Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אחזור על מה שכתבתי בהתחלה: לאאור הדגש על מקום העבודה של אישתך, עם 80 אופציות להתמחות על טווח גיאוגרפי נרחב, ועם הביטחון שלך ביכולת למצוא עבודה בקלות, המתן עד שתדע היכן אישתך תעבוד, וחפש מגורים ועבודה בהתאם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 9 שעות, avngas כתב:

יש במודיעין התפשטות של ערסיאדה

 

הייתי אומר שההצהרה הזאת נכונה לגבי ישראל באופן כללי.

 

לשאלתו של פות"ש - אם כפר סבא בתקציב, מומלץ לבדוק היתכנות. בעקרון, מזרח העיר (שכונות הדרים וגבעת אשכול) הוא החלק המודרני יחסית שמושך אליו את האוכלוסייה ה'נכונה', אבל כיום יש לא מעט תמ"א ופינוי-בינוי גם באזורים אחרים של העיר שבעבר היו נדחים על הסף עקב בניה ישנה מדי או תשתית לקויה. מזרח העיר מקושר היטב לכביש 40 ו-531 (איילון למעשה) ולא רחוק מתחנת הרכבת, אבל שכונות מרכזיות יותר עשויות להנות מקישוריות עדיפה עם אוטובוס ומחיי קהילה מגוונים יותר מאשר ב'פריפריה'.

 

לא רחוק משם יש את ה'הרחבה' של הוד השרון (השכונה שבין מגדיאל למושב אלישמע) שנראתה די מבטיח פעם אחרונה שביקרתי בה, אבל לא בטוח עד כמה אטרקטיבית או בתקציב תהיה לזוג צעיר. גם כאן יש יתרון פוטנציאלי באוכלוסיה האמידה ובקרבה לתחנת הרכבת ולכביש 40/531. החסרון הוא בבידוד היחסי ממרכז העיר ובכל המגבלות הטיפוסיות של שכונת מגדלים.

 

לפני 9 דקות, sagibd95 כתב:

אופציה לעבוד מחוץ לעיר בערים או מועצות אזוריות סמוכות.

 

יתרון נוסף לכפ"ס והוד"ש - יש שם תריסר כפרים ומושבים במרחק נסיעה קצרה שעשויים להציע אפשרויות תעסוקה וגמישות שלא תמצא בערים גדולות.

 

פורסם
לפני 18 שעות, sagibd95 כתב:

ההורים נמצאים במודיעין ורעננה אבל זה פחות העניין כרגע, ילדים לא באופק בעתיד המספיק קרוב בשביל להשפיע על ההחלטה הזו.
יש רשימה של 70-80 מקומות התמחות שהיא תצטרך להתקבל באחד מהם. באופן טבעי, הריכוז הגדול שלהם הוא בירושלים ותל אביב.

 

בסופו של דבר, השיקולים האלו מובילים אתכם למודיעין.

אני גר סמוך למודיעין, זו למעשה "עיר המחוז" שלי. אישית לא משתמש בתחבורה ציבורית, אך אם אתה תעבוד בעיר בתור מורה ואשתך מחוץ לעיר כנראה שתצטרכו רכב אחד לפחות.

 

היתרון של מודיעין לעומת שאר הערים הוא הקרבה לירושלים ולתל אביב - והחיבור לשתיהן ברכבת ישירה. 

 

לגבי מה שנאמר כאן על מודיעין - נושא זיהום האוויר עקב שריפות קופץ עכשיו עקב בעיקר עקב הבחירות המתקרבות. שריפות הפסולת הללו קיימות כבר שנים ולא פועלות 24/7 - בכללי, איכות האוויר במודיעין יותר מושפעת מחלקיקי האבק שמגיעים מגוש דן עקב משטר הרוחות בישראל, מאשר שריפות הפסולת.

לגבי "הערסיאדה" - כפי שנאמר כבר קיים בכל המדינה, ודווקא מודיעין מובילה במדדי הנוער ולמרבה הצער מובילה גם במספר ההרוגים במלחמת חרבות ברזל יחסית לגודלה. אין בעיה להסתובב בשכונות בלילות וסך כל מצב הבטחון באיזור טוב.

 

  • מעניין 1
פורסם
לפני 11 שעות, גור אדם כתב:

לגבי "הערסיאדה" - כפי שנאמר כבר קיים בכל המדינה, ודווקא מודיעין מובילה במדדי הנוער ולמרבה הצער מובילה גם במספר ההרוגים במלחמת חרבות ברזל יחסית לגודלה. אין בעיה להסתובב בשכונות בלילות וסך כל מצב הבטחון באיזור טוב.

 

לפי מה שאני מבין מחבר קרוב שגר במודיעין כבר מעל שנה, האנשים פחות נחמדים שם אחד לשני מאשר נניח בחיפה בשכונה ממוצעת שנמצאת בין נווה שאנן לכרמל. זה נכון?

ברחוב כאילו, וכאלה. אנשים נראים מנותקים ולא רוצים שום תקשורת, זה משהו שמיוחד למודיעין או בכללי לכל מיני ערים שהם מנותקות כאלה במרכז?

לדבריו זה שונה מחיפה.

יכול להיות שזה בגלל שיש שם בעיקר הייטקיסטים סוג של?

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 23 שעות, sagibd95 כתב:

ושופט כדורסל

באיזה ליגות אתה שופט? 

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 11 שעות, גולדן191 כתב:

לפי מה שאני מבין מחבר קרוב שגר במודיעין כבר מעל שנה, האנשים פחות נחמדים שם אחד לשני מאשר נניח בחיפה בשכונה ממוצעת שנמצאת בין נווה שאנן לכרמל. זה נכון?

 

 

אני גר בישוב ליד, כך שאני לא יכול להעיד על כך. האנשים שאני מכיר ממודיעין מאד נחמדים, יוצא לי לרוץ הרבה במודיעין ואף אחד לא שם לי רגל כשאני עובר לידו... הרוב אפילו מהנהנים לשלום. כשהיו שרשורים בפורום על כך שלא עוצרים במעברי חציה - אני יכול להעיד שאני פחות נתקל בזה במודיעין...

וברצינות, יש הרבה סוגים של אנשים, ובעיר אתה יכול להיות בבניין עם שכנים בעייתים או עם שכנים מלאכים. במודיעין יש הרבה התארגנויות של עזרה לאחר, יש הרבה מעורבות בחינוך (לטוב ולרע) וכו'.

פורסם

מה שחשוב בעיר מגורים זו האוכלוסייה. רעננה לא ברשימה, אבל האוכלוסייה ברובה טובה, כך גם הרצלייה. 

כפר סבא הצד המערבי טוב יותר, הוד השרון גם כן נחמדה ברובה. 

שכונות חדשות הן לא תמיד אינדיקציה לאיכות האוכלוסייה, מנסיוני בהרבה מקרים זה דווקא מעיד על ההיפך. 

תשאל את עצמך אם חשובה הקירבה לתײא לבילוי או לחוף הים בהרצליה לדוגמא. 

מציע שתתחיל לערוך נסיעות מבחן לאוכלוסייה,כלומר, תיקח את הרכב ותעבור ברחובות, תביט על האנשים ותשאל את עצמך אם הם כמוך ואתה רוצה לגור לידם או ההיפך. 

 

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 4.1.2026 בשעה 22:40, sperial כתב:

אני אחזור על מה שכתבתי בהתחלה: לאאור הדגש על מקום העבודה של אישתך, עם 80 אופציות להתמחות על טווח גיאוגרפי נרחב, ועם הביטחון שלך ביכולת למצוא עבודה בקלות, המתן עד שתדע היכן אישתך תעבוד, וחפש מגורים ועבודה בהתאם.

מסכים שזו האופציה ההגיונית ביותר, אך לצערי אין לנו אפשרות כזו. חוסר הוודאות במתי תתחיל גדול מדי וזה נושא שיכול להתארך מעבר למצופה.

בתאריך 4.1.2026 בשעה 22:43, Derish כתב:

 

הייתי אומר שההצהרה הזאת נכונה לגבי ישראל באופן כללי.

 

לשאלתו של פות"ש - אם כפר סבא בתקציב, מומלץ לבדוק היתכנות. בעקרון, מזרח העיר (שכונות הדרים וגבעת אשכול) הוא החלק המודרני יחסית שמושך אליו את האוכלוסייה ה'נכונה', אבל כיום יש לא מעט תמ"א ופינוי-בינוי גם באזורים אחרים של העיר שבעבר היו נדחים על הסף עקב בניה ישנה מדי או תשתית לקויה. מזרח העיר מקושר היטב לכביש 40 ו-531 (איילון למעשה) ולא רחוק מתחנת הרכבת, אבל שכונות מרכזיות יותר עשויות להנות מקישוריות עדיפה עם אוטובוס ומחיי קהילה מגוונים יותר מאשר ב'פריפריה'.

 

לא רחוק משם יש את ה'הרחבה' של הוד השרון (השכונה שבין מגדיאל למושב אלישמע) שנראתה די מבטיח פעם אחרונה שביקרתי בה, אבל לא בטוח עד כמה אטרקטיבית או בתקציב תהיה לזוג צעיר. גם כאן יש יתרון פוטנציאלי באוכלוסיה האמידה ובקרבה לתחנת הרכבת ולכביש 40/531. החסרון הוא בבידוד היחסי ממרכז העיר ובכל המגבלות הטיפוסיות של שכונת מגדלים.

 

 

יתרון נוסף לכפ"ס והוד"ש - יש שם תריסר כפרים ומושבים במרחק נסיעה קצרה שעשויים להציע אפשרויות תעסוקה וגמישות שלא תמצא בערים גדולות.

 

תודה רבה, זה בדיוק סוג המידע שאני מחפש.

 

לפני 10 שעות, itaysamurai כתב:

באיזה ליגות אתה שופט? 

בוא נגיד שלא תראה אותי בטלוויזיה.. 😉

 

לפני 16 דקות, Moshe c כתב:

מה שחשוב בעיר מגורים זו האוכלוסייה. רעננה לא ברשימה, אבל האוכלוסייה ברובה טובה, כך גם הרצלייה. 

כפר סבא הצד המערבי טוב יותר, הוד השרון גם כן נחמדה ברובה. 

שכונות חדשות הן לא תמיד אינדיקציה לאיכות האוכלוסייה, מנסיוני בהרבה מקרים זה דווקא מעיד על ההיפך. 

תשאל את עצמך אם חשובה הקירבה לתײא לבילוי או לחוף הים בהרצליה לדוגמא. 

מציע שתתחיל לערוך נסיעות מבחן לאוכלוסייה,כלומר, תיקח את הרכב ותעבור ברחובות, תביט על האנשים ותשאל את עצמך אם הם כמוך ואתה רוצה לגור לידם או ההיפך. 

 

 

בת הזוג מרעננה במקור ולא מעוניינת לגור בה.

אנחנו מנסים להימנע מגוש דן כמה שניתן, לכן הרצליה לא עלתה (ובתחושה הלא מבוססת שלי תהיה יקרה יותר מכפר סבא \ הוד השרון).

פורסם

זה מאוד אינדיבידואלי. אני אישית פחות מתחבר להרצליה ורמת השרון למשל, על אף שהאוכלוסיה שם "טובה" בעיניי רוב האנשים. שם בגרשיים כי לא לכולם ההגדרה לאוכלוסיה טובה זה אותו דבר. 

 

פות"ש, הייתי מתחיל בלפתוח יד 2 ולהסתכל על מחירים. לדעתי זה יצמצמם לכם אפשרויות ויקל עליכם. 

מאוד קשה לייעץ על דברים סובייקטיביים. 

אני עברתי מתל אביב לכפר סבא. יכול להגיד שלי היה הכי נחמד בתל אביב מבחינת אוכלוסייה פשוט כי לאף אחד לא היה אכפת מאף אחד, אבל יוקר המחייה שם היה בלתי נסבל ובמחיר של דירת 3 חדרים אתה מקבל 5 חד' עם שתי חניות בשכונה טובה ליד פארק. 

בהוד"ש השכונות החדשות הן שכונת 1200 וכו'. השכירות שם יקרה וזה סמוך לרכבת אז אוטובוסים לא להיט בתוך השכונה, לכן חוזר על ההצעה לפתוח רגע יד 2. 

בסוף זה לא מאוד משנה מאיזה של 531 אתה גר (כפ"ס או הוד"ש). מה שנשנה זה לאן אתה צריך להגיע ואיך וכרגע זה אמורפי מדי. 

 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 3 דקות, ניקו פ. כתב:

וכרגע זה אמורפי מדי. 

 

אני ממשיך להתעקש: מה הלו״ז לפינוי הדירה הנוכחית? מה הלו״ז למציאת עבודה לשניכם? מה האופציות לדיור מגשר לפרק זמן של מספר חודשים (למשל אצל ההורים של אחד מכם)?

 

תחשוב על כך שאתה צריך לחפש עבודה - אבל לא יודע איפה - אבל להבנתי מתוך התנסחותך המקצוע שלך מבוקש. מצד שני - אישתך תלויה במיליון גורמים חיצוניים ולא רוצה - בצדק מוחלט - לפספס אפשרות להתמחות.

 

כיוון שאצלכם הכל תלוי באוויר הייתי מנסה לדחות החלטות ככל האפשר, בתקווה שהדברים יתבהרו. ושם דגש על העלויות והתחבורה הציבורית, ה״נחמדות״ של הסביבה, אם לא מדובר ממש בשכונת פשע, פחות קריטית כל עוד אין ילדים. במקרה הכי בעייתי תעזבו בעוד שנה, או שתשלמו חודש שכירות ותעזבו קודם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 3 שעות, sagibd95 כתב:

בוא נגיד שלא תראה אותי בטלוויזיה.. 😉

 

להיפך, יותר מעניין.

 

מאוד מציק לי שאף אחד לא טרח להציע את פתח תקווה. זה לא יפה.

  • מצחיק 2

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

פתח תקווה בעייתית.
פקקים לא נורמלים בכל זמן נתון, אוכלוסיה בעייתית, הרבה גניבות רכב, מהערים הכי מוכות בעניין הזה.
כפר סבא עיר טובה , גם רעננה והוד השרון, אנשים בעייתים יש בכל מקום.
אם אתם זוג צעיר אכן הייתי מחפש דווקא במושבים סביב הערים האלו ולא חסר, אפשר למצוא יחידות דיור במושבים במחירים סבירים בטח בהשוואה לערים.
 

  • אהבתי 1

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

משמעותית פחות מפתח תקווה.

אבל גם בכפר סבא יש גניבות בגלל הקרבה לכפרים ולשומרון.

פתח תקווה הרבה יותר בעייתית מבחינת פשע ואוכלוסיה.

 

 

https://www.ynet.co.il/news/article/hjfpbifqwg?utm_source=ynet.app.ios&utm_term=hjfpbifqwg&utm_campaign=general_share&utm_medium=social&utm_content=Header

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

מסכים לגבי פתח תקווה. הייתי בכיף מוותר עליה אלא אם יש באמת מציאה, יעני בית קרקע פרטי, חניה פרטית עם שער סגור וכו'. ז"א שדרוג רציני מהדירה בב"ש.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...