Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 38 דקות, DAHUJI כתב:

124 ש"ח כל אחת

קצת פחות מ130 לשתיהן ביחד, לפי השער הנוכחי.

 

אני בחרתי לקבל את הכסף המזומן, מהסיבה הפשוטה שרק עמלת המכירה על המניות תקזז בערך את כל ההפרש ביניהן לבין 100 ש"ח במזומן, וההתעסקות לא שווה את זה.

תיק ההשקעות שלי מנוהל על ידי בבית השקעות אחר, ואני לא רוצה עוד תיק השקעות בשביל כלום ורבע.

  • רעיון טוב! 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם
לפני 37 דקות, לב טוב כתב:

דחיינות, עצלות, תקרא לזה איך שאתה רוצה. 

ברגע שיש לי משהו - התחלתי לשאול, השרשור הזה מוכיח...

מקובל לגמרי, לגטימי, נורמלי לגמרי, צפוי, אפילו מובן וגם הרבה מעבר לזה.

לא בטוח שלאנשים רגילים יש מה "לחפש" בשוק ההון (אפילו שהם מושקעים בו דרך קרנות הפנסיה וההשתלמות שלהם וכו' והם לא ממש מודעים לזה), ישראלים מבינים יותר בנדל"ן.

מה המטרה?

  • אהבתי 1
פורסם

יפה שקוראים לזה מתנה. זו ההטבה שהבנק בחר לתת לפי הוראות בנק ישראל. וחובה להחזיק כרטיס אשראי בנקאי פעיל של הפועלים. הנה התנאים.

 

@DareDevil הסיפור של כרטיסי אשראי נכנס לסיפור ההתנהלות הכלכלית הכללית. אני לא משלם עמלות בנק ולא עמלות כרטיסי אשראי. אבל זה מצריך שיחת טלפון לבנק ולכל חברת אשראי פעם עד פעמיים בשנה, וכיוון שאני מטפל גם בכרטיסי האשראי של אישתי ובחשבון הבנק של אימי זה מצטבר לכמה וכמה שיחות בשנה וצורת בתזכורות ב-keep. אבל החיסכון של מאות שקלים שווה את המאמץ הקטן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 דקות, sperial כתב:

@DareDevil הסיפור של כרטיסי אשראי נכנס לסיפור ההתנהלות הכלכלית הכללית. אני לא משלם עמלות בנק ולא עמלות כרטיסי אשראי. אבל זה מצריך שיחת טלפון לבנק ולכל חברת אשראי פעם עד פעמיים בשנה, וכיוון שאני מטפל גם בכרטיסי האשראי של אישתי ובחשבון הבנק של אימי זה מצטבר לכמה וכמה שיחות בשנה וצורת בתזכורות ב-keep. אבל החיסכון של מאות שקלים שווה את המאמץ הקטן.

5 כרטיסי אשראי שונים לגמרי, אפילו לא אחד מהם עם עמלות/דמי כרטיס אשראי... לעולם לא. לתמיד.

כנ"ל חשבון בנק.

כל כך מפליא אותי שאתם עוד מתעקשים להצטרך וזכור להתקשר פעם בשנה לחברה ולבקש הנחה.

לא נמאס לכם לא להתעצבן מספיק כדי לבקש בחינם לתמיד וזהו?...

לא רוצה הנחה.

רוצה בחינם.

למה בחינם?

ככה.

תתחילו להתמקח.

תורידו את זה כבר מהראש שלכם. למה לי, אזרח ממוצע לגמרי, הגם שתימני עקשן, יש 5 כ"א חינמיים ולכם לא.

למה לכם אין?

  • אהבתי 1
פורסם

אני בחרתי במענק של ה 100 שקל. לא רוצה מניות.

  • רעיון טוב! 1

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 55 דקות, לב טוב כתב:

רצ"ב רשימת התנאים. 

https://www.bankhapoalim.co.il/he/about/press-releases/news-24-08-2025 

להישאר לקוח של הבנק זה ממש לא אחד מהם. 

 

נניח ואני בוחר מחר לעבור בנק, המניות שלי יחזרו לבנק הפועלים? מכוח מה?

 

דיברת על כרטיס אשראי , צריך לגביו 3 חודשי פעילות. 

 

תבטל אחרי יום , לא תעמוד בתנאים 

 

  • מעניין 1

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
לפני 22 דקות, DAHUJI כתב:

תורידו את זה כבר מהראש שלכם. למה לי, אזרח ממוצע לגמרי, הגם שתימני עקשן, יש 5 כ"א חינמיים ולכם לא.

למה לכם אין?

כיוון שזה גם אני וגם אישתי מדובר באיזה 12-13 כרטיסים, וההטבות האמיתיות הן דווקא בכרטיסים עם דמי כרטיס גבוהים. וכיוון שמדובר בשלושה חשבונות בנק (שלי, של אימי ושל חמי) שבכל אחד מהם כמה סוגי הטבות שאינן מסונכרנות צריך גם להתקשר לבנקים מדי פעם. טרטור? קצת. הטבות? הרבה. שווה.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 32 דקות, DAHUJI כתב:

לא נמאס לכם לא להתעצבן מספיק כדי לבקש בחינם לתמיד וזהו?...

:rofl: 

יש לך מזה קצת בשבילי? 😉

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם (נערך)

שכחתי. בחלק מהכרטיסים צריך גם שימוש של שקל בחודש. אז הפנגו והרב פס עליהם.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, לב טוב כתב:

יש לך מזה קצת בשבילי? 😉

לב טוב, לצערי לא... כל אחד והמסע שלו.

את הכאפה המצלצלת שלי קיבלתי לפני יותר מעשור כששיחה טלפונית אחת, לא נעימה בכלל, עוד כשהייתי סטודנט לתואר הראשון, ושבה התחננתי (עם דמעות, וממש התחננתי, לא "ביקשתי") לפקידת הבנק שלא תחזיר לי צ'ק דחוי של שכר לימוד שרשמתי לעוניברסיטה... זה נתן לי את הכאפה שהייתי צריך לכל החיים.

הצ'ק בסוף חזר. אני כל כך נעלבתי על הבנק שהייתי בו ששם עליי זין אחרי 20 שנה שהייתי אצלו לקוח פיקס ומעולם לא הייתה אפילו עשירית בעיה. העוניברסיטה מנעה ממני לראות את התוצאות של המבחנים עד שסידרתי את התשלום (וזה לקח זמן, אין לי הורים להיעזר בהם). הייתי גם על תנאי להמשיך לשנה הבאה בגלל הכסף.

כנראה שכשטוב אפשר להתעסק עם מיקו ולהתברבר ולחשוב מחשבות, אבל ללמוד? אנשים מהסוג שלי לומדים רק ברע (לצערי).

אגב, עד היום אני מודה לפקידה הזאת שהיא אנונימית לגמרי בשבילי, היא הייתה הניצב שהיה צריך להיות שם כדי שאשתנה למה שאני היום.

 

לפני 3 שעות, sperial כתב:

כיוון שזה גם אני וגם אישתי מדובר באיזה 12-13 כרטיסים, וההטבות האמיתיות הן דווקא בכרטיסים עם דמי כרטיס גבוהים. וכיוון שמדובר בשלושה חשבונות בנק (שלי, של אימי ושל חמי) שבכל אחד מהם כמה סוגי הטבות שאינן מסונכרנות צריך גם להתקשר לבנקים מדי פעם. טרטור? קצת. הטבות? הרבה. שווה.

הבנתי... אז המצב שלך שונה משלי ולכן הטרטור.

מניח שההטבות בהחלט ששוות את זה.

עריכה אחרונה על ידי DAHUJI
  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

רק הכרטיס שלי נתן לי כבר 5 טיסות בחינם או בהוזלה משמעותית, זוג כרטיסים לאירופה כל שנה - שנה וחצי בממוצע. אפילו עם דמי כרטיס 35 ש״ח בחודש הוא כדאי, אבל אם שיחה פעם בחצי שנה מאפסת את דמי הכרטיס למה לוותר? והמועדונים למיניהם חוסכים עשרות עד מאות שקלים בחודש.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם לי הציעו את זה, בחרתי במניה סתם בגלל הסקרנות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 7 שעות, DAHUJI כתב:

למה לכם אין?

ודאי שיש לי כרטיסי אשראי ללא עלות או עלות נמוכה בערך 4 שקל לחודש (מועדון משקארד)

הבנק מחזיר את עמלות כבר תקופה די ארוכה 

  • רעיון טוב! 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 7 שעות, sperial כתב:

יפה שקוראים לזה מתנה. זו ההטבה שהבנק בחר לתת לפי הוראות בנק ישראל. וחובה להחזיק כרטיס אשראי בנקאי פעיל של הפועלים. הנה התנאים.

 

@DareDevil הסיפור של כרטיסי אשראי נכנס לסיפור ההתנהלות הכלכלית הכללית. אני לא משלם עמלות בנק ולא עמלות כרטיסי אשראי. אבל זה מצריך שיחת טלפון לבנק ולכל חברת אשראי פעם עד פעמיים בשנה, וכיוון שאני מטפל גם בכרטיסי האשראי של אישתי ובחשבון הבנק של אימי זה מצטבר לכמה וכמה שיחות בשנה וצורת בתזכורות ב-keep. אבל החיסכון של מאות שקלים שווה את המאמץ הקטן.

אין חובה להחזיק כרטיס אשראי של בנק הפועלים.

אני בחרתי בהטבה של המניות, ואין שום חובה כזאת.

 

לגבי עמלת כרטיס אשראי.

יש לי שני כרטיסים.

אחד של כלל במסלול עסקי כשעבדתי בחברת הייטק וקבלנו אותו עם הטבה של ללא עמלהץ הכרטיס אצלי כבר 20 שנה, בחברה אני לא עובד כמעט 8 שנים, וההטבה עדיין נמשכת.

 

השני, ממש לפני חודש, חברת האשראי שלחה לי  בעצמה מסרון שההטבה של ללא דמי מנוי נגמרת, למחרת שלחתי להם הודעה בוואטסף שאני רוצה לדבר איתם, ענו לי מבלי שעדיין בקשתי כלום, שאם אני פונה לגבי הדמי מנוי שאם אני אעשה פעולה אחת לפחות על ש”ח אחד בודד אני פתור מהדמי מנוי, אני שכן נכון תודה ואני מסכים.

סתם חרטטנים, תשלחו ישר הודעה שההטבה ממשיכה.

×
×
  • תוכן חדש...