Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה.

אבקש ללמוד מנסיונכם, לגבי מימוש אחריות למוצרים שרכשתם באמאזון.

אחדד מעט.

הכוונה למוצר חשמלי (בדר"כ)  שנרכש באמאזון, ושניתנת לו אחריות על ידם (או ע"י החנות ?)

איך והאם ניתן לממש אחריות (תקלות) למוצר שנרכש באמאזון ? מולם ישירות / מול החנות ?

האם כשגם יש יבוא סדיר של המוצר לארץ, ניתן לממש את האחריות פה בארץ ? (או שזה משול לבעיות שעושים פה במוסכי יבואן, למי שרכש רכב ביבוא אישי).

תודה.

 

alfa 156 2.5.

פורסם

במידה ומדובר במוצר עם אחריות בין לאומית (כדוגמא, מחשב נייד של Asus) ניתן לממש אחריות גם אצל היבואן בישראל (מנסיון אישי).

במידה ומדובר במוצרים שאין להם אחריות בין לאומית, אפשר לפנות לאמזון והם נותנים שירות, כך לדוגמא חבר עם מכונת קפה אחרי 8 חודשי שימוש היתה תקלה, אמזון ביקשו ממנו לשלוח את המכונה חזרה (על חשבונם) והוציאו זיכוי מלא על המוצר. במקרים אחרים שלחו כנגד התקול מוצר חדש (ככל הנראה תלוי אם יש מלאי או לא של אותו המוצר).

 

לי היה גם מקרה שקיבלתי מחשב נייד עם דפקט יצרן שהתגלה אחרי יומיים שימוש - עוד לפני ששלחתי אותו חזרה השירות שלהם כבר הוציאו משלוח של אחד חדש ואת התקול החזרתי כמה ימים לאחר מכן.

השירות שלהם טוב ברמה קיצונית והם עושים הכל כדי שהלקוח קצה יהיה מרוצה וימשיך לרכוש מהפלטפורמה גם אם זה לפגוע בחנות שמוכרת דרכם.

 

  • אהבתי 1

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם

אמאזון ארהב נותנת זכות החזרה ל 30 יום. לאחר מכן אחריות מול היצרן. באמאזון האירופאים אחריות לשנתיים שאפשר לממש דרכם.

 

אם תראה לאמאזון ארהב שהיצרן לא מוכן לתת לך שירות בגלל שאתה לא בארהב, לעיתים כן יכולים להחליף / לזכות למרות שאינם חייבים.

 

שירות מקומי תלוי במוצר הספציפי ומדיניות היצרן .

  • אהבתי 1
פורסם

פעם קניתי מכונת גילוח ב40 דולר בערך. המכונה התחילה ממש לזייף. נדלקה ואחרי כמה שניות נכבית. 

 

כתבתי למוכר, והוא פשוט זיכה אותי במחיר (שלחתי תיעוד בוידיאו לבעיה).

 

פעם אחרת - קאטר לכבלים עבד פעם פעמיים, ואח"כ הפסיק. המוכר גם זיכה אותי במלוא המחיר. 

 

אז יש גם פתרונות כאלה. 

 

 

לפני 43 דקות, dalet11 כתב:

 

לי היה גם מקרה שקיבלתי מחשב נייד עם דפקט יצרן שהתגלה אחרי יומיים שימוש - עוד לפני ששלחתי אותו חזרה השירות שלהם כבר הוציאו משלוח של אחד חדש ואת התקול החזרתי כמה ימים לאחר מכן.

השירות שלהם טוב ברמה קיצונית והם עושים הכל כדי שהלקוח קצה יהיה מרוצה וימשיך לרכוש מהפלטפורמה גם אם זה לפגוע בחנות שמוכרת דרכם.

 

השירות של אמאזון בעיניי וואו. כדאי שילמדו בארץ את הרמה הזאת. 

  • אהבתי 1

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

תודה לכם.

התגובות שלכם רק מחזקות את התחושה שלי לרכוש מוצר אלקטרוני כלשהו מאמאזון.

לצערי, פערי המחירים (אמאזון-ישראל) יכולים להגיע ל25-30 אחוזים (אפילו אם כוללים את מחיר המשלוח של המוצר מחו"ל) , כמובן - לרעת החנויות פה בארץ.

שאו ברכה.

alfa 156 2.5.

פורסם (נערך)

עניין המלחמה דווקא יקרה את המשלוחים(ואת המוצרים שנשלחים לארץ) בצורה קיצונית, עד כדי כך שהמחיר שיוצא בהזמנה דרך אמזון לא שווה את הפער של פשוט לרכוש בארץ.

בדקתי לגבי שעון גרמין (epix pro gen 2) המחיר סביר כ-500 שקלים זול מבארץ אבל המשלוח אוי המשלוח...

עריכה אחרונה על ידי CarloAbarth

2018 Mazda 3 2.0 Hatchback Premium.

 

פורסם
לפני 37 דקות, חולגי כתב:

תודה לכם.

התגובות שלכם רק מחזקות את התחושה שלי לרכוש מוצר אלקטרוני כלשהו מאמאזון.

לצערי, פערי המחירים (אמאזון-ישראל) יכולים להגיע ל25-30 אחוזים (אפילו אם כוללים את מחיר המשלוח של המוצר מחו"ל) , כמובן - לרעת החנויות פה בארץ.

אני חושב כמוך - מניסיון.

קונה באמאזון מ-2019.

 

יש דברים שבכלל אין למצוא בארץ - בד"כ נגיד סירים וכלי מטבח של חברות יקרות. 

 

לפני 14 דקות, CarloAbarth כתב:

בדקתי לגבי שעון גרמין (epix pro gen 2) המחיר סביר כ-500 שקלים זול מבארץ אבל המשלוח אוי המשלוח...

אז אם אפשר להשיג את השעון בארץ - שווה לבדוק את המחיר... יש הפתעות לטובה גם בארץ. 

 

לפני 40 דקות, חולגי כתב:

התגובות שלכם רק מחזקות את התחושה שלי לרכוש מוצר אלקטרוני כלשהו מאמאזון.

שים לב שיש הבדלים במתח החשמלי. בארץ זה 220V. 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם (נערך)

@CarloAbarth

באם לא חיפשת - נסה לחפש המוצר באמאזון אירופה (גרמניה, בריטניה, צרפת) שם מחירי השילוח לארץ נמוכים יותר מארה"ב.

 

עריכה2 - ברור. מוצר חשמלי שהוזמן מאירופה יהיה כבר 220v. צריך אולי רק מתאם לתקע. מארה"ב וצפון אמריקה 110v.

עריכה אחרונה על ידי חולגי
איות, תוספת
  • רעיון טוב! 1

alfa 156 2.5.

פורסם

חולגי, 

זה אומר שנרשמת לכל אמאזון בנפרד? אני רשום לאמאזון ארה"ב וזה מספיק - כי אני גם ככה קונה יותר מדי. :-(

 

שאלת על מוצרים אלקטרוניים - קניתי שואב אבק רובוטי, בנובמבר זה יהיה שנתיים. עלה 550 שקלים בזמנו.. היה משלוח חינם, ועובד עד היום.. (הבטריה קצת חלשה ולצערי לא מוצא סוללה חדשה באמאזון).

 

בינתיים לא הייתי צריך את האחריות, עובד מעולה עד היום (רק הבטריה קצת חלשה). בתור שואב, עובד היטב, ויש חלקי חילוף בשפע כמו מברשות ומסננים.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

הרשמה אחת מספיקה.

אירופה יותר אטרקטיבית במחירי השילוח אם כי ממה ששמתי לב, נראה לי שהאירופאיים מעט יותר איטיים בזמני ומועדי המשלוחים בפועל (לי זה ממש אף פעם לא קריטי).

alfa 156 2.5.

פורסם

ההרשמה לאמזונים האחרים מתבצעת עם אותו חשבון בדיוק שהקמת באמזון המקורי.

בינתיים אני ביפן, צרפת, בריטניה, גרמניה וארה"ב 

ספוילר

🤣

מה שכן, ורואים את זה היטב בפרטי המשלוח, אתרי אמזון השונים ברחבי אירופה לרוב חולקים את אותה סחורה. מזמין מהאתר הגרמני וזה בכלל נשלח ממרלו"ג איטליה דרך הולנד וכיו"ב. יפן זה שוק נפרד לגמרי עם בידול גדול במוצרים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 5 דקות, hans כתב:

ההרשמה לאמזונים האחרים מתבצעת עם אותו חשבון בדיוק שהקמת באמזון המקורי.

בינתיים אני ביפן, צרפת, בריטניה, גרמניה וארה"ב 

  הסתר תוכן

🤣

מה שכן, ורואים את זה היטב בפרטי המשלוח, אתרי אמזון השונים ברחבי אירופה לרוב חולקים את אותה סחורה. מזמין מהאתר הגרמני וזה בכלל נשלח ממרלו"ג איטליה דרך הולנד וכיו"ב. יפן זה שוק נפרד לגמרי עם בידול גדול במוצרים.

תודה רבה!

ברגעים אלו אני בודק.. 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

×
×
  • תוכן חדש...