Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

קניתי בינואר האחרון שברולט טראוורס יד 2, הרכב לאחר מאמץ בעליה או נסיעה בפקק מתחמם ל 110 מעלות, לא נדלקת נורה. יש אומרים שזה תקין בגלל הימים החמים. מישהו יודע להגיד שזה קרה לו וזה באמת המצב בקיץ? זה תקין שזה ישאר ככה? יש מה לעשות עם זה? 

פורסם

שנה ?

קילומטר ?

יד ?

 

110 מעלות צלזיוס זה חם מידי. לרכב לא עמוס. (תלוי גם איזו עליה)

כמה טמפ' בנסיעה רגועה בכביש הפתוח ?

 

טוב שעלית על בעיה אפשרית, שווה לבדוק את כלל פעולת מע' קירור מנוע לפני שקורה משהו יקר.

פורסם

מאורר מהירות גבוהה נפתח בטראוורס ב105-106 מעלות, כלומר זה אותו מאורר אבל הוא עובד ב2 מהירויות שונות ואם הנמוכה לא מספיקה אז הטמפרטורה הזו הוא מפעיל מהירות גבוהה יותר.

גם ב105-106 השעון אמור להיות עדיין על קו החצי, הסיבה לכך היא שהשעונים מגיבים מאוחר, יש יצרנים שהשעונים תמיד בתזוזה ואחרים מעדיפים שהשעון יהיה סטטי למרות תנודות בטמפרטורה על מנת לא להדאיג את הנהגים ושיהיה להם פחות הסחות דעת בנהיגה.

מה שקורה בפועל זה שהשעון לא נותן את הטמפרטורה המדוייקת והאמיתית בכל רגע נתון.

אם השעון טיפס לך מעל החצי והגיע ל110 זאת סיבה לבדיקה. מבטיח לך שהטמפרטורה היתה גבוהה יותר מה110 שהשעון דיווח עליה.

אתה יכול לחבק סורק OBD ולקבל את הטמפרטורה האמיתית שהרכב מקבל מחיישן הטמפרטורה.

בכל מקרה ממליץ לעשות בדיקה למערכת הקירור ברכב.

  • רעיון טוב! 1
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 29.7.2025 בשעה 12:45, IsraCar כתב:

שנה ?

קילומטר ?

יד ?

 

110 מעלות צלזיוס זה חם מידי. לרכב לא עמוס. (תלוי גם איזו עליה)

כמה טמפ' בנסיעה רגועה בכביש הפתוח ?

 

טוב שעלית על בעיה אפשרית, שווה לבדוק את כלל פעולת מע' קירור מנוע לפני שקורה משהו יקר.

2016

130000 קמ

יד 3

 

טמפ בנסיעה רגועה בכביש פתוח - 93

 

הייתי במוסך מורשה, לא מצאו כלום בבדיקת מחשב, 

מאווררים עובדים כשורה, חיישנים עובדים, לא חסר מים ברדיאטור.

בתאריך 4.8.2025 בשעה 03:32, yosefy כתב:

הטרוורס זה תקין שעולה קו או קו וחצי מעל החצי... קראתי על זה בעבר בפורומים בחול!

 

קודם כל זה מרגיע אותי מה שאתה אומר, כי באמת לא נדלקת שום נורה.

אשמח למקור מוסמך, כי בינתיים אנחנו מנסים להימנע מנסיעה ארוכה או קשה בשעות החמות

בתאריך 4.8.2025 בשעה 09:39, Roycohen1979 כתב:

מאורר מהירות גבוהה נפתח בטראוורס ב105-106 מעלות, כלומר זה אותו מאורר אבל הוא עובד ב2 מהירויות שונות ואם הנמוכה לא מספיקה אז הטמפרטורה הזו הוא מפעיל מהירות גבוהה יותר.

גם ב105-106 השעון אמור להיות עדיין על קו החצי, הסיבה לכך היא שהשעונים מגיבים מאוחר, יש יצרנים שהשעונים תמיד בתזוזה ואחרים מעדיפים שהשעון יהיה סטטי למרות תנודות בטמפרטורה על מנת לא להדאיג את הנהגים ושיהיה להם פחות הסחות דעת בנהיגה.

מה שקורה בפועל זה שהשעון לא נותן את הטמפרטורה המדוייקת והאמיתית בכל רגע נתון.

אם השעון טיפס לך מעל החצי והגיע ל110 זאת סיבה לבדיקה. מבטיח לך שהטמפרטורה היתה גבוהה יותר מה110 שהשעון דיווח עליה.

אתה יכול לחבק סורק OBD ולקבל את הטמפרטורה האמיתית שהרכב מקבל מחיישן הטמפרטורה.

בכל מקרה ממליץ לעשות בדיקה למערכת הקירור ברכב.

נכון הוא נפתח ב 105 מעלות במהירות יותר גבוהה, אבל הוא אמור לעבוד כבר במהירות גבוהה כשהמזגן עובד לא? 

נכון גם ב 105 הוא עדיין על קו החצי, והוא באמת זז כשהגיע ל110 ושם התחלתי לדאוג...

חיברתי סורק ובנסיעה אחת בעליה הגיע ל 120 ושם עצרתי את הרכב, אבל שוב לא נדלקה שום נורה.

בבדיקות המוסך לא מצא כלום

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...