Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן

קיבלתי דרישה להחזיר פסקל לא פעיל תוך 30 יום ממועד המכתב (שלקח לו בעצמו שלושה שבועות להגיע.. אבל ניחא)

ראיתי שיש ייצוגית נגד דרך ארץ שקובעת שהם לא יכולים לקחת פקדון על פסקל בכלל.

האם הדרישה הזאת חוקית?

תביעה ייצוגית | דרך ארץ הייווייז (1997) בע"מ [17/05/2018]

 

כמובן שאם אמצא את הפסקל אחזיר.. אבל לדעתי הוא אבוד או אולי נמכר עם רכב ישן 

 

עריכה אחרונה על ידי mrmiki1234
  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תריץ בפורום חיפוש של המילה ״פסקל״ - יש שני שרשורים די מעודכנים שבהם אולי תמצא תשובה לשאלתך.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 5 שעות, אלעדית כתב:

לא מצאתי את הייצוגית עליה דיברת,

לגופו של עניין, שילמת בזמנו פיקדון? מה הם אומרים שיקרה אם לא תחזיר? 

לחלט אותו. כנראה שילמתי. לא זוכר אפילו את הסכום

פורסם
לפני 6 דקות, mrmiki1234 כתב:

כנראה שילמתי. לא זוכר אפילו את הסכום

מה כנראה?...

ברור שקנית אותו, לא? קיבלת בחינם?

גם לי יש פסקל, שילמתי עליו פיקדון של סביבות ה- 180~ ש"ח. זה רשום אצלי איפשהוא.

פורסם
לפני 8 שעות, עדי-אל כתב:

הפקדון שמשלמים זה לא בדיוק בשביל הדבר הזה?

אני לא מתווכח עם הטענה שלהם.

אני טוען שהיה אפשר לתת התראה קצת יותר ארוכה (יכול להיות שכבר חילטו לי את הכסף)

ואם יש ייצוגית שלפיה לא חייבים להחזיר, מה טוב. 

 

לא מצאתי שרשור מעודכן

פורסם

כאמור לא מצאתי ייצוגית בנושא.

 

יש ייצוגית שהוגשה על זה שהמחירים למנוי שאינו פסקל גבוהים יותר.

 

אני מניח שאם תמצא ותחזיר לא יתקטננו על הימים, אבל קודם כל תמצא אותו...

פורסם

לי יש בבית פסקל, פעם אחרונה שנסעתי בכביש 6 היה לפני שבע שנים , אולי.

אני מוכן בשמחה להחזיר להם אותו על פי דרישה, ובכפוף להחזר דמי פיקדון צמודים למדד.

הה... ושזה יהיה במקום החזרה נורמלי, לא נסיעה של כעשרים ק”מ לכל כיוון.

פורסם

אני יודע שלא חייבים דרישה שלהם.

אבל, כאמור אם תהיה דרישה מצידם, אני אולי אוכל לבקש שההחזרה תהיה במקום נורמלי (מבחינתי) ולא בנחשונים.

ככה שכרגע אני מוותר על 180 שח

פורסם
לפני 9 שעות, Ron Poh כתב:

אני מוכן בשמחה להחזיר להם אותו על פי דרישה, ובכפוף להחזר דמי פיקדון צמודים למדד.

לא נראה לי שדמי הפיקדון צמודים למדד... אני לא באמת יודע את זה, אבל מניח שלא.

 

לפני 9 שעות, Ron Poh כתב:

הה... ושזה יהיה במקום החזרה נורמלי, לא נסיעה של כעשרים ק”מ לכל כיוון.

סליחה (באמת סליחה), אבל לא מבין כל כך את המשפט הזה. ברצינות.

אז אל תחזיר... אתה עושה להם טובה?

הם חברה פרטית, לא ממשלתית. לא חייבים לך כלום.

אתה זה שהגעת עד אליהם לפני 7 ומשהו שנים כדי לחכור פסקל מרצונך החופשי. אף אחד לא החזיק לך אקדח לרקה.

הם לא מחוייבים לתת שירות עד הבית או משהו כזה וכו'... מבחינתם זה מכשיר ששווה 10 ש"ח ושילמת (חכרת) אותו ב- 180 ש"ח.

אם תאבד או תשכח אותו - הם הרוויחו עליך. וזה לגטימי. אתה זה שביצע את העסקה מולם.

  • אהבתי 2
פורסם

לא מדוייק. אמנם חברה פרטית, אבל מחוייבת במתן שירות לכל דורש בהתאם לחוזה שלה עם מדינת ישראל. ולמיטב זכרוני בעבר היו לה כמה מרכזי שירות, אבל המספר הצטמצם.

 

כגוף הנותן שירות למיליוני אזרחים לדעתי יש מקום למתן שירות ביותר ממוקד אחד. נניח, כמו השלטים של הוט ויס,  בבתי דואר.

  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 10 שעות, Ron Poh כתב:

ובכפוף להחזר דמי פיקדון צמודים למדד.

צדקת... החכירה של מכשיר הפסקל אכן צמודת מדד, ואם אבד הפסקל - הלך הכסף.

אבל זהו.

לא חושב שיש "קנס".

סעיף 6, תת-סעיף ג'.

 

לפני 58 דקות, sperial כתב:

ולמיטב זכרוני בעבר היו לה כמה מרכזי שירות, אבל המספר הצטמצם.

כרגע יש 4 מרכזי שירות... האמת שזה די קקה.

האם רק לשם ניתן להחזיר את הפסקל כאב הראש הזה?

שאלה טובה.

אולי אפשר להחזיר אותו בדואר או משהו?... אני בטח תמים מדי.

 

אבל זה לא המקרה של פות"ש. הוא אומר שאבד לו הפסקל והוא חושש שיגבו ממנו קנס או משהו בסגנון (קרא לזה פקדון אם הבנתי נכון).

בתאריך 21.8.2025 בשעה 08:26, mrmiki1234 כתב:

ראיתי שיש ייצוגית נגד דרך ארץ שקובעת שהם לא יכולים לקחת פקדון על פסקל בכלל.

 

שורה תחתונה אחרי כל ההתפזרות הזו - אבד הפסקל, הלך הכסף.

נראה לי אפשר לחתום בזה.

  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...