Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים :)

רוצה לרכוש מדפסת תלת מימד להדפיס  מוצרים בגדלים בינונים

כמו אגרטל או פסלים קטנים השאלה איזה מדפסת תלת מימד לא יקרה וטובה ממליצים?

דבר נוסף כדאי לקחת קורס בהדפסת תלת מימד או שאין צורך למי שאין ניסיון?

תודה

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם (נערך)

אתה צריך לחשוב כמה קשה היא תעבוד

אם תדפיס פעם ב... משהו 

או על בסיס יומי/שבועי 

ככל שהדרישה גבוהה יותר. תצטרך משהו איכותי יותר.

 

וקורס תלת מימד.

יש הרבה הדרכות באינטרנט

לפני כ10 שזה רק יצא. הייתי מדריך בחוג ששילב גם תלת מימד.

הרמה הבסיסית לא קשה. צריך לשחק עם זה. עברנו הכשרה של שעה וחצי על זה. ומשם שיחקנו בדבר. לא היה כ"כ קשה. מה גם שיש המון מודלים מוכנים כבר.

כדי ליצור דברים מורכבים צריך קצת יותר ידע. אז קודם תתנסה לבד. מקסימום תקח קורס (אפילו מתקדמים) אחרי זה.

עריכה אחרונה על ידי om2
  • אהבתי 1

.

פורסם (נערך)

adventurer 5m מאמזון

יעלה כ 1200-1300 שח

מדפסת מעולה של שגר ושכח - מצויינת למתחילים.

קח בחשבון, המדפסת (רוב הסיכויים) הולכת להעלות אבק לאחר כחודש-חודשיים שימוש, לאחר שתדפיס את כל מה שתמיד רצית. אלא אם תתעסק במידול מאפס ויהיו תחומים מסויימים שיעניינו אותך.

עריכה אחרונה על ידי Or05230

Miata ND2

 

פורסם
לפני כשעה, om2 כתב:

אתה צריך לחשוב כמה קשה היא תעבוד

אם תדפיס פעם ב... משהו 

או על בסיס יומי/שבועי 

ככל שהדרישה גבוהה יותר. תצטרך משהו איכותי יותר.

 

וקורס תלת מימד.

יש הרבה הדרכות באינטרנט

לפני כ10 שזה רק יצא. הייתי מדריך בחוג ששילב גם תלת מימד.

הרמה הבסיסית לא קשה. צריך לשחק עם זה. עברנו הכשרה של שעה וחצי על זה. ומשם שיחקנו בדבר. לא היה כ"כ קשה. מה גם שיש המון מודלים מוכנים כבר.

כדי ליצור דברים מורכבים צריך קצת יותר ידע. אז קודם תתנסה לבד. מקסימום תקח קורס (אפילו מתקדמים) אחרי זה.

 

כנראה על בסיס שבועי יש משהו מומלץ שמכיר?

לפני 20 דקות, Or05230 כתב:

adventurer 5m מאמזון

יעלה כ 1200-1300 שח

מדפסת מעולה של שגר ושכח - מצויינת למתחילים.

קח בחשבון, המדפסת (רוב הסיכויים) הולכת להעלות אבק לאחר כחודש-חודשיים שימוש, לאחר שתדפיס את כל מה שתמיד רצית. אלא אם תתעסק במידול מאפס ויהיו תחומים מסויימים שיעניינו אותך.

 

מעדיף ספק מקומי עם אחריות מהארץ פחות אוהב להתעסק עם אמזון.

המטרה שלי היא לרכוש מדפסת שאוכל לייצר מוצרים מקבצים מוכנים ולמכור את המוצרים אונליין שזה כבר נושא אחר :)

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

קח בחשבון שרוב היוצרים של הקבצים המוכנים לא מאפשרים להשתמש באופן מסחרי בקבצים ללא אישור, ואתה יכול להיות חשוף לתביעות (ואם הם לא ימצאו, מישהו מהקהילה של ההדפסות יכול לראות ולהלשין).

  • אהבתי 1

Miata ND2

 

פורסם
לפני 8 דקות, Or05230 כתב:

אלא אם תתעסק במידול מאפס

זה.

לפות"ש, האם אתה יודע למדל? זה מאוד חשוב כי אתה תרצה ליצור דברים בעצמך, או לעשות שינוי בחלקים שמצאת באינטרנט.

יש תוכנות און ליין חינמיות כמו sketchup או Onshape שהן יחסית קלות ויש הרבה ידע עליהן באינטרנט. אתה גם יכול ללמוד לבד סולידוורקס גם יש המון מידע באינטרנט, סרטוני הסברה וכו'.

 

 

 

  • אחראי פורום
פורסם
לפני שעה, renault5 כתב:

המטרה שלי היא לרכוש מדפסת שאוכל לייצר מוצרים מקבצים מוכנים ולמכור את המוצרים אונליין שזה כבר נושא אחר :)

לא רואה לזה שום היתכנות עסקית.

ברוב המקרים מדובר בחלק בעל ביצועים חלשים יותר מול חלק מוזרק, שלא לדבר על עלות וזמן ייצור יחידה מול חלק מוזרק.

רוצה תעסוקה? תלמד לתכנן חלקים, תמדל עבור אחרים.

 

לעניין המדפסת: כשהתחיל שגעון המדפסות המשרדיות, קניתי ender 3 שרק יצאה אז, במחשבה שאו שאמצה את העניין או שאתגלח עליה ואתקדם למשהו יותר מקצועי.

היא עדיין נותנת בראש אחרי 4-5 שנים ומספיקה לי בעצם לכל מה שאני צריך (ג'יגים למכונות, חלקים משלימים לתבניות, חלקי רכב שלא מיוצרים יותר וכו').

בא להגיד שבתחום הזה לפעמים גם הבסיס מספיק.

 

  • אהבתי 2

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני שעתיים, Or05230 כתב:

קח בחשבון שרוב היוצרים של הקבצים המוכנים לא מאפשרים להשתמש באופן מסחרי בקבצים ללא אישור, ואתה יכול להיות חשוף לתביעות (ואם הם לא ימצאו, מישהו מהקהילה של ההדפסות יכול לראות ולהלשין).

 

לא חשבתי על זה כי הקבצים הם חינמים זה לא אומר שזה חופשי?

לפני שעתיים, ArikB כתב:

זה.

לפות"ש, האם אתה יודע למדל? זה מאוד חשוב כי אתה תרצה ליצור דברים בעצמך, או לעשות שינוי בחלקים שמצאת באינטרנט.

יש תוכנות און ליין חינמיות כמו sketchup או Onshape שהן יחסית קלות ויש הרבה ידע עליהן באינטרנט. אתה גם יכול ללמוד לבד סולידוורקס גם יש המון מידע באינטרנט, סרטוני הסברה וכו'.

 

 

 

 

לצערי לא יודע למדל

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
לפני 17 דקות, renault5 כתב:

לא חשבתי על זה כי הקבצים הם חינמים זה לא אומר שזה חופשי?

לא חופשי. לא חושב שמישהו יתפוס אותך אבל עדיין.

ליד כל קובץ יש את הסמלים של שימוש הוגן.  image.png.b16811fd9b5ef2372f02f4b300927b93.png

לפני 17 דקות, renault5 כתב:

לצערי לא יודע למדל

כדאי מאוד להתחיל בזה.

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, renault5 כתב:

המטרה שלי היא לרכוש מדפסת שאוכל לייצר מוצרים מקבצים מוכנים ולמכור את המוצרים אונליין שזה כבר נושא אחר :)

כמו שאני כותב לברווז - אם אתה שואל, אז זה לא בשבילך.

תחביב? - תעשה מה שבא לך, תלמד, תעשיר, תיהנה.

עסק?! אל תיכנס לזה בכלל.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
בתאריך 30.7.2024 בשעה 18:03, hans כתב:

כמו שאני כותב לברווז - אם אתה שואל, אז זה לא בשבילך.

תחביב? - תעשה מה שבא לך, תלמד, תעשיר, תיהנה.

עסק?! אל תיכנס לזה בכלל.

 

לא ממש עסק בכמויות אלא יותר יצור לתחביב ואם מדי פעם למכור יחידות בודדות לא כמויות :)

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
בתאריך 30.7.2024 בשעה 12:32, itaysamurai כתב:

לא רואה לזה שום היתכנות עסקית.

ברוב המקרים מדובר בחלק בעל ביצועים חלשים יותר מול חלק מוזרק, שלא לדבר על עלות וזמן ייצור יחידה מול חלק מוזרק.

רוצה תעסוקה? תלמד לתכנן חלקים, תמדל עבור אחרים.

 

לעניין המדפסת: כשהתחיל שגעון המדפסות המשרדיות, קניתי ender 3 שרק יצאה אז, במחשבה שאו שאמצה את העניין או שאתגלח עליה ואתקדם למשהו יותר מקצועי.

היא עדיין נותנת בראש אחרי 4-5 שנים ומספיקה לי בעצם לכל מה שאני צריך (ג'יגים למכונות, חלקים משלימים לתבניות, חלקי רכב שלא מיוצרים יותר וכו').

בא להגיד שבתחום הזה לפעמים גם הבסיס מספיק.

 

 

תגובה מצויינת שמסכמת יפה מאד את הנושא 👌

וגם לי יש מדפסת יחסית בסיסית כבר 4 שנים ואני לא רואה שום סיבה להחליף.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 30.7.2024 בשעה 10:45, renault5 כתב:

מעדיף ספק מקומי עם אחריות מהארץ פחות אוהב להתעסק עם אמזון.

המטרה שלי היא לרכוש מדפסת שאוכל לייצר מוצרים מקבצים מוכנים ולמכור את המוצרים אונליין שזה כבר נושא אחר :)

מצטרף להמלצה על ה 5M ואצל ספק מקומי היא תעלה לך כמעט כפול ככה שעדיף לקנות מאמזון במקרה הזה
המון אנשים עם מאות שעות איתה בארץ ללא תקלה ואני גם איתה חודש וחצי על 60 שעות הדפסה בערך ו 0 תקלות

  • אהבתי 1

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

בעבודה הקודמת שלי היו המון סוגי מדפסות HIGH END כך שקשה לי לחשוב על פשוטות.

יש מדפסות  2 ראשים נורמליות במחיר שפוי?

פורסם

יש את ה a1&a1 mini  של bambulab
אמנם ראש אחד אבל המדפסת יודעת לשלב 4 צבעים במקביל (תוך כדי בזבוז די מסיבי של חומר גלם)

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

×
×
  • תוכן חדש...