Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול הגיע אלינו לחברה משלוח ראשון של דגמי 2006, עובדה שנתנה לי אפשרות לבחון את השנויים ברכב בשנת הדגם החדשה:

 

1. הרכב מגיע מיפן גם בגירסת הסאן.

2. 4 כריות אוויר (היה כבר ב-2005)

3. מערכת סטריאו לא אורגינלית (היה כבר ב-2005) ולחץ פיזי מתון על חברת הליסינג סידר לנו רדיו דיסק המנגן גם MP3.

4. אפשרות ניתוק בעזרת הפתח לכרית הנוסע.

5. שינוי לטובה בעיצוב גלגל ההגה

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש חלונות חשמל מאחורה ?!

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
יש ריפוד אלקנטרה בספי הדלת? :razz:

 

אתם יכולים להפסיק להתרגש מטויוטה קורולה בבקשה?

 

רוני

בתור בעל טויוטה קורולה אני מוווחה!

 

אתה לא יודע מזה לישון עם רכב כזה בחניה... ממש כמו בפרסומת למאזדה... לצאת ולקרוע את הכיכרות... בררררררר

 

נו טוף! צודקקקקקק :screwy:

שיהיה בכיף!

פורסם
יש ריפוד אלקנטרה בספי הדלת? :-P

 

אתם יכולים להפסיק להתרגש מטויוטה קורולה בבקשה? :screwy:

 

רוני

לא ממש מתרגשים,

אבל זה מידע שמעניין את כל אלה שיש להם אפשרות לבחור בין טויוטה קורולה, למאזדה 3 וכו'.

Back to the original - NC again.

פורסם

ממש מרגש!

כל כך חיכיתי לרגע שבו דגמי 2006 של הקורולה יגיעו לכבישי ישראל!

למי שמעוניין,אני מוכן לפרט מהם השינויים שעבר מקרר הסמסונג שלי לקראת שנת 2006,מעניין באותה מידה...

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

האמת , שמחתי לשמוע על 4 כריות האוויר ועל הרדיו הלא מקורי.

הקורולה 2002 ליסינג של אבא שלי ,עומדת להיות מוחלפת בימים הקרובים , והעדרות רדיו אינטגרלי תקל עליי את התקנת המערכת.

 

פרחי ורוני, די לזלזול... זה רכב ככל השאר, ותוספת כריות האוויר יכולה להוות גורם מכריע בבחירת רכב מחברת הליסינג.

 

עם כל הכבוד, זה רכב ברמה טובה מאוד , יחסית לזבל מבית "שברולט" ויונדאי...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ה"זבל" מבית יונדאי עושה בדיוק מה שעושה הקורולה-מגיעה מנקודה לנקודה,ותו לא.

טויוטה זה טוב ויונדאי זה זבל-עד מתי תפסיקו להכליל מותגים שלמים,שלא לדבר על ארצות מוצא?

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אוקיי.

 

אז מה כן טוב? :-D

שאני אדע מה לקנות בתור הרכב הבא שלי....

 

נ.ב. יש רכבים שגם את הפעולה של להגיע מנקודה לנקודה לא עושים...למעשה רוב לקוחות הליסינג מעוניינים בהגעה מנקודה לנקודה ופחות מעניין אותם מה שמעניין אותנו, חובבי הרכב, צריך לדעת לקבל זאת גם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

יש כמה דרכים להגיע מנקודה לנקודה.

 

בנוחות, בראש שקט, להנות מהחווית הנהיגה ועוד.

 

להכליל מותגים שלמים זה לא צודק אני מסכים אבל הסטטיסטיקות בגדול מדברות בעד עצמן, כבר המון זמן.

פורסם

כיניתי את שברולט ויונדאי "זבל" מכיוון שאני אישית, מנהיגה בכמה מהרכבים הנ"ל לא מצאתי נקודת אור אחת , מלבד המחיר הזול.

 

איכות הרכבה וחומרים נמוכה , יכולות דינמיות חלשות, היגוי מעורפל , התנהגות מסוכנת בסיבובים ,בלמים גרועים, אמינות בינונית בלבד , הזמן עושה אותותיו בצורה מואצת ברכבים הללו ( גם פרטיים) .

ללא ספק יש שיפור עם השנים, אבל עדיין, זה פשוט לא זה.

 

אני כמובן מדבר על הדגמים הנפוצים בעולם הליסינג : אקסנט,לנטרה, אלנטרה, אוואו ושות'...

 

אני לא חושב שמישהו יכול לסתור את זה שרכבים אלו מצויים מדרגה לפחות מתחת לקורולה / 3 / אימפרזה / פוקוס.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

QUOTE=אייל]כיניתי את שברולט ויונדאי "זבל" מכיוון שאני אישית, מנהיגה בכמה מהרכבים הנ"ל לא מצאתי נקודת אור אחת , מלבד המחיר הזול.

 

איכות הרכבה וחומרים נמוכה , יכולות דינמיות חלשות, היגוי מעורפל , התנהגות מסוכנת בסיבובים ,בלמים גרועים, אמינות בינונית בלבד , הזמן עושה אותותיו בצורה מואצת ברכבים הללו ( גם פרטיים) .

ללא ספק יש שיפור עם השנים, אבל עדיין, זה פשוט לא זה.

 

אני כמובן מדבר על הדגמים הנפוצים בעולם הליסינג : אקסנט,לנטרה, אלנטרה, אוואו ושות'...

 

אני לא חושב שמישהו יכול לסתור את זה שרכבים אלו מצויים מדרגה לפחות מתחת לקורולה / 3 / אימפרזה / פוקוס.השברולטים האלה הם לא באמת שברולט

זה סתם גועל נפש...מייצרים אותם בדרום קוראה עם אני לא טועה (נראה לי שאני טועה! חח) אבל זה לא שברולט אמריקאית קלאסית אמיתית...חוץ מהסמל של שברולט אין להם שום דבר משותף

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

פורסם

אכן דרום קוריאה - דייהו לשעבר (ועדיין בחלק מהארצות בעולם).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...