Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא רואה מחירים במפות גוגל.

 

ושתי תוכנות החניה בעייתיות.

 

סלו:

- אין מחירי חניונים.

- מוצגים רק חניונים שאפשר לשלם בהם דרכה.

- ברגע שאין חיבור אינטרנט, התוכנה מסתירה את כל הממשק.

 

פנגו:

- לא יודע. הם רוצים כרטיס אשראי אפילו כדי להסתכל בתוכנה, אז ויתרתי.

 

 

מוזר שלכל שטות יש תוכנה, אבל לדבר הזה לא, ואפילו לא בתוכנות קיימות שבהן היית מצפה למצוא תכונה כזו, כגון ווייז.

אגב ווייז, מחירי דלק כן יש בה פחות או יותר, אבל ממשק גרוע. אני לא מבין איך זה כך אחרי הרבה שנים.

 

 

פורסם (נערך)
בתאריך 16.9.2025 בשעה 15:18, elera כתב:

פנגו:

- לא יודע. הם רוצים כרטיס אשראי אפילו כדי להסתכל בתוכנה, אז ויתרתי.

אה, רגע, תן לי להבין משהו. 

תוכנה, שהייעוד שלה הוא תשלום על חנייה, מבקשת פרטי כרטיס אשראי כדי שתוכל לבצע איתה תשלום על חניות, וזה חשוד לך?

אם אתה לא מנוי של פנגו אלא של סלו, אני עוד יכול להבין את אי הרצון להתקנת תוכנה נוספת. מעבר לזה, לא ברור לי החשש. 

אני מנוי בפנגו כבר משהו כמו  10? שנים?  15? פחות או יותר. וזה, רק בגלל ששכחתי את הכרטיס חנייה הפיזי שהיה לי פעם ברכב אחר, והייתי צריך פתרון אז התקנתי על המקום את פנגו :lol:. לא נתקלתי מעולם בחיוב שגוי\לא מורשה\לא מדוייק. 

עריכה אחרונה על ידי ברווז

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 20 שעות, ברווז כתב:

. לא נתקלתי מעולם בחיוב שגוי\לא מורשה\לא מדוייק. 

זה לא אומר שלא היו חיובים שגויים, אלא שאתה לא "זבית" לקבל אותם.

אולי אתה זוכר את הימים בהם היה חיוב על מנוי סימפל  שהם החליטו על דעת עצמם שאתה חייב שיהיה לך ?

זה הפסיק לאחר שהגישו נגדם תביעה ייצוגית. וכמובן שפנגו הפסידו בתביעה (אך גם הלקוחות שלהם)

https://www.ynet.co.il/economy/article/sy6wrjj009

  • מעניין 1
פורסם

או הפסידו לקוחות. התנתקתי מהם (ועברתי לסלו) בדיוק בגלל הסיפור הזה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

וואו. אוקי. לא הייתי מודע לזה. הבנתי. 

*היתרונות של להיות עם מכשיר ישן ולא לטרוח לעדכן אפליקציות (או אפילו להשקיע במודע כדי שלא! לעדכן אותן), אני מניח...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

 

בתאריך 17.9.2025 בשעה 14:24, נשיאים כתב:

יש את האתר "מפת מחירי החניונים בישראל" שכשמו כן הוא מפיל מפה עם חניונים, גם בתשלום (כולל המחירים) וגם בחינם, זאת מפה שיתופית, אז כל אחד יכול להוסיף חניונים, יש שם כבר כמעט 400

נחמד. אתה עדיין עובד על תוספת תכונות ושיפורים?

 

דבר אחד שקפץ לי ישר, הוא שאין אפשרות לכתוב תעריפים לא אחידים. למשל, נפוץ שחצי שעה או שעה ראשונה בתעריף מופחת. לפעמים אולי גם יש תעריף מקסימום מצטבר.

עוד פרמטר הוא שעות פתיחה.

מעניין גם מידע היסטורי, לראות מחירי עבר.

 

בתאריך 17.9.2025 בשעה 15:32, ברווז כתב:

תוכנה, שהייעוד שלה הוא תשלום על חנייה, מבקשת פרטי כרטיס אשראי כדי שתוכל לבצע איתה תשלום על חניות, וזה חשוד לך?

זה לא חשוד, אבל זה לא משהו שאני רוצה לשתף איתו פעולה.

אני לא רוצה לשלם בחניונים עם תוכנה, אלא לדעת פרטים על מה יש גיאוגרפית.

אם וכארצה לשלם, רק אז ארצה לשים פרטי אשראי. ולראיה, בסלופרק לא חייבים לתת פרטי אשראי.

 

אגב, גם מטריד אותי ששתי התוכנות רוצות מספר סלולרי. גם זה צריך להיות אופציונלי (אם בכלל) לפחות עד שאתה רוצה לשלם.

עריכה אחרונה על ידי elera
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

ועכשיו מה יהיה? איך נדע שלא גנבו אותי 😉

image.png.36053e2ec40a2c5410cb1d33690da918.png

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
בתאריך 15.9.2025 בשעה 21:39, elera כתב:

יש איזה אפ מומלצת לחניונים ומחיריהם?

אם בכלל קיים דבר כזה.

 

למשל, וייז גרוע.

לא כתבת איפה אבל אם בת"א אז ממליץ על סנטרל פארק. יש מחירון מפורט ובתשלום דרך האפליקציה יש הנחה יפה. 

פורסם

בכל הארץ.

 

ועדיף לא תוכנה לתשלום, אלא רק למיפוי.

בין השאר כי אם יש אפשרות תשלום, אז אין להן אינטרס לשום דבר חוץ ממקומות חניה שעובדים איתן.

 

  • לא הבנתי... 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...