Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 27 דקות, sperial כתב:

@EliC25 גם לאורך רחוב אחד הגל הירוק יפעל בכיוון אחד - בכיוון הנגדי הוא לא יוכל לפעול כי פניות שמאלה מהכיוון הנגדי יצריכו סגירת רמזור, וזנבות של ממתינים לפניה יחסמו נתיבים.

אתה מגזים עם המילה 'זנבות'

גל ירוק לא אומר שיש ירוק כל הזמן. אלא שיש רצף של מספר רמזורים עבור X מכוניות שנוסעות במהירות המותרת. כלומר אם עברת את הרמזור הראשון עד 30 שניות מאז שהתחלף לירוק - אתה תוכל להמשיך את כל הרצף במידה ונסעת במהירות המותרת.

בזמן הזה, התנועה שצתטבר בפניות לא תגרום לפקקים, אלא במקרים חריגים. מה גם, שכנראה פות"ש לא מדבר על שעות העומס שגם ככה התנועה זוחלת ותלויה בפניוּת של הצומת, אלא בשעות בהם התנועה יותר זורמת ולהפך, העומס נוצר רק בגלל רמזורים אדומים אחד אחרי השני.

  • רעיון טוב! 2
  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 15 שעות, stx כתב:

כמו שנכתב, בשביל להאט את התנועה ולפחות זה עדיף פי כמה וכמה על פסי האטה.

לא כל צמצום מגיע באיזור שצריך להאט את התנועה. 

יודע מה, לפעמים ההיפך גם קורה- על כבישי האצה להשתלבות, שגם הם מצטמצמים (יציאת גשר פז לכביש 22 למשל בחיפה). 

 

וכן, זה עדיף על פסי האטה, שגם הם התחילו להתרבות כאילו הם שפנים קתולים. רק יותר גדולים. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
בתאריך 22.12.2025 בשעה 09:10, ירון דורפמן כתב:

משהו שאני לא מצליח להבין.

יש סיבה שלא עושים בכל מקום גל ירוק ברמזורים?

אני נוסע, וממש רואים בעיניים איך העצירה בכל רמזור מוסיפה הרבה זמן לנסיעה ויוצרת פקקים, לכאורה בלי שום סיבה.

במידה ואין בזה הגיון אלא סתם עובד ציבור שעוד לא הגיע לזה, יש למי לפנות?

יש תמיד למי לפנות - "שיחתך חשובה לנו, מיד נתפנה ונענה בהקדם".....

 

כמה רעיונות יש לי להתייעלות בהמון תחומים במדינה הזו, אבל זה לא יקרה כשיש שעסוקים בטפל ולא בעיקר.

  • אהבתי 1

עומר :-)

פורסם
בתאריך 22.12.2025 בשעה 09:10, ירון דורפמן כתב:

יש למי לפנות?

Ghostbusters (Logo - Who Ya Gonna Call?) 60x80x4cm Stretched Canvas Pr –  Pyramid International

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

@ברווז דווקא העליה מפז ל-22 צפון היא דוגמה רעה, המשפך שם יוצר עומסים מיותרים, ויש מספיק מרווח עד היציאה (הסגורה כעת) ל-75 בשביל כניסה דו נתיבית. נראה לי ששם הבעיה היא נדל"נית - או בעיית בעלות על קרקעות והפקעה או עלויות מילוי ההגבהה עבור נתיב נוסף. הצרה כזו של הדרך מתאימה לכניסה למעגל או דרך חד נתיביים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 דקות, sperial כתב:

@ברווז דווקא העליה מפז ל-22 צפון היא דוגמה רעה, המשפך שם יוצר עומסים מיותרים, ויש מספיק מרווח עד היציאה (הסגורה כעת) ל-75 בשביל כניסה דו נתיבית. נראה לי ששם הבעיה היא נדל"נית - או בעיית בעלות על קרקעות והפקעה או עלויות מילוי ההגבהה עבור נתיב נוסף. הצרה כזו של הדרך מתאימה לכניסה למעגל או דרך חד נתיביים.

זו דוגמא מצויינת להמחשת בדיוק! מה שאמרתי:

בתאריך 23.12.2025 בשעה 09:47, ברווז כתב:

לא כל צמצום מגיע באיזור שצריך להאט את התנועה. 

יודע מה, לפעמים ההיפך גם קורה- על כבישי האצה להשתלבות, שגם הם מצטמצמים (יציאת גשר פז לכביש 22 למשל בחיפה). 

 

וכן, זה עדיף על פסי האטה, שגם הם התחילו להתרבות כאילו הם שפנים קתולים. רק יותר גדולים. 

 

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אגב, רמזורים הם בשליטת הרשות העירונית? 

פעם שלחתי מכתב על תמרור לעירייה והוא טופל במהירות מפתיעה, אז למה לא לנסות? 

השאלה באמת, שטרם קיבלה מענה, למי פונים בהקשר של רמזורים? 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אם זה בתוך יישוב - לרשות של היישוב (בד"כ מוקד עירוני וכאלה).

אם זה מחוץ ליישוב, אז ל"נתיבי ישראל" (מעצ לשעבר).

אם זה קשור לכביש 6 (רמזורים ביציאה משם, למשל), אז למפעילים של כביש 6 (יש גם 6 צפון וכו').

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 13 דקות, ניקו פ. כתב:

למי פונים בהקשר של רמזורים? 

אפשר לנסות פה,  אפשר להודיע למוקד עירוני על רמזור מקולקל כמו שהרבה אנשים עושים, מניח שאפשר גם להודיע למשטרה. 

מי אחראי, זה כבר משהו אחר לגמרי, ובכל מקרה "אחריות אין פירושה אשמה" נמסר לי בעבר. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 3 שעות, ntd כתב:

אם זה בתוך יישוב - לרשות של היישוב (בד"כ מוקד עירוני וכאלה).

אם זה מחוץ ליישוב, אז ל"נתיבי ישראל" (מעצ לשעבר).

אם זה קשור לכביש 6 (רמזורים ביציאה משם, למשל), אז למפעילים של כביש 6 (יש גם 6 צפון וכו').

תודה

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

למה המדינה לא מיישמת, זה מגוכך כיון שיש כל כך הרבה שאלות למה לא עושים והתשובה היא כיון שהשרים נוסעים ברכב שרד ונוסעים בשוליים ורמזורים אדומים וכולי

למה בכניסה לירושלים כל פעם שיש גשם משמעותי הרמזורים קורסים?למה מנהרת בגין מלא פעמים פתאום נסגרת לאיזה רבע שעה באופן אוטומטי[בלי עבודות]

למה בבגין בירושלים מותר רק 80 ולא 90?,הא כי יש עשרות מצלמות מהירות [שזה רק מוכיך שאפשר יותר מ80]

למה ביציאה מירמיהו בירושלים עשו 2 נתיבים צרים ששתיי אוטובוסים לא יכולים לעבור?

למה היום עושים בעיר חניות בדיוק בגודל של קרולה?המדרכה יכולה להיות 12 מטר אבל אם אתה מגיע אם רכב קצת גדול [סורנטו למשל]אתה בולט לכביש,

כמו כן עושים נתיבים צרים בצורה מסוכנת [אוטובוסים צריכים ממש להיעצר]שאם רכב יוצא מחניה או ילד קופץ בכביש אתה נתקע ברכב ממול[למרות שהמדרכה 12 מטר וראו רחוב פתח תקווה בירושלים כדוגמה]

פורד פוקוס ידני על גפ"ם

פורסם

בצומת מחנה עופר יכלו בקלות לעשות שיקוע ולמנוע את הפקקים לחלוטין, כבר כשתכננו את הכביש, יש מספיק שטח, גם בעטרות.

אבל למה לטרוח עם דברים כאלה, אפילו גשר מוזר כמו בת"א היה פותר את הפקקים.

 

אפשר גם להוסיף פניה ממש לפני המחסום ואז מי שרוצה לגבעת זאב יסתובב, זה יחסוך סבב רמזורים בנסיעה של אולי עוד 2-3 דקות.

 

אבל למה לחשוב על דברים כשאפשר פשוט לבזבז לכולם את הזמן.

 

לאחרונה עשו תיאום בין הירוק לפניה לגבעת זאב להמשך, לפחות זה משהו.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם
לפני 16 דקות, avizaz כתב:

אפשר גם להוסיף פניה ממש לפני המחסום ואז מי שרוצה לגבעת זאב יסתובב

וזה גם כביש קיים (443 הישן).

אך יחייב מחסום נוסף, או להפנים את המחסום מטה לכיוון בית חורון

פורסם
לפני 34 דקות, פשטות כתב:

למה

 

לפני 17 דקות, avizaz כתב:

למה

שניכם לא הבנתם. 

מבחינת המדינה, זה "למה אתם שואלים שאלות בכלל".

:D:(

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 12 דקות, ברווז כתב:

 

שניכם לא הבנתם. 

מבחינת המדינה, זה "למה אתם שואלים שאלות בכלל".

:D:(

בתחילת ההודעה כתבתי 

 

לפני 51 דקות, פשטות כתב:

למה המדינה לא מיישמת, זה מגוכך כיון שיש כל כך הרבה שאלות למה לא עושים והתשובה היא כיון שהשרים נוסעים ברכב שרד ונוסעים בשוליים ורמזורים אדומים וכולי

וכונתי שאנו נמצאים במדינה מיוחדת שלא מענין אותה האזרחים וכוליובאמת אין מה לשאול למה, כי אם נתחיל לשאול יותר מדי אז נברח לחול

פורד פוקוס ידני על גפ"ם

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...