Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

היום בשעות הצהריים פרצו לרכב שלי ( פיאט טמפרה SW ) .

 

תלשו את הרדיודיסק והשאירו את כל החוטים חשופים .

 

כרגע הרכב לא מניע , האורות לא עובדים וכל מה שקשור במערכת החשמל לא עובד .

 

בידדתי את החוטים החשופים וניסיתי להניע את הרכב עם כבלים או דחיפה אך דבר לא עזר .

 

בדקתי פיוזים וכולם תקינים , המצבר חדש .

 

איפה יכולה להיות הבעיה?

 

כמו כן הרכב בעל הזרקה חד נקודתית , האם יש לרכב מחשב ניהול מנוע? האם יש חשד לכך שהמחשב סיים את חייב?

 

 

תודה.

פורסם

תגדיר מה זה "לא מניע".

יש סטארטר? שאתה מסובב את המפתח מה אתה שומע?

אולי הרסו לך את הסוויץ' או ניתקו את הכבל מינוס או הפלוס של המצבר. כמו כן אולי תלשו לך גם את הפיוזים.

חבל שיש אנשים בהמות שלא איכפת להם מהרכוש של אחרים. רק בגלל זה אני לא מתקין רדיו דיסק/רמקולים/ מערכת באוטו אלא רק רדיו טייפ עלוב.

פורסם

vot syki

xorowiy sistemy vsegda zalko

 

האם יש לך באוטו אימובלייזר?

זאתי מערכת מאוד רגישה לכל מיני שינויים במערכת חשמל ונוטה להתקלקל ולעשות שטויות.

רוב הסיכויים שזה אימובלייזר עושה בעיות.

כמו כן, פעם עקב הרכבת מערכת לא תקינה הרסתי באוטו שלי "בלוק חשמל" ככה קראו לזה במוסך (אצלי גם האורות בתוך האוטו צופר ועוד כמה דברים לא עבדו).

פורסם

אין סטרטר אין כלום .

 

לא האורות , לא איתות חרום , לא צפצפה כלום לא עובד .

 

בדקתי פיוזים , כולם במקום וכולם תקינים .

פורסם

היי

קודם כל אני ממש משתתף בצערך.

 

שנית, האם השארת את הרדיו דיסק עם הפאנל ברכב?

האם לקחו את הרדיו עם הפאנל או ללא הפאנל?

איפה החנת את הרכב? נקטת באילו שהן אמצעי בטיחות? האם יש אזעקה?

 

במדינה כזאת - כמו שאנחנו ניראים - אנשים פשוט חיות.

פורסם
אין סטרטר אין כלום .

 

לא האורות , לא איתות חרום , לא צפצפה כלום לא עובד .

 

בדקתי פיוזים , כולם במקום וכולם תקינים .

סיכוי גדול שניסו לגנוב לך את כל האוטו ובשביל זה ניתקו את החוטים של הסוויץ' (ולך תדע עוד אילו חוטי חשמל הם קרעו) בכדי להניע עם חוטים, לא הצליחו והרסו את הסוויץ'. שראו שהם לא מצליחים "הסתפקו" ברדיו דיסק.

מה שמוזר הוא מי רוצה לגנוב אוטו כזה ועוד בשעות הצהריים?!

חכה לרפי לין הוא מומחה בחשמלאות לפיאט, הוא בוודאי יידע לענות לך יותר טוב ממני ומכולם.

פורסם
היי

קודם כל אני ממש משתתף בצערך.

שנית, האם השארת את הרדיו דיסק עם הפאנל ברכב? איפה החנת את הרכב? נקטת באילו שהן אמצעי בטיחות? האם יש אזעקה?

 

במדינה כזאת - כמו שאנחנו ניראים - אנשים פשוט חיות.

לא היה פאנל .

 

הרכב חנה ליד בית של חבר , זה קרה בערך בשעה 12:00 .

 

יש ברכב אזעקה , נותקה .

 

מה שהכי מעצבן זה ששברו את החלון האחורי . אני לא יודע איפה אני אשיג אחד כזה , מדובר על סטיישן.

פורסם
לא היה פאנל .

 

הרכב חנה ליד בית של חבר , זה קרה בערך בשעה 12:00 .

 

יש ברכב אזעקה , נותקה .

 

מה שהכי מעצבן זה ששברו את החלון האחורי . אני לא יודע איפה אני אשיג אחד כזה , מדובר על סטיישן.

אתה מדבר על חלון דלת תא המטען? אם יש לך ביטוח שמשות תן להם לשבור את הראש, אם אין לך חפש בפירוקיות חלון כזה, בטוח יש להם. במקרה הגרוע כנס למוסך מורשה פיאט ותקנה חלון מהם.

פורסם

בויינה.....פשוט מדהים,אני בשוק!!! , למה דווקא נידבקו לרכב שלך אני לא מבין...?!

 

הדבר היחיד שעולה לי בראש זה שאולי היו צריכים חלקים לפיאט טמפרה סטיישן שזה רכב נדיר,ולכן ניסו לגנוב את כל הרכב,ומשלא הצליחו אז לקחו את מה שאפשר = רדיו דיסק בלי פאנל.

 

גנבים שמחפשים רדיו דיסק לא יישברו חלון אחורי וינתקו את האזעקה....פשט ישברו חלון צד נהג או ישברו מנעול דלת ובשתי שניות יפרקו את הרדיו ויברחו...פה מדובר במשהו אחר.

 

שאלת את עצמך מה מושך כ"כ ברכב שלך?

פורסם
אתה מדבר על חלון דלת תא המטען? אם יש לך ביטוח שמשות תן להם לשבור את הראש, אם אין לך חפש בפירוקיות חלון כזה, בטוח יש להם. במקרה הגרוע כנס למוסך מורשה פיאט ותקנה חלון מהם.

רק צד ג' .

 

חיפשתי בפירוקיות ולא מצאתי , מדובר על דגם די נדיר בארץ .

 

לגבי הסוייץ' ,

הוא עובד תקין , ז"א ברגע שמסובבים את המפתח נדלקת אחת המנורות בלוח שעונים .

פורסם
רק צד ג' .

 

חיפשתי בפירוקיות ולא מצאתי , מדובר על דגם די נדיר בארץ .

 

לגבי הסוייץ' ,

הוא עובד תקין , ז"א ברגע שמסובבים את המפתח נדלקת אחת המנורות בלוח שעונים .

אז מע' החשמל לא שווקה חיים לחלוטין. אני הייתי בודק שוב את הכבלים של המצבר, ליתר ביטחון.

אם אין בפירוקיות אתה יכול ללכת למוסך מורשה פיאט ולרכוש חלון מהם. הבעיה שזה יעלה יקר.

לפי מה שאתה מתאר עשו לך נזק גדול למע' החשמל ולכן הייתי ממליץ לך להזמין גרר מחר על הבוקר (כי זה יום קצר מחר- ערב חג) ולגרור את הרכב לחשמלאי מקצועי ואמין.

במקום שהמשטרה תגן על התושבים מהגנבים החיות האלה הם עסוקים בלתת דוחו"ת על מהירות בכביש 6.

פורסם

תבדוק שוב את הסוויץ' אם אני לא טועה הרי בסיבוב הוא מדליק כמה מערכות חשמל ולכל אחת חוט משלה, יכול להיות שתלשו רק חלק אולי בגלל זה רק מנורה אחת פועלת כמוכן תבדוק את החיבורים לפיוזים אולי כשניסו לנתק את ההזעקה תלשו את כל החוטים משם, מקווה שעזרתי, משתתף בצערך, ומקווה שמי שעשה את זה יהפוך לאימפוטנט

?!?!?!?מי זרק ביצה זה?!?!?!? חוליגנים, חולרות

פורסם

נשמע שתלשו לו את כל החוטים מכל המקומות. פשוט חיות.

חכה עוד כמה דקות, רפי לין קורא ברגעים אלו ממש את הודעתך.

פורסם

תאורה פנימית וצופר אינם פועלים דרך מתג ההצתה.

יתכן, כפי שכתבו קודמי, שנותק כבל מצבר או שהמצבר נפרק כי הגנבים השאירו אור פנימי דולק וכו'.

ברכבך, שהנו עם הזרקת דלק חד נקודתית, יש מחשב נהול מונע "בוש" אך לא בגללו הרכב לא מניע.

שמשה אחורית לדלת תא מטען, ברר ונסה אצל זגגי רכב.

מאיזה אזור אתה בארץ כי אולי אוכל לכוונך גם למוסך מתאים וגם לזגג רכב.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...