Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

OptiPlex Micro 7020 לא מצליח להתקין win 11 (לא נמצאו כוננים)


פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לעזרה בנושא.

מדובר במחשב חדש לחלוטין (כרגע מותקנת בו מערכת הפעלה “אובנטו” שהגיעה כברירת מחדל)

אני יודע שיש שבדורות הקודמים צריך לטעון מנהלי התקן . רק שאני לא מצליח לטעון שום מנהל התקן שהורדתי- להבנתי גם אם מנהל ההתקן לא קשור הוא אמור להיות מופיע ברשימה….

יכול להיות שאני מפספס לגמרי והקבצים לא מתאימים אשמח להכוונה.

 

תת הדגם המדויק הינו DRL3M44

 

לא מצאתי יותר מדאי באתר הרשמי של דל בנושא דרייברים ספציפיים.

https://www.dell.com/support/product-details/en-il/servicetag/0-M2NUY2tMTTU5TmJHWmVTSC95Z2FGQT090/drivers

 

אגב את ההתקנה אני מבצע עם מדיה שיצרתי לפני כמה חודשים, הורדה מחדש של הוינדוס ממיקרוסופט עלולה לפתור את הבעיה?

פורסם

יכול להיות שזה יכול לעזור לך. 

 

אני כמובן לא לוקח אחריות. הערוץ היוטיוב נראה לי טוב מאוד. 

 

 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני 42 דקות, ELI001 כתב:

תכנס לביוס ותשנה את מצב הדיסק שלך ממצב RAID למצב AHCI 

image.png מוצג

אני מכיר את הדרך הזו. אבל אם הבנתי נכון בשימוש בה אני מגביל את הביצועים מניצולי מלא.

פורסם (נערך)

RAID רלוונטי רק במידה ויש לך כמה כונני אחסון, ויש לך צורך ביתירות ש RAID מספק.
אם יש לך כונן SSD בודד ואתה לא צריך יתירות , RAID לא רלוונטי.
 

עריכה אחרונה על ידי ArikC
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

סתם קטע מטומטם של דל שהביוסים שלהם מגיעים מוגדרים בברירת מחדל כRAID. כבר הרבה שנים ככה.

תשנה בלי לחשוש.

  • אהבתי 1
פורסם

נתקלתי בזה ממש לפני מספר ימים ב-DELL OPTIPLEX 7080 שלי כשניסיתי להתקין עליו PFSENSE. ההתקנה לא זיהתה את הכוננים ולאחר כניסה ל-BIOS ושינוי מצב מ-RAID לרגיל, הכוננים זוהו וההתקנה רצה.

 

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
לפני 7 שעות, Shmulik_Miata כתב:

-DELL OPTIPLEX 7080

רק אומר שיש לי optiplex 7040 של דל, ששידרגתי לו את הזכרונות והSSD. הוא אצלי מ -2017... ואני מרוצה ממנו עד הגג. עובד מעולה.  

  • רעיון טוב! 1

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אתה יודע שמלבד השם אין ממש קשר בין המחשבים...

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 23 דקות, falou כתב:

אתה יודע שמלבד השם אין ממש קשר בין המחשבים...

 

 

למה אתה מתכוון? חשבתי שיש איזה מוניטין טובים. לפחות לדעתי. 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

בדיוק, השם. 

החברה שאחראית על הרכבת המחשבים ושיווקם היא אותה חברה, אבל המחשבים עצמם לא דומים.

 

לכל חברה שמתכננת, מרכיבה ומשווקת מחשבים יש אלפי דגמים, וכל אחת עם הנפילות שלה.

למשל, הגדרת הכוננים כ-RAID כאן.

וזה גם אחד היתרונות של חברות ממותגות, אפשר למצוא מישהו שיש לו מחשב זהה עם תקלה זהה, ולמצוא פתרון.

אבל עדיין, אי אפשר להסיק הרבה מהשוואה של מחשב למחשב בטווח של שנים/דגמים/רכיבים

 

 

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...