Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פלואנס דיזל 2014 מיקום מחשב EPB בלם יד חשמלי


nit_zan

פוסטים מומלצים

קנית חלק חדש ואתה לא יודע איפה להתקין אותו?

כיצד קבעת שהתקלה בחלק הזה?

מיקום החלק בדגם אחר של רנו.

כדאי לקנות גם ליפט. (כי 4 בוקים נשמע לי כאב צוואר רציני).

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, IsraCar כתב:

קנית חלק חדש ואתה לא יודע איפה להתקין אותו?לא קניתי אך חשבתי על אפשרות ,זו רק תמונה להמחשה.

כיצד קבעת שהתקלה בחלק הזה? אחרי בדיקות ממושכות לייב דאטה ועוד

מיקום החלק בדגם אחר של רנו.- מה שהבאת זו מערכת עם כבלים ואצלי זה חשמלי בלבד עם אקטואטור לכל קאליפר

כדאי לקנות גם ליפט. (כי 4 בוקים נשמע לי כאב צוואר רציני).-רעיון טוב, אולי נקנה גם מוסך

תודה

עריכה אחרונה על ידי nit_zan
  • מצחיק 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלך הוא נמצא  מתחת למגש האחורי (בין השמשה למשענת ספסל אחורי) צריך לפרק את המגש ושם המחשב בלם יד מסתתר.

להחליף לבד חלק חדש לא תוכל משום שצריך לבצע קידוד לחלק והתאמתו לרכב.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי את הסרטון הזה זה דגם אחר 5 דלתות 2011 שלי סדאן

בכל זאת ניסיתי לאתר פתחתי שם באזור בין דלת  שמאל לתא מטען הרמתי קצת פלסטיקה וכיסוי תא מטען  יש שם רק מודול חיישני רברס סה טו 

לפי הכבלים  שמזינים את האקטואטורים ראיתי שהם נכנסים לתוך תא הנוסעים אחרי הטנק דלק (השתחלתי מלמטה) אבל בתוך התא צריך להרים שטיח ולראות...

לפני 20 דקות, ba323f כתב:

אצלך הוא נמצא  מתחת למגש האחורי (בין השמשה למשענת ספסל אחורי) צריך לפרק את המגש ושם המחשב בלם יד מסתתר.

להחליף לבד חלק חדש לא תוכל משום שצריך לבצע קידוד לחלק והתאמתו לרכב.

חשבתי על זה ,מקסימום נשתמש בשרותי מעבדה

כרגע המערכת מתפקדת לאחר ניתוק מצבר ללילה ואיפוס עם סורק אבל היו הרבה התראות עם קוד DTC50C649 COMPUTER וזהיתי בלייב דאטה שאקטואטור ימין לא מזוהה כתפוס בהפעלה (השמאלי מקבל ערך 1700 והימני 0) לאחר איפוס  זה הסתדר ושניהם מקבלים ערכים דומים בין 1000 ל1700 בשניהם ,אבל בנסיעה רואים שהשמאלי יציב APPLIED  והימני משנה חיווים כל הזמן (APPLIED TO  MAX INACTIVE RELEASED) 

מבחינת מתחים שניהם מקבלים אותו דבר בכל מצב

עריכה אחרונה על ידי nit_zan
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...