Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב.

למיטב זכרוני ניידות לייזר ממוקמים במיקומים ספציפיים בלבד שאושרו ע"י מי שהוסמך לכך (מי?)

האם יש מפת נקודות כאלו, בהם ישנה האפשרות שתוצב מכמונת לייזר? והאם המיקומים המאושרים משתנים מעת לעת? באינטרנט מצאתי רק מפות של המצלמות הקבועות.

שאלה נוספת: אם ניידת לייזר ניצבה בנקודה שאינה מאושרת, האם הדו"ח חוקי?

פורסם

אולי תספר מה קרה.

לפי מה שראיתי עד כה, אחד השיקולים במיקומי ניידות לייזר זה בטיחות, כלומר שול רחב מאוד או כל מיני יציאות הצידה מהשול (לפעמים יש איזה עמוד חשמל/לוח בקרה שנמצא בצד דרך מהירה ויש שם  מרווח בגדר בטיחות או מעין גומחה לשים את הרכב בזווית). שיקול נוסף זה שהוא לא יהיה מאוד גלוי.

שני השיקולים האלה, ביחד עם העובדה שעשרות קמ של שול הולאמו עי שרת התחבורה לטובת נת"צ וסימון וי והתפארות בהישגים לא קיימים תוך כדי דחיקת הנתיב השמאלי לתוך חומת בטון שלעיתים פולשת ממש לנתיב בגלל בסיס שלט,  וגרימת תאונות בקטעי כביש שהיו מעולים לפני זה, כנראה לא משאירים המון מקומות פוטנציאלים.

  • אהבתי 2
פורסם

לרצות לא מזיק. מזיק לא לרצות.

אף אחד לא יפרסם מפה של נקודות לזירה, מה גם שיש המון והן משתנות מעת לעת.

השיקולים הם פחות או יותר כמו שקיפוד כתב. לצורך העניין, נקודת לזירה יכולה להקבע גם 10 דקות לפני תחילת האכיפה, בתחילת משמרת.

לגבי הסמכה: כל שוטר שמפעיל ממלז , חייב להיות מוסמך לכך ( בעל תעודה המעידה על הכשרה שעבר). בנוסף, הממלז חייב לעבור בדיקת טכנאי תקופתית ולעבור בדיקה בתחילת כל משמרת עי המפעיל. מסמכים אלה יהיו נתונים לעיונך כראיות במשפט.

  • אהבתי 1

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני 6 שעות, NAPOLEON כתב:

זה אמור להיות מידע גלוי.

על פי מי? לא ידוע לי על חובה על המשטרה לגלות את המיקום.

יש מקומות בהם החליטו שיש אינטרס לפרסם אכיפה (כמו השלטים שמודיעים על אכיפה אלקטרונית), זה לא אומר שזו חובה.

 

אישור המיקומים הוא ענין פנימי של המשטרה, ועד כמה שידוע לי אין לה חובה לפרסם מה הקריטריונים לאישור, איזה מקומות אושרו , או עדכונים בנושא.

פורסם

לפני לא מעט שנים סייעתי לחבר פורום לצאת מדו"ח לזירה של ניידת שעמדה בירידה מבת שלמה  לכיוון זכרון.

 

אז קיבלנו רשימת נקודות לזירה  בהוראת בית המשפט.

 

נקודת לזירה נקבעת על ידי קצין את"ן על בסיס שני נקודות עיקריות

 

האחת היא בטיחות לניידת לשוטר המתפעל ולמיקום האתת אם משתמשים  באתת

 

השניה טכנית ללא מכשולים למשל  אפשרות עצירה בטוחה לרכב הנלזר אפשרות לשמירת קשר עין עם   הרכב  הנלזר

 

קצין המשטרה אמור פעם בשלושה או שישה חודשים  לאשר את הנקודה מחדש לאחר בדיקה אם לא חלו שינויים .

 

ולדיון עצמו למה לא לגלות את הנקודות כמו שיש מפה של הצלמניות הקבועות.

 

לפני 20 שעות, fatboy1340 כתב:

לצורך העניין, נקודת לזירה יכולה להקבע גם 10 דקות לפני תחילת האכיפה, בתחילת משמרת.

לא מכיר פרוצדורה כזו 

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפני 6 שעות, ישה כתב:

ולדיון עצמו למה לא לגלות את הנקודות כמו שיש מפה של הצלמניות הקבועות.

הדיון הקבוע. האם לגלות ולמנוע מראש את העבירה, לעומת העובדה שמהירות היא עבירה מתמשכת ולא ניתן לבצע אכיפה לארוך כל הקטע, וכולנו מודעים לתופעת הברקסים רגע לפני המצלמה וההאצה שאחריה.

 

לפיכך יתרונות בלגלות, ויש יתרונות בלא לגלות, וההחלטה לגלות רק חלק, ולהשאיר אחרות מוצנעות היא סבירה.

 

 

פורסם
בתאריך 19.4.2026 בשעה 00:47, NAPOLEON כתב:

האם יש מפת נקודות כאלו, בהם ישנה האפשרות שתוצב מכמונת לייזר?

אולי תשלח מייל לאחד והיחיד, מיצו. 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אני לא בטוח שיש את התשובה לשאלתו של פות"ש. היכן בד"כ יש נקודות קבועות בהן הניידות לוזרות.

 

לדוגמה.. אני מכיר את כביש 25 לכיוון דימונה, ושם יש שתי נקודות קבועות לפחות שהניידות עומדות. 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

מכיר מקומות רבים קבועים, אך יש מקומות בהם אני נוסע יומיומי לעבודה, במקום אחד ראיתי פעם אחת לפני 4 שנים בלבד, ובמשנהו אחת לשנה, אולי. בנקודות הקבועות ניתן לראות אחת לשבוע - שבועיים. בזהירותי המופלגת אני מאט בנקודות הקבועות (בישורת עם ראות מעולה) למרות שאין צורך בטיחותי בכך, ואני מעוניין לדעת האם הנקודות בהן ראיתי אחת לתקופה ארוכה "ירדו" מרשימת נק' הלזירה.

אני מבין מ @ישה כי יש בנק נקודות לזירה, לא מופיע באתר של מיצו.

בתאריך 19.4.2026 בשעה 12:21, fatboy1340 כתב:

נקודת לזירה יכולה להקבע גם 10 דקות לפני תחילת האכיפה, בתחילת משמרת.

אני מניח שאתה מתכוון לבחירת נקודה ספציפית מתוך בנק המיקומים, ולא לקביעת נק' אכיפה חדשה, האמנם?

פורסם

אין תיאום בין המשטרה לבין משטרה צבאית.

באדום - פעמיים כבר מ.צ ליזרו אותי, ואם אני זוכר נכון הייתה שם גם משטרה רגילה.

בכחול - משטרה פעם אחת.

 

אני נוסע שם במהירות החוקית הכל טוב, אבל אם מוסיפים את הנקודות האלה לשאר הנקודות שאני מכיר, זה תמיד יהיה בשול רחב (מאוד).

או ב431 ששם יש מפרצי עצירה, כמו כן על גשרים ואפילו מתחת לגשרים.

 

image.thumb.png.91d3718b62974dcfef78c770ad5f1060.png

  • מעניין 1

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם
בתאריך 20.4.2026 בשעה 23:15, NAPOLEON כתב:

מכיר מקומות רבים קבועים, אך יש מקומות בהם אני נוסע יומיומי לעבודה, במקום אחד ראיתי פעם אחת לפני 4 שנים בלבד, ובמשנהו אחת לשנה, אולי. בנקודות הקבועות ניתן לראות אחת לשבוע - שבועיים. בזהירותי המופלגת אני מאט בנקודות הקבועות (בישורת עם ראות מעולה) למרות שאין צורך בטיחותי בכך, ואני מעוניין לדעת האם הנקודות בהן ראיתי אחת לתקופה ארוכה "ירדו" מרשימת נק' הלזירה.

אני מבין מ @ישה כי יש בנק נקודות לזירה, לא מופיע באתר של מיצו.

אני מניח שאתה מתכוון לבחירת נקודה ספציפית מתוך בנק המיקומים, ולא לקביעת נק' אכיפה חדשה, האמנם?

לא. יש שיקולים כללים כפי שהוזכרו לעיל.  יש הרבה משתנים, הנחיות ,מבצעי אכיפה ועוד.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

נוהל הפעלת ממל״ז

1. עמוד 3 - צורת ההפעלה.

2. עמוד 33 - בחירת מיקום בצד הדרך.

3. עמוד 39 - קביעת נקודת הפעלה.

4. עמוד 43 - טופס ריכוז נקודות הפעלה מאושרות.

 

@NAPOLEON מבקש את הטופס שבעמוד 43. יתכן ולא ניתן לקבלו מאחר והנקודות יכולות להשתנות עקב: 1. עבודות הכביש 2. שינוי תואי הדרך ועוד...

בעבר, אם זכרוני אינו מטעני, היתה פסיקה שאסרה על הפעלת ממל״ז בקרבת קו מתח גבוה. מה נותר מפסיקה זו?

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...