Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

תעדכן לטובת הדורות הבאים.

אני גר באלעד, אם זה עוזר לך אתה יכול לשלוח לי בדואר ואקפיץ להם את זה.

דרך אגב מה הכוונה לא ענו בטלפון? למיטב ידיעתי שירות הלקוחות שלהם פעיל.

עריכה אחרונה על ידי אלעדית
פורסם

אני פניתי אליהם דרך האתר ולא חזרו אליי.

לפני 5 שעות, mrmiki1234 כתב:

תודה רבה לכולם. הפסקל נמצא. עכשיו מנסים לברר אם אפשר להחזיר בדואר או שצריך להגיע. כמובן שלא ענו לפנייה כתובה שלי או בטלפון 

כשיהייה לך מידע, גם אני אשמח לדעת, נקודת החזרה וכמה כסף החזירו לך.

ודרך אגב ממתי הפסקל אצלך?

שלי אצלי כנראה משהו כמו 15 שנה לפחות, אין לי את המסמך של הרישום.

פורסם
לפני 10 שעות, אלעדית כתב:

תעדכן לטובת הדורות הבאים.

אני גר באלעד, אם זה עוזר לך אתה יכול לשלוח לי בדואר ואקפיץ להם את זה.

דרך אגב מה הכוונה לא ענו בטלפון? למיטב ידיעתי שירות הלקוחות שלהם פעיל.

המתנה של שעה.. פותחים רק בעשר בבוקר, בקיצור לא נגיש

לפני 5 שעות, Ron Poh כתב:

אני פניתי אליהם דרך האתר ולא חזרו אליי.

כשיהייה לך מידע, גם אני אשמח לדעת, נקודת החזרה וכמה כסף החזירו לך.

ודרך אגב ממתי הפסקל אצלך?

שלי אצלי כנראה משהו כמו 15 שנה לפחות, אין לי את המסמך של הרישום.

אני אעדכן. מעריך שאצלי כ-7 שנים, לא פעיל מזה 4 שנים בערך

  • רעיון טוב! 1
פורסם

@mrmiki1234

חזרו אליי מכביש 6.

מבחינתם הם שלחו אליי זיכוי חלקי בדואר ישראל. הם רואים שלא פדיתי את הצ'ק, וזה אומר שאני ויתרתי על הזיכוי.

אם אני טוען שמעולם לא הגיע אליי הצ'ק הביתה... זבש"י.

הם רואים ששילמתי 179ש"ח מורידים 90 ש"ח של הזיכוי שמעולם לא הגיע אליי, וגם הצמדה לא רוצה לחשב לי.

להחזיר באיזור מרכז יש את הנחשונים, זה שזאת נסיעה של 50 ק"מ עבורי והדלק והזמן יעלו לי יותר מהזיכוי שוב זה זבש"י.

אמרתי להם שאם ככה אני ממסגר את הפסקל על הקיר.

  • מבאס 1
פורסם

לא זוכר תאריך הצטרפות מדוייק, לפני יותר מ 17 שנה.

אתה יכול לכתוב שמגיע לי, הם מבחינתם אומרים שהם שלחו לי צ'ק, הם רואים שלא פדיתי אותו וזה לא מעניין אותם.

עכשיו כמובן שאני יכול לנסוע אליהם ולהפוך שולחן או שתיים, אני יכול גם לתבוע אותם דרך עו"ד, אני יכול גם לטעון שכדור הארץ שטוח ונראה לי אפקטיבי באותה מידה.

לי נראה שאין טעם להלחם בתחנות רוח.

פורסם

אהלן

חזרו אליי בטלפון. אומרים שעדיף להגיע אבל אפשר לשלוח בדואר. לא מתחייבים שיגיע, אחריות וכו׳

 

דרך ארץ תד 473 ראש העין
מיקוד 4810401
לשים פרטים בפנים

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 21.8.2025 בשעה 21:05, DAHUJI כתב:

מה כנראה?...

ברור שקנית אותו, לא? קיבלת בחינם?

גם לי יש פסקל, שילמתי עליו פיקדון של סביבות ה- 180~ ש"ח. זה רשום אצלי איפשהוא.

נכון לקיץ 2025 המחיר היה כ 95 ש"ח פקדון פסקל. סתם מעדכן אם מישהו יתעניין בזה בעתיד הקרוב.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

19 בספטמבר הזדמנה לי נסיעה מאיזור ת”א לראש העין, החלטתי לעשות מעקף קטן ולהכנס לשירות לקוחות בנחשונים.

את הפסקל רכשתי בספטמבר 2010, ז”א לפני 15 שנה.

את הזיכוי הם מחלקים לשנים, חלק בצ’ק אותו חלק שלפני שנים נתנו בצ’ק... הם מתעקשים לשלוח אותו שוב בצ’ק (צמוד למדד), נכון לרגע זה הצ’ק עדיין לא הגיע. החלק השני מזוכה באשראי (גם צמוד למדד), הוציאו לי את המיץ, ורק אחרי כמה שיחות והתעקשות ראיתי שהזיכוי הוזרם לכרטיס האשראי.

עכשיו רק ניתן לראות מתי הצ’ק יגיע, שאלתי איך שלחו אותו, אם יש מספר מעקב, משהו... אז, אין. נקווה שיגיע במהרה.

  • מצחיק 1
  • מבאס 1
פורסם
בתאריך 17.10.2025 בשעה 00:31, גולדן191 כתב:

נכון לקיץ 2025 המחיר היה כ 95 ש"ח פקדון פסקל. סתם מעדכן אם מישהו יתעניין בזה בעתיד הקרוב.

מעניין. לפני כעשרים שנה שילמתי משהו כמו 170 שח, והוא אצלי עד היום. מגיע לי החזר?

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, NAPOLEON כתב:

מעניין. לפני כעשרים שנה שילמתי משהו כמו 170 שח, והוא אצלי עד היום. מגיע לי החזר?

קשה להגיד, כי יש מצב שאו שעלות הייצור פחתה, כי ניתן לייצר היום הרבה יותר מכשירים באותו הזמן, או בגלל שהם רוצים לעודד אנשים לעשות פסקל ולוקחים על עצמם הפסד של כ 90 ש"ח, כי בתכלס ככל שעובר הזמן כביש 6 פקוק יותר.. אנשים במרכז משתמשים בו ככביש פריפיראלי ולא ככביש מהיר.. יש לכביש 6 אינטרס שאנשים יעשו פסקל.. 

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם
לפני 3 שעות, NAPOLEON כתב:

מעניין. לפני כעשרים שנה שילמתי משהו כמו 170 שח, והוא אצלי עד היום. מגיע לי החזר?

העליתי למעלה את הצילום של הייצוגית, תסתכל שם

ככלל, אם עשית את הפסקל בין 2010 ל2015 הם אמורים להחזיר לך בערך חצי.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...