Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, Michazzz כתב:

יש לך הונדה ג'אז מאובזרת בשנים האחרונות אך אולי קטנה מידי עבורכם, אפשר לחפש יונדאי אלנטרה מהדור החדש יוצאת השכרה או ליסינג, מולטימדיה בעיקרון ניתן להתקין בכל רכב - כולל אפל קאר ומה שתרצה. תתחיל ללכת לראות רכבים בסביבה שלך ותבדוק התאמה לגודל הדרוש לכם. 

יונדאי אלנטרה יכלה להיות אופציה טובה מאוד, אבל הדור החדש יקר. אני הולך ורואה רכבים, בעיקר סיאט אטקה, פשוט פתאום חשבתי על זה שאני הולך לקנות רכב ב100K ואולי אני לא באמת צריך להתפזר עם רכב יד 2 ככ גדול במחיר הזה שגם רוב הזמן יישב בחניה. הבאתם לי כבר כמה רעיונות חדשים

 

לפני שעתיים, הייהייהיי כתב:

אחי בשביל מולטימדיה לא קונים רכב חדש. אני יכול להלביש לך מולטימדיה גם על סוסיתא אם צריך. הכל טוב. תקנה לך איזה רכב ב40-60 ואתה על הגל. אתה לא נוסע בכלל. תקנה סיוויק ב35-40 ותהנה מכל רגע. 

התקנת מולטימדיה אצל הגנבים הכי גדולים עולה 3000. תאכלס אתה יכול ב500 להביא מערכת מצויינת מעלי אקספרס ועוד 150 שקל התקנה אם אתה מפחד לבד. 

זה רכב ראשון. לכל אחד חשוב משהו אחר, לי חשובה מערכת מולטימדיה מודרנית בין שאר הדברים ואין לי זמן להתעסק וללכת להתקין אצל מישהו. מניסיון, מערכת מעלי אקספרס לא שווה את העטיפה שהיא מגיעה איתה בדואר

אם יש לך המלצה לרכב טוב ומאובזר יחסית בתקציב של 40-60, אשמח לשמוע

פורסם
לפני 27 דקות, soltan_galop כתב:

יונדאי אלנטרה יכלה להיות אופציה טובה מאוד, אבל הדור החדש יקר. אני הולך ורואה רכבים, בעיקר סיאט אטקה, פשוט פתאום חשבתי על זה שאני הולך לקנות רכב ב100K ואולי אני לא באמת צריך להתפזר עם רכב יד 2 ככ גדול במחיר הזה שגם רוב הזמן יישב בחניה. הבאתם לי כבר כמה רעיונות חדשים

 

זה רכב ראשון. לכל אחד חשוב משהו אחר, לי חשובה מערכת מולטימדיה מודרנית בין שאר הדברים ואין לי זמן להתעסק וללכת להתקין אצל מישהו. מניסיון, מערכת מעלי אקספרס לא שווה את העטיפה שהיא מגיעה איתה בדואר

אם יש לך המלצה לרכב טוב ומאובזר יחסית בתקציב של 40-60, אשמח לשמוע

הרכב של גיסי התקנתי מערכת קארפליי שהוא חוגג עליה כבר 5 שנים. 

מערכת של חבר שלי שהתקנתי - 3 שנים והיא לא מראה שום סימן שהיא עומדת לשבוק.

המערכות שלי… רק הסבו לי עונג. בבקשה לא לדבר שטויות. 

אני אגיד לך יותר מזה. אם הייתי קונה עכשיו איזה טויוטה חדשה והיא הייתה מגיעה עם קארפליי, הייתי תולש את המערכת זבל הזאת שמותקנת בארץ לטובת מולטימדיה נורמלית מעלי אקספרס. (לא יודע מאיפה אתה חושב שהמערכות שכאן מתקינים לך אבל לא משנה) בכל אופן… עניין של 5 דקות הרכבה לבד. הייתי קונה איזה רכב משפחתי אסייתי בנזין… סיוויק, פורטה, אלנטרה, קורולה, אוריס, מאזדה 3…. 

~הונדה ג׳אז הייבריד 2014~ ז״ל

כרגע ~ הונדה סיוויק האצ׳באק 2016 

פורסם (נערך)

באמת לא חייבים להוציא 100 אלף ₪ בשביל רכב ג'יפון אמין, מרווח, עם מערכות בטיחות חדשניות,  מאובזר ( כולל מולטימדיה). 

אני חוזר על ההמלצה על ספורטאז' מנוע 2.0. 

ב 80 אלף₪ אפשר למצוא רכב מפרטי מודל 2018 עם קילומטראז' סביר. 

זה רכב שיכול להישאר עוד הרבה שנים ויתאים גם למשפחה יותר גדולה.

 

דוגמה מלוח יד2:
https://www.yad2.co.il/s/c/gku7cnqc

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, vladclar כתב:

באמת לא חייבים להוציא 100 אלף ₪ בשביל רכב ג'יפון אמין, מרווח, עם מערכות בטיחות חדשניות,  מאובזר ( כולל מולטימדיה). 

אני חוזר על ההמלצה על ספורטאז' מנוע 2.0. 

ב 80 אלף₪ אפשר למצוא רכב מפרטי מודל 2018 עם קילומטראז' סביר. 

זה רכב שיכול להישאר עוד הרבה שנים ויתאים גם למשפחה יותר גדולה.

 

דוגמה מלוח יד2:
https://www.yad2.co.il/s/c/gku7cnqc

תודה על ההמלצה
התחלתי להסתכל על ספורטאז וסקודה סקאלה. המפרט מתאים והתקציב גם נמוך יותר
מכיר בעיות שיש לספורטאז במנוע טורבו? קיבלתי חוות דעת שלילית יחסית מ2 אנשים שהחזיקו ספורטאז עם מנוע טורבו שנתונים 16 ו19

עריכה אחרונה על ידי soltan_galop
פורסם

אבל אין מנוע טורבו בגרסת 2000 סמ"ק, גם לא גיר רובוטי.

  • אהבתי 2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

פות״ש, שאלה לי אליך: באיזה רכב נסעה המשפחה שלך כאשר היית תינוק (וכמה ילדים הייתם)?

 

אני שייךו לדור של הוריך. נסעתי ברכבים שכיום היו מוגדרים כסופרמיני עד שהבן השלישי היה קרוב לגיל 3. אז כיום העגלות ומושבי הבטיחות גדלו, וכך גם המכוניות בקטגוריה, אבל לילד אחד אין צורך ביותר מסופרמיני. 

 

לגבי כמה להוציא על רכב קשה לייעץ, כי זה תלוי במצב הכלכלי הקיים והצפוי, בשימוש הצפוי ובמשך אחזקת הרכב הצפויה. לא ברור לי איך חישבת נסועה של 4,000 ק״מ בשנה - זו נסועה נמוכה מאוד - ולא ציינת כמה שנים בכוונתך להחזיק ברכב.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, sperial כתב:

פות״ש, שאלה לי אליך: באיזה רכב נסעה המשפחה שלך כאשר היית תינוק (וכמה ילדים הייתם)?

 

אני שייךו לדור של הוריך. נסעתי ברכבים שכיום היו מוגדרים כסופרמיני עד שהבן השלישי היה קרוב לגיל 3. אז כיום העגלות ומושבי הבטיחות גדלו, וכך גם המכוניות בקטגוריה, אבל לילד אחד אין צורך ביותר מסופרמיני. 

 

לגבי כמה להוציא על רכב קשה לייעץ, כי זה תלוי במצב הכלכלי הקיים והצפוי, בשימוש הצפוי ובמשך אחזקת הרכב הצפויה. לא ברור לי איך חישבת נסועה של 4,000 ק״מ בשנה - זו נסועה נמוכה מאוד - ולא ציינת כמה שנים בכוונתך להחזיק ברכב.

לא היה רכב בילדות :)

אינני מיליונר והתקציב נקבע כי זה מה שראיתי ביד 2 וזה מה שאנשים ביקשו כשבאתי לראות את הרכב. 

נסועה נמוכה מאחר ואני גר ליד העבודה, ליד ההורים, ליד טיפת חלב. הכל ברגל או נסיעת אוטובוס קצרה

מבחינתי להחזיק את הרכב כמה שיותר עד שיגיע הילד השני

פורסם
לפני 13 שעות, soltan_galop כתב:

 

מבחינתי להחזיק את הרכב כמה שיותר עד שיגיע הילד השני

זה גמיש מאוד.

 

הייתי אומר שאם מדובר בשנתיים שלוש לך כבר על משפחתית, כדי לחסוך החלפת רכב*. אם התוכנית היא לילד שני בטווח יותר ארוך כנראה שתרצה להחליף את הרכב לפני הלידה, ולכן בחר הסופרמיני. עם זאת, תביא בחשבון שגם בין הסופרמיני יש יותר מרווחות שיחזיקו בקלות 2 ילדים.

 

*החלפת רכב היא מטרד שעולה זמן כסף. ככל שתקנה רכב יותר חדיש תוכל להחזיק בו יותר זמן ולחסוך עלויות וזמן במוסך ועלויות החלפת הרכב, כך שבטווח הארוך כנראה רכישת רכב יותר חדש או יותר ישן תעלה פחות או יותר אותו הדבר. עכשיו השאלה היא כמה ההוצאה מעיקה עליך בטווח הקצר. אישית אני מעדיף לרכוש רכב חדש (או צעיר) ולהחזיק בו שנים רבות, אבל זה מתאים לי כיום. כזוג צעיר בהחלט קנינו רכבים ישנים ושילמנו על כך במוסך.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, sperial כתב:

זה גמיש מאוד.

 

הייתי אומר שאם מדובר בשנתיים שלוש לך כבר על משפחתית, כדי לחסוך החלפת רכב*. אם התוכנית היא לילד שני בטווח יותר ארוך כנראה שתרצה להחליף את הרכב לפני הלידה, ולכן בחר הסופרמיני. עם זאת, תביא בחשבון שגם בין הסופרמיני יש יותר מרווחות שיחזיקו בקלות 2 ילדים.

 

*החלפת רכב היא מטרד שעולה זמן כסף. ככל שתקנה רכב יותר חדיש תוכל להחזיק בו יותר זמן ולחסוך עלויות וזמן במוסך ועלויות החלפת הרכב, כך שבטווח הארוך כנראה רכישת רכב יותר חדש או יותר ישן תעלה פחות או יותר אותו הדבר. עכשיו השאלה היא כמה ההוצאה מעיקה עליך בטווח הקצר. אישית אני מעדיף לרכוש רכב חדש (או צעיר) ולהחזיק בו שנים רבות, אבל זה מתאים לי כיום. כזוג צעיר בהחלט קנינו רכבים ישנים ושילמנו על כך במוסך.

זה בדיוק קו המחשבה שלי לכן אני חושב שרכב משנתון 2018 ומעלה עם ק"מ נמוך זו הבחירה הטובה ביותר

 

לא רוצה לחסוך על רכב עכשיו ואח"כ לשלם בזמן וכסף על טיפולים במוסך

יש לך המלצה על סופרמיני מרווחת שתחזיק בקלות 2 ילדים? סקודה סקאלה למשל נשמעת לי כמו בחירה לא רעה

עריכה אחרונה על ידי soltan_galop
פורסם

כאמור, לאחד הבנים שלי סקאלה 2020 שרכש ממגרש ליסינג אחרי שכנראה היתה בליסינג פרטי. יש לו תינוקת אחת, וגם היא נסעה עד כה ברכב של אישתו (i20 מהצורה הקודמת, 2018. עד כה קנו רק מושב בטיחות אחד). בסופו של דבר מדובר למעשה בגרסת סטיישן של הפאביה. חייב לומר שלא בדקתי את הממדים במדוייק אבל תא המטען מכובד לקטגוריה, במחיר אורך שעלול להקשות על חניה בעיר צפופה.

 

הייתי בודק גם את הסיאט ארונה והסקודה קאמיק שטיפה גדולה ממנה. אלה למעשה ג׳יפונים על בסיס סופרמיני, עם אותה מערכת הנעה כמו הסקאלה, מנוע הליטר המצויין של פולקסוואגן ותיבת ה-dsg שמצויינת אבל מצריכה שמץ התרגלות כדי למנוע שחיקה מוקדמת של המצמדים.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

סופר מיני יכול בהחלט להספיק לזוג פלוס תינוק לנסיעות קצרות. 

לדעתי האישית אין צורך אמיתי בכל מיני ג'פונים יקרי רכישה והחזקה.

כמעט בכל תא מטען תוכל להכניס עגלה וגם אם מדובר בעגלה שיש בה צורך באמבטיה לתקופה הראשונה, תמיד ניתן להכניס את האמבטיה במושב האחורי לתקופה קצרה. 

מציע שתבדוק סוזוקי בלנו, קיה ריו, מאזדה 2.

לבלנו מרווח דיי טוב במושב האחורי ומעט מוגבה יחסית לקטגוריה כך שקל להכניס ולהוציא תינוק מכיסא הבטיחות, תא מטען שמספיק בהחלט לעגלה כולל אמבטיה, עלויות רכישה והחזקה זולים יחסית, אמינה וצריכת דלק נמוכה. 

 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

למאזדה 2 בגאז' קטן מדי למשפחה.

אם רוצים סופר מיני מרווחת שיכולה להיות תחליף.לרכב משפחתי ל 4 נפשות - הונדה ג'אז.

החסרון של הרכב הזה - מרגיש חלש. אולי בכמות הנסיעות הזעומה זה לא יהיה שיקול בכלל.

דוגמאות :
https://www.yad2.co.il/s/c/45g9701
 


https://www.yad2.co.il/s/c/zn7r2k77

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה על ההמלצות, עזרתם לי לחשוב בכיוון אחר. אתחיל לחפש רכבים קטנים יותר.

הארונה הייתה אחת האופציות הראשונות אבל המרווח מאחורה היה נראה לי קטן מדי כשהלכתי לראות, אבדוק שוב. המאזדה 2 גם מאוד קטנה במרווח וגם בתא המטען

אולי הקאמיק והסקאלה אופציות טובות

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...