Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ה-e-boxer של סובארו אינה מערכת היברידית שוות משקל לזו של טויוטה... מדובר במנוע עזר עם סוללה קטנה.. משהו שדומה למילד-היבריד שנפוץ גם בסוזוקי. אי אפשר לנסוע עם הרכב במצב חשמל בלבד (להבדיל מהטויוטה למשל שנותנת כמה ק''מ נסיעה חשמלית פה ושם ביום טוב).

 

מצד שני הקורולה קרוס רק נראית כמו ג'יפ אבל היא לא ממש רכב לשטח, להבדיל מהסובארו שיש לה כנראה את היכולות שטח והנהיגה באופן כללי הכי טובות כנראה בסגמנט.

 

מה הסדר עדיפויות שלך?

יכולות שטח או צריכת דלק?

 

בהקשר של הפן הכלכלי, לעניות דעתי אתה טועה. כלכלית המהלך שאתה מתכנן לא משתלם. רכב מודרני לא מתפגר אחרי 5 שנים... כן יש רכיבים שצריך להחליף עם הזמן, וזה בלאי טבעי ותקין והחלפתם לא נחשבת כתקלה. מה גם שתחזוקה נכונה והחלפה של רכיבים שדורשים החלפה רק מאריכה ומחדשת את חיי הרכב.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

צריכת דלק  חשובה (גרים בבניין ולא רוצצים להסתבך עם רכב חשמלי). בכלל לא נוסעים עם הרכב בשטח . הרכב הקודם ניסן טידה  שנת 2009  שנקנה 8 חודשים על הכביש מקרסו , השארנו (עבר לבן ), אבל מניסיון העבר ,לאחר 5 שנים התחילו תקלות  ברכב עם עלויות תיקון  גבוהות ,ובנוסף ,ערך הרכב הלך  ירד ,כך שבסוף העדפנו לתת לבן (רכב מטופל בזמן), ולא למכור בהפסד . חושש שככל שנשאר עם הסובארו ,יהיה כמו עם הרכב הקודם ,ירידת ערך והוצאות על תיקונים .

פורסם (נערך)
בתאריך 29.6.2024 בשעה 21:58, יוליוס10 כתב:

יש לנו סובארו XV שנת 2019, הרכב מעולה ,הבעיה  בצריכת הדלק . מעוניינים למכור ולקנות רכב היברידי ג'יפון , חסכוני בדלק , נוח לנסיעה , ואמין . הבנתי שכרגע אין לסובארו היברידי בארץ. נוסעים 15,000-20,000 ק"מ בשנה .רוב הנסיעות בעיר ,ולכן הסובארו מגיעה 1 ל 8 . לגבי חשמלי ,גרים בבניין ובעייתי לעשות עמדת הטענה ,מה עוד שלא מעוניינים בסיני .  ראיתי שחלק מרכבי ההיברידיות ,הביטוח מאוד יקר ,ומגיע עד ל 10,000 ש"ח

 

יש מלא סיבות טובות להחליף רכב. במצבך חסכון בעלויות דלק אינה אחת מהן. חד משמעית.

אבל יש אנשים שיותר כואב להם להוציא כסף במשאבה מאשר במקומות אחרים. אז סבבה.

לפני 5 שעות, יוליוס10 כתב:

השיקול גם כלכלי , ככל שעוברים השנים, ערך הרכב  יורד , וצריך להוסיף יותר כסף לרכב הבא . מעבר לתקלות שיכולות להופיע ברכב  לאחר   5 שנים(האחריות היא 5 שנים ) . ראיתי כעת בסובארו שיש דגם עם מנוע עזר חשמלי 16.5 כ"ס CROSSTREK e-BOXER ,רק שהמחיר לא הגיוני : 220,000 ש"ח ,כשיש במחיר  פחות מזה טויוטה קורולה  קרוס .

 

אין שום שיקול כלכלי להחליף את הרכב.

 

מה שאתה מתאר כאן זה שקר שאנשים מספרים לעצמם או לבת הזוג שלהן.

 

"וצריך להוסיף יותר כסף לרכב הבא"

נו באמת....

נכון, אם מחזיקים רכב יותר שנים אז לשדרוג צריך נניח 100,000 ש"ח. שזה אכן יותר משדרוג שעולה נניח 50,000 ש"ח. אבל 100,000 זה פחות משלושה שדרוגים של 50,000.....

 

לעיתים החישובים והמספרים מורכבים בתחום הרכב. לא במקרה שלך

 

כולנו פה חברים אז נשמח לעזור לך לגבש טיעון מול האישה להתחדשות שאתה חפץ בה.

 

אך כמו שנאמר בסרט פני צלקת:

don't get high on your own supply

 

 

לפני 3 שעות, יוליוס10 כתב:

צריכת דלק  חשובה (גרים בבניין ולא רוצצים להסתבך עם רכב חשמלי). בכלל לא נוסעים עם הרכב בשטח . הרכב הקודם ניסן טידה  שנת 2009  שנקנה 8 חודשים על הכביש מקרסו , השארנו (עבר לבן ), אבל מניסיון העבר ,לאחר 5 שנים התחילו תקלות  ברכב עם עלויות תיקון  גבוהות ,ובנוסף ,ערך הרכב הלך  ירד ,כך שבסוף העדפנו לתת לבן (רכב מטופל בזמן), ולא למכור בהפסד . חושש שככל שנשאר עם הסובארו ,יהיה כמו עם הרכב הקודם ,ירידת ערך והוצאות על תיקונים .

 

זכותך המלאה להתחדש ולהעדיף להוציא כסף על רכב חדש ולא על דלק ותיקונים. אבל לרגע לא תשכנע שזה יחסוך לך כסף, כי זה לא.

 

"ירידת ערך" זו בדיוק סיבה לא למכור את הרכב הנוכחי

עריכה אחרונה על ידי razi_pazi
  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...