחק בו. רמז - בישראל זה בקיסריה. בארה״ב זה משחק של מיליארדרים ושל נשיאים.

 

@Avia המהלך היה יותר פשוט. הסירו את לוחית הרביט עם האוזניים הארוכות ושינו את השם - כמה מפתיע - ל״גולף״. זה עשה את הטריק.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 29 דקות, גולדן191 כתב:

חחחחחח אהבתי++ את התגובה

אבל תכל'ס סקודה הם מוכרים לא רע בארץ...

בעיקר לליסינג ומחירים בהתאם.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

יש לזה גם גרסאת היבריד רגילה, אבל עם 5 מקומות כנראה בגלל אי אפשרות לדחוף בטריה בשורה 3.

בקיץ האחרון, אחרי שבקטגוריה מסויימת ביררתי והיה סיכוי טוב לקבל קודיאק, בגלל שעשיתי הזמנה מוקדמת מדי מסתבר, הקודיאק נעלם ואמרו שאין, הטירון נולד לתוך קטגוריה חדשה והנבלות גם העבירו את ה5008 אליה, ככה שהקטגוריה המקורית נשארה רק עם פולקסווגן טוראן.

ניסיתי להזיז קטגוריה, כרגיל ענו לי בחוצפה גרמנית שרוב הרכבים מוזמנים ושאני יכול לשדרג ב100 יורו ליום.

פורסם
בתאריך 7.5.2026 בשעה 00:13, PriceDevil כתב:

פולקסווגן טיירון הושק בעולם במרץ 2025. מדובר ב-SUV עם שבעה מקומות החולק פלטפורמה עם הסקודה קודיאק, ואמור להיות ממוצב מעליו (כלומר יקר יותר)

הוא ישווק כאן ברמת גימור גבוהה Elegance  עם כל מערכות הבטיחות המקובלות ואבזור שיצטרך להצדיק מחיר כניסה של 240-250K.

כרגע צ'מפיון רשמו לשיווק שני דגמים שניהם ברמת גימור Elegance אחד עם גג פנורמי, ואחד ללא גג כזה. שניהם עם מנוע ה1.5 המוכר עם 150 כ"ס המחיר שנרשם לשניהם הוא 259900 ש"ח, המחיר כשיחל השיווק צפוי להיות נמוך במעט.

האמת? אחרי גל הדגמים הסיניים שהגיעו לכאן, ובפרט הג'אקו 8, צ'רי טיגו 9, ו-MG S9 הטיירון מרגיש קצת מיותר, ולהערכתי ימכור כמה עשרות בשנה לכל היותר.

 

בול! את האמת לא שווה את המילים/זמן כדאי בכלל לדבר על דגם הלא רלוונטי הזה במחירים האלו, חוץ מכמה עשרות לקוחות פאנבויים לא רגישים לתמחור, אני מגיב רק כדאי להמחיש עד כמה התעשית הרכב האירופאי בברוך רציני !!!!

TAY_1.thumb.jpg.16991bd6f120817f8c2635065a15e42d.jpg
TAY_2.thumb.jpg.d998cb1033aba124303253c4414dcc6b.jpg
TAY_3.thumb.jpg.24d4523f206d69bf39038023099fb38a.jpg
TAY_4.thumb.jpg.c7247a5f5f44cd4abf15830ac1bfd20d.jpg

עם יחידת הנעה הכי עלובה זה לא רלוונטי בתמחור...אז כמה היה עולה גרסה נורמלי של 2.0K או לפחות PHEV ? 
300-350 אש"ח ???? הזייה איזה תמורה נותנים הסיניים לאנשים בפחות מ-200K.
ואז לא מבינים איך סוגרים קווי ייצור/מצמצמים משמרות, מפטרים ויש "עודף ייצור" של מעל מיליון רכבים במפעלים באירופה....שנתיים עד שיגיע לשוק היעד במחיר לא רלוונטי, בזמן הזה הסיני כבר יוציא 2 פייסליפטים שיש מצב ש-50-70% יהיה שונה מהקודם עם יותר תמורה!

  • אהבתי 3
פורסם

https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/שבעה-מושבים-2026-פולקסווגן-טיירון-נחת-בישראל-מחיר-259900-שקל

 

שיהיה בהצלחה, מנוע 1.5 ליטר 150כ"ס , משקל עצמי 1800 ק"ג..

מלבד המכורים לזאנר אני מניח שרוב מחפשי 7 המקומות יפנו לאופציות הסינית כמו הגאקו 8 והטיגו 9 , הרבה יותר חזקות ומצוידות וזולות לפני הנחות בלמעלה מ 10%.

פורסם

וגם לא אפויות, מצועצעות, סיניות, בעלות הנדסת אנוש בינונית במקרה הטוב, מדליקות איתותי מצוקה לכבוד כל זבוב שחולף בסמוך אליהן, סיניות, מצפצפות בעצבנות על כל שטות, עם באגים במולטימדיה שיפתרו-כבר-בעדכון-תוכנה-הבא-אחי-אל-תדאג, דיווחים על מנועים שנכבים באמצע נסיעה בכביש המהיר, ובנוסף לכל הן גם... סיניות.

  • אהבתי 2
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם
לפני כשעה, Avia כתב:

בעלות הנדסת אנוש בינונית במקרה הטוב, מדליקות איתותי מצוקה לכבוד כל זבוב שחולף בסמוך אליהן, סיניות, מצפצפות בעצבנות על כל שטות, עם באגים במולטימדיה שיפתרו-כבר-בעדכון-תוכנה-הבא-אחי-אל-תדאג

בשביל רוב האנשים, זה 👆 מול תוספת של 80K ש"ח, הארנק ינצח. 

 

לבודדים שבכל זאת לא רוצים - יש את הטיירון.

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם
לפני 4 שעות, 3n כתב:

https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/שבעה-מושבים-2026-פולקסווגן-טיירון-נחת-בישראל-מחיר-259900-שקל

 

שיהיה בהצלחה, מנוע 1.5 ליטר 150כ"ס , משקל עצמי 1800 ק"ג..

מלבד המכורים לזאנר אני מניח שרוב מחפשי 7 המקומות יפנו לאופציות הסינית כמו הגאקו 8 והטיגו 9 , הרבה יותר חזקות ומצוידות וזולות לפני הנחות בלמעלה מ 10%.

 

קצת לא הבנת, הטיירון לא מצופה להמכר בכמויות גבוהות, בשביל זה יש לצ'מפיון קודיאק.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • ספונסר פורום
פורסם
בתאריך 7.5.2026 בשעה 13:07, sperial כתב:

דווקא משחק הכדור עם מקלות מתאים לדגם הבא - הפולו -

בדיוק, אין שום קשר לזרם הגולף במקור, אחרת איך ניתן להסביר את ידית ההילוכים האיקונית בגולף המקורית??...

Interior - VW Golf Mark 1

  • אהבתי 1

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

פורסם

בעקבות השרשור גיגלתי קצת, שני ההסברים מופיעים, לעתים אפילו באותו אתר (ומצויין כי gulf באנגלית הוא golf בגרמנית). מוזר בעיני שאלופי העולם בתיעוד לא שלפו מדהו מהארכיון.

 

אישית אני מעדיף את ההסבר עם הכדור, ולו בדלל הפולו שהושק כמעט במקביל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...