Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מעדכן שמאוורר פסיפיק בריז יבוא מחסני תאורה - המאוורר השלישי מתוך 4 התקלקלה ערכת השלט שלו. הם נמכרים בהשני ב50% כמעט תמיד. המחיר של הראשון מונפץ כמובן.

המסקנה שלי שיש שם איזה קבל / מעגל דפוק. לא יודע מה דופק אותו.

הסימפטום - המאוורר שוכח את הזכרון שלו ונצרב לו מצב עליה מסויים אחרי שאין לו חשמל יותר מ10 שניות. כלומר, אם אתם לא נוגעים במתג בקיר, ועובדים רק עם השלט, לא תדעו על זה אלא אם כן תהיה הפסקת חשמל. אם אתם שומרי שבת, ו או סתם כאלה שמשתמשים במתג בקיר - אכלתם אותה.

2 מאווררים היו עולים עם מנורה מכובה ומאוורר דולק. 1 מאוורר היה עולה כשהכל מכובה. מממש ממש מעצבן. לא משנה מה היה המצב הקודם. 

 

לא מוצא באתר שלהם ערכת שלט, זה ערכת שמגיעה עם שלט וקופסת בקרה

אותה תקלה כמו שני המאווררים הקודמים.

עפ האתר - אחריות שנה לערכת מאוורר / כנפיים. כלומר אני מחוץ לאחריות, כי נקנה באפריל 2034 והותקן ביולי, שכב במחסן שלי יחד עם התאורות וכו. כנראה שלא סתם נותנים לזה אחריות של שנה לעומת 10 למנוע ו2 לתאורה.

 

לפני כחצי שנה, עם שתי ערכת השלט התקולות הקודמות, מנהלת סניף אסרטיבית הצילה אותי אחרי מגעים לא מוצלחים במשך חודשים עם השירות לקוחות, והצטערתי שלא קניתי בסניף.

×
×
  • תוכן חדש...