Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

נראה לי שהבתי את השיטה 

ואם לא,אשמח להבהרה.

במקרה שלי,הרכב המייצג עד 1800 סמ״ק 

הוא קיה ספורטאז'.

נכון להיום המיסים עליו הינם בגובה 83,877₪.

ראו

https://www.btl.gov.il/benefits/Mobility/hatavot/הלוואה עומדת לקונה רכב ראשון להחלפת רכב/Pages/דגמים-מייצגים-.aspx

 

האם המשמעות היא שאני משלם עבור הרכב את השארית אחרי החסרת המס

שהיא

עלות הרכב נגיד 200,000₪

שארית= 200,000-83,877

116,123 ?

תודה 

 

 

פורסם (נערך)

בהתחשב בנושא ההלוואה העומדת 

איזה רכב הייתם ממליצים שיחליף את הcx30 עליה אני נוהג כיום?

זה גם הסגמנט שמעניין אותי 

Bsuv, אולי טיפה יותר מרווח ונוח מהcx30.

 

עריכה אחרונה על ידי SunshineGC38
פורסם
לפני 4 שעות, SunshineGC38 כתב:

האם המשמעות היא שאני משלם עבור הרכב את השארית אחרי החסרת המס

שהיא

עלות הרכב נגיד 200,000₪

שארית= 200,000-83,877

116,123 ?

תודה 

 

1. הסכום  איננו קבוע, ומשתנה בהתאם לשינויים בשערי המטבע (כנראה יורו כי קיה ספורטאז' מיוצרת בסלובקיה)

2. אם המיסים על הרכב שתרכוש הם נמוכים מהמיסים המוטלים על קיה ספורטאז' הזיכוי שתקבל יהיה נמוך יותר)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

תודה רבה על התשובה 

1.כן את זה הבנתי מהנציגה בביטוח לאומי 

2.האם יש דרך, אולי טבלאות או כל דרך אחרת 

כדי לבדוק את גובה המס על כל רכב שנמכר בישראל?

2.1 אם אני לא טועה ההנחה המקסימלית במס היא של הרכב המייצג

כלומר, במקסימום ההנחה במיסים שאני יכל לקבל היא המיסים של הספורטאז' 

3.הרכב המייצג במקרה שלי הוא עד 1800

אם אני מבין נכון 

המיסים הגבוהים מתחילים ממנוע 1400 ומעלה 

מה שפוסל מבחינתי רכבים טובים כמו ניסאן קשקאי שמגיע עם מנוע 1.3

או פיג'ו 2008 עם מנוע 1.2

עריכה אחרונה על ידי SunshineGC38
פורסם

אין קשר בין גובה המיסים לנפח המנוע.

 

ונפח המנוע המינימלי שלא יפגע בקצבה הוא 1300 ולכן ניסאן קשקאי שנפח המנוע שלה הוא 1332 סמ"ק היא בסדר, פיג'ו 2008 שנפח המנוע שלה 1197 סמ"ק - לא בסדר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אפשר - וזה נחשב כאילו נרכש רכב בנפח המנוע של הדגם המייצג (כלומר הקצבה לא נפגעת)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

החניה שלי בבית אמנם רשומה בטאבו אבל היא לא מקורה,הרכב חונה מאחורי הבניין תחת כיפת השמיים, לא חושב שזה תנאי טוב להתקנה של עמדת טעינה,אולי אני טועה.

הנסיעה השנתית שעומדת על כ16 אלף קמ בשנה, לא מצדיקה רכישת רכב חשמלי לדעתי.

לגבי נפח המנוע -

הכל תלוי בגובה המס על הרכב-

נראה לי די הגיוני שמס על קשקאי  1.3

יהיה נמוך ממס על מאזדה 2.5  או הספורטאז' או כל רכב אחר עם מנוע הגדול מ1.3

יכל להיות שאני טועה

כמובן שאבדוק את המספרים.

למען הסר ספק, אני מחפש קודם כל רכב שיתאים לי ורק לאחר מכן מסתכל על הצד הכלכלי אבל במקרה הזה, הצד הכלכלי לא פחות חשוב ומושפע ישירות מגובה המס.

מעניין למה אין מידע נגיש של גובה המס ?

אני בכל אופן לא הצלחתי למצוא.

 

הcx30 בגודל החיצוני, אידיאלית עבורי 

לא בא לי לרכוש רכב גדול מדי, אין לי כזה צורך.

גם עם הצפיפות היחסית אני מוכן לחיות 

כמובן שאם אפשר למצוא רכב שנותן קצת יותר מרווח פנימי ,אעדיף אותו.

הבעיה הכי גדולה ב cx30 היא המתלים הנוקשים יתר על המידה .

עריכה אחרונה על ידי SunshineGC38
פורסם
לפני 14 שעות, pl7410 כתב:

אבל לא מקבלים את ההלוואה? 

 

ההלוואה כרגיל - עד גובה המיסים על הרכב.

לפני 14 שעות, SunshineGC38 כתב:

נראה לי די הגיוני שמס על קשקאי  1.3

יהיה נמוך ממס על מאזדה 2.5  או הספורטאז' או כל רכב אחר עם מנוע הגדול מ1.3

יכל להיות שאני טועה

 

אל תחפש הגיון במיסים - כי אין כזה.

 

מרצדס GLA200 עם אותו של הקשקאי בשינוים קלות ואותו נפח 1332 סמ"ק 350000 ש"ח

לעומתה ניסאן סנטרה עם מנוע 2000 סמ"ק עולה רק 149900 ש"ח.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני עכשיו לא מתייחס למיסים,

הרכבים שדי דומים בגודל ל CX30 :

יונדאי קונה

קיה נירו

טויוטה קורולה קרוס

הונדה HR-V

מיצובישי אקליפס קרוס/ ASX

סובארו קרוסטראק ( XV לשעבר ).

סוזוקי קרוסאובר S- Cross.

  • מעניין 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הונדה ממש יקרה לא בטוח שבצדק

יתר הרכבים ברשימה והקשקאי שהזכרתי 

בגדר אופציה.

 

המאזדה הציבה רף גבוה, מדובר במכלול מעולה. הארגונומיה ואיכות החומרים ברמה מאוד גבוהה לטעמי.

השילוב של עיצוב חיצוני ופנימי סולידיים 

זה משהו שאני מאוד אוהב ברכבים שלי

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...