Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחשמלתי - BYD Atto 3 חוות דעת אחרי 4K (מתגלגל)


dalet11

פוסטים מומלצים

לפני 11 שעות, dor_shay כתב:

תתחדש ותודה על הסקירה המפורטת.

לא מזמן קנינו רכב חדש ומאוד רציתי להתחבר לbyd

אחרי כמה נסיעות כל פעם יצאתי עם תחושה של בחילה, ותסכול מאיכות הנסיעה.

רכב לא נעים, מתנדנד ורוכן באגרסיביות, מתרסק על במפרים ומנותק מאוד מהנהג.

יכול להיות שאני שופט לחומרה מאחר ואני מתחבר לצד הספורטיבי יותר של הנהיגה.

אבל לצערי לא הצלחתי להתחבר אליו למרות כל יתרונותיו הרבות

 

האטו 3 אכן רוכן בפניות ואני באופן אישי גם לא אהבתי את זה, אבל בפועל במבחני רכב בחו"ל, לרבות מבחן שראיתי שבוצע לו במסלול האטו 3 ביצע יפה מאד.

 

לשימוש משפחתי רגיל אני מעניק בכל מקרה לפרמטר של רכות המתלים הנ"ל חשיבות משנית.

 

האטו 3 לא מושלם, פשוט יחסית למחיר שלו ולקרוסאוברים המתחרים החשמליים בישראל, הוא נותן לדעתי את החבילה המוצלחת ביותר כרכב משפחתי, בעיקר בפרמטר של מרווח פנים ותנוחת ישיבה. 

 

מי שלא צריך את המרחב המשפחתי והשימוש ברכב הוא עד 2 נוסעים למשל אז יש חלופות אחרות שמציגות יתרונות שונים עליו.

 

 

 

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הסקירה שלך מצוינת כנה והגונה.

אני עשיתי עם האטו 3 32000 קמ ואני מרוצה עד הגג.

יש רעש רוח באיזור ה 100 קמש, הוא לא נובע מגומיות בדלת אלא ממערבולת אויר ליד הקורה, יש בחור באינטרנט שטוען שהצליח להוריד את הרעש.

 

לגבי הבעיה שהמזגן לא קירר מספיק טוב, בעדכון תוכנה האחרון הבעיה ניפתרה.

 

לגבי הפעלת חימום מושבים נסתרת, לדעתי יש שכל מאחורי זה, חימום מושבים הוא צרכן הספק גדול אז רוצים שתעדיף את המזגן שאליו יש גישה קלה יותר להפעלה.

 

כמות הכפתורים בקונסולה היא יחסית גדולה לרכב חשמלי, טובה מאוד לציבור המבוגר יותר שמחפש את המפסק.

 

אני מאוד הופתעתי והתרשמתי מהנדסת האנוש והרכב הזה שבר לי את הסטיגמות על רכב חשמלי סיני, הושקע ברכב הזה המון מחשבה וירידה לפרטים הקטנים וזה לא פשוט.

לגבי הסוללה אני מגיע 380-410 קמ בנסיעה בתוך גוש דן, בנסיעה שהיא ארוכה ומהירה 120 קמש אני יורד עוד קצת.

 

Byd מייצרת לטויוטה 3 רכבים חשמליים וטויוטה מתחילה להזמין מ byd את המערכת הפלאג אין לדור הרכבים החדש שלה, יש בטויוטה כוונה להגדיל את רכבי הפלאג אין על חשבון הרכבים ההיברידים.

 

byd סימנה את אירופה כיעד ורכשה שטח והיא בתהליך הקמה של מפעל בהונגריה במיתחם שסוזוקי מייצרת.

 

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קראתי הכל אבל חשוב לציין שיש לרכב הזה עדכון תוכנה (?) אאל"ט מדובר על עדכון גרסה 1.5 או שבכלל אני מתבלבל עם רכב אחר.

לפי מה שאני זוכר צריך 80 אחוז סוללה וחצי שעה של רכב מונע.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, DareDevil כתב:

לא קראתי הכל אבל חשוב לציין שיש לרכב הזה עדכון תוכנה (?) אאל"ט מדובר על עדכון גרסה 1.5 או שבכלל אני מתבלבל עם רכב אחר.

לפי מה שאני זוכר צריך 80 אחוז סוללה וחצי שעה של רכב מונע.

 

לא חייב 80% סוללה.

 

העדכון תוכנה באויר זה פיצ'ר מעולה,אתה לא צריך להגיע למוסך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, DareDevil כתב:

לא קראתי הכל אבל חשוב לציין שיש לרכב הזה עדכון תוכנה (?) אאל"ט מדובר על עדכון גרסה 1.5 או שבכלל אני מתבלבל עם רכב אחר.

לפי מה שאני זוכר צריך 80 אחוז סוללה וחצי שעה של רכב מונע.

הגרסה האחרונה של הרכב הזה היא אכן 1.5, דרישה של 80% לביצוע העדכון הנ"ל לא זכורה לי אני עשיתי אותה בפחות, אאל"ט הדרישה היא 20%. 

בנוסף בחצי שעה שבה הרכב מעדכן גירסה אין להניע את הרכב, על הרכב להיות כבוי (ועם קליטה סלולארית טובה). גם כאן הדרישה מצד החברה היא לחצי שעה ככל הנראה למרווח ביטחון, אצלי העדכון ערך כ-10 דקות.

לפני 10 שעות, green כתב:

האטו 3 אכן רוכן בפניות ואני באופן אישי גם לא אהבתי את זה, אבל בפועל במבחני רכב בחו"ל, לרבות מבחן שראיתי שבוצע לו במסלול האטו 3 ביצע יפה מאד.

 

לשימוש משפחתי רגיל אני מעניק בכל מקרה לפרמטר של רכות המתלים הנ"ל חשיבות משנית.

 

האטו 3 לא מושלם, פשוט יחסית למחיר שלו ולקרוסאוברים המתחרים החשמליים בישראל, הוא נותן לדעתי את החבילה המוצלחת ביותר כרכב משפחתי, בעיקר בפרמטר של מרווח פנים ותנוחת ישיבה. 

 

מי שלא צריך את המרחב המשפחתי והשימוש ברכב הוא עד 2 נוסעים למשל אז יש חלופות אחרות שמציגות יתרונות שונים עליו.

אחרי שנה ושלש ו50000 ק"מ, אני מסכים עם כל מילה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך לתגובות האחרונות - מסכים על כך שהרכב מעט רוכן בפניות, לא הרגשתי שמדובר במשהו קיצוני ויש אופי דומה לרכבים דומים עם מתלים שמכויילים לכיוון הרך. להגיד שהרכב מרגיש מפחיד ועל סף להתפך בסיבובים - זה קצת קיצוני. ממש לא מרגיש כך ודווקא ברמת האחיזה הרכב אוחז מצויין וגם נבדק היטב במבחנים שונים - מניח שבמקרה הזה משקל הסוללה שיושבת נמוך תורם במידה מסויימת לאחיזה.

 

לגבי עדכון תוכנה - אכן לא כתבתי דבר בנושא כי לא ממש יצא לי לקבל משהו עדיין. ביום שקיבלתי את הרכב הוא הגיע עם 1.4 ועודכן ל1.5 כמה ימים לאחר מכן, הותקן תוך רבע שעה פלוס מינוס. אני כן יודע שיש כבר משתמשים פה ושם שקיבלו עדכון נוסף 1.5.1 ואין עליו כמעט מידע מלבד כמה דיונים קצרים בקבוצות שונות, אולי יופץ בקרוב באופן רחב יותר. בחול מדווחים לאחרונה על עדכון נוסף שמתחיל לצוף שמוסיף אפשרות לאיתור הרכב מהאפליקציה אבל כל הנושא עדיין קצת מעורפל ובלי יותר מידי פרטים.

ההוראות טרם העדכון הם להיות במקום עם קליטה טובה ו20 אחוז סוללה לפחות, לא לנהוג וכדומה ברכב בזמן העדכון וזהו בערך. מכר שלא שמע להוראות בעניין קליטה ומיקום נאלץ לגרור את הרכב מהחניון למוסך כי העדכון נתקע.. היה לו אחלה חוויה ליום הראשון עם הרכב ומסקרן אותי אם הוסיפו איזשהו מנגנון שימנע פאשלות כאלו בין העדכונים השונים שיצאו, שיציג אחרי X זמן הודעה שהעדכון נכשל ויאפשר שימוש ברכב במקום להתקע לחלוטין בגלל שהוא לא מצליח להוריד את הקבצים.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחי עשית עסקה טובה מאוד עם הרכב הזה. 

 

לפחות מבחינה כספית. כנראה שיוטלו מיסי קנייה על כל החשמליות ב-2025 עד 83%, בגלל בורות בתקציב .

אז לפחות על הנייר הרווחת יפה. ברגע שהרכבים החדשים מדגם ATTO-3 ימכרו ברבע מיליון שקל, גם הרכב שלך יעלה במחירון .

מצד שני, בוא נראה מי ישלם כזה סכום על הרכב הזה.

[לא אתפלא אם יהיו כאלה. אצלנו בארץ לא חסר שישלמו כל מחיר, הזוי, על דבר].
https://www.ice.co.il/auto/news/article/1012274

 

לגבי הרכב עצמו, ובכן לא ממש התחברתי אליו.

נסיעה רכה מאוד, וזה מורגש בעיקולים הארוכים בערבה. כאלה שאתה מתחיל לשאול את עצמך עד כמה המהירות של הרכב סבירה בהם. חוקית כמובן. הרכב אומנם יציב, אבל נותן הרגשה של חוסר ביטחון בעיקולים. 

הטווח המוצהר בהחלט אופטימי. באופן מופרז .ישבת ברכב, הדלקת מזגן, ובלי לזוז הטווח כבר מתקצר.

אם תתחיל לטפס מעל 110, ספק אם תגיע ליעד. אבל זה כבר סיפור אחר משותף לעוד חשמליות.

ה-צריכת חשמל\ק"ם, הטובה ביותר שלו ב-90 קמ"ש, מזגן , זוג+2 ילדים, הייתה305 ק"ם בבין-עירוני כביש הערבה .

 

השכן הוא חבר ויצא לי לנסוע איתו  כמה פעמים מאילת למרכז . האדומה לידי .

image.thumb.jpeg.4de35837c036641f90299438f1be25f4.jpeg

- המצבר שבק חיים אצלו בסמוך לחודש ה-13 . בדיוק בגמר האחריות. כאילו שהוצמד ל "טיימר מיוחד".

- המזגן עדיין רחוק מלקרר. ופה באילת זה מורגש פי כמה. והרכב שלו חונה במקורה רוב הזמן .

- הגג הפנורמי עושה טובה שהוא נסגר עד הסוף. זה היה אצלו ככה מההתחלה .

- התרגום לעברית במסך פשוט מזעזע. פתאום ה-GOOGLE TRANSLATE נראה כמו פנינה אמיתית ליד זה...

- דלת שלא ננעלת באופן אקראי , 

- תיקונים אגרסיביים של מע" שונות, כולל בלימת פתע אחת שהייתה לו.

אחי אני מברך אותך על הקנייה. אתה אדם אמיץ מאוד. מצד שני ייתכן שהלכת לפי העדר. של עשרות האלפים שקנו את את הרכב. מבלי לקרוא חוות דעת בפייס" או במקורות אחרים . רובם היה להם מזל עם הקנייה, ויש כאלה שלא. וכאלה שמתביישים לספר .

אני שמח בשבילך שנפלת על רכב אמין.  

 

תתחדש ותהנה מהרכב !

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, yossiaviel כתב:

אחי עשית עסקה טובה מאוד עם הרכב הזה. 

 

לפחות מבחינה כספית. כנראה שיוטלו מיסי קנייה על כל החשמליות ב-2025 עד 83%, בגלל בורות בתקציב .

אז לפחות על הנייר הרווחת יפה. ברגע שהרכבים החדשים מדגם ATTO-3 ימכרו ברבע מיליון שקל, גם הרכב שלך יעלה במחירון .

מצד שני, בוא נראה מי ישלם כזה סכום על הרכב הזה.

[לא אתפלא אם יהיו כאלה. אצלנו בארץ לא חסר שישלמו כל מחיר, הזוי, על דבר].
https://www.ice.co.il/auto/news/article/1012274

 

לגבי הרכב עצמו, ובכן לא ממש התחברתי אליו.

נסיעה רכה מאוד, וזה מורגש בעיקולים הארוכים בערבה. כאלה שאתה מתחיל לשאול את עצמך עד כמה המהירות של הרכב סבירה בהם. חוקית כמובן. הרכב אומנם יציב, אבל נותן הרגשה של חוסר ביטחון בעיקולים. 

הטווח המוצהר בהחלט אופטימי. באופן מופרז .ישבת ברכב, הדלקת מזגן, ובלי לזוז הטווח כבר מתקצר.

אם תתחיל לטפס מעל 110, ספק אם תגיע ליעד. אבל זה כבר סיפור אחר משותף לעוד חשמליות.

ה-צריכת חשמל\ק"ם, הטובה ביותר שלו ב-90 קמ"ש, מזגן , זוג+2 ילדים, הייתה305 ק"ם בבין-עירוני כביש הערבה .

 

השכן הוא חבר ויצא לי לנסוע איתו  כמה פעמים מאילת למרכז . האדומה לידי .

image.thumb.jpeg.4de35837c036641f90299438f1be25f4.jpeg

- המצבר שבק חיים אצלו בסמוך לחודש ה-13 . בדיוק בגמר האחריות. כאילו שהוצמד ל "טיימר מיוחד".

- המזגן עדיין רחוק מלקרר. ופה באילת זה מורגש פי כמה. והרכב שלו חונה במקורה רוב הזמן .

- הגג הפנורמי עושה טובה שהוא נסגר עד הסוף. זה היה אצלו ככה מההתחלה .

- התרגום לעברית במסך פשוט מזעזע. פתאום ה-GOOGLE TRANSLATE נראה כמו פנינה אמיתית ליד זה...

- דלת שלא ננעלת באופן אקראי , 

- תיקונים אגרסיביים של מע" שונות, כולל בלימת פתע אחת שהייתה לו.

אחי אני מברך אותך על הקנייה. אתה אדם אמיץ מאוד. מצד שני ייתכן שהלכת לפי העדר. של עשרות האלפים שקנו את את הרכב. מבלי לקרוא חוות דעת בפייס" או במקורות אחרים . רובם היה להם מזל עם הקנייה, ויש כאלה שלא. וכאלה שמתביישים לספר .

אני שמח בשבילך שנפלת על רכב אמין.  

 

תתחדש ותהנה מהרכב !

 

מדינת ישראל לא תחזור אחורה לבנזין כאשר כל העולם הולך לחשמליות.

תנסה אולי טויוטה ב 1/4 מיליון שקל שנימצאת באותו סטנדרט ושלא מצליחה במכירות בעולם.

ומקווה שבקרוב יתחילו להגיע רכבי טויוטה ממפעל byd שכבר מייצרת 3 רכבים או שאולי אתה מתעקש על פלאג אין של טויוטה עם המערכת הפלאג אין של byd שבקרוב יגיעו לארץ.

 

 

עריכה אחרונה על ידי levy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, yossiaviel כתב:

אחי עשית עסקה טובה מאוד עם הרכב הזה. 

 

לפחות מבחינה כספית. כנראה שיוטלו מיסי קנייה על כל החשמליות ב-2025 עד 83%, בגלל בורות בתקציב .

אז לפחות על הנייר הרווחת יפה. ברגע שהרכבים החדשים מדגם ATTO-3 ימכרו ברבע מיליון שקל, גם הרכב שלך יעלה במחירון .

מצד שני, בוא נראה מי ישלם כזה סכום על הרכב הזה.

[לא אתפלא אם יהיו כאלה. אצלנו בארץ לא חסר שישלמו כל מחיר, הזוי, על דבר].
https://www.ice.co.il/auto/news/article/1012274

 

לגבי הרכב עצמו, ובכן לא ממש התחברתי אליו.

נסיעה רכה מאוד, וזה מורגש בעיקולים הארוכים בערבה. כאלה שאתה מתחיל לשאול את עצמך עד כמה המהירות של הרכב סבירה בהם. חוקית כמובן. הרכב אומנם יציב, אבל נותן הרגשה של חוסר ביטחון בעיקולים. 

הטווח המוצהר בהחלט אופטימי. באופן מופרז .ישבת ברכב, הדלקת מזגן, ובלי לזוז הטווח כבר מתקצר.

אם תתחיל לטפס מעל 110, ספק אם תגיע ליעד. אבל זה כבר סיפור אחר משותף לעוד חשמליות.

ה-צריכת חשמל\ק"ם, הטובה ביותר שלו ב-90 קמ"ש, מזגן , זוג+2 ילדים, הייתה305 ק"ם בבין-עירוני כביש הערבה .

 

השכן הוא חבר ויצא לי לנסוע איתו  כמה פעמים מאילת למרכז . האדומה לידי .

image.thumb.jpeg.4de35837c036641f90299438f1be25f4.jpeg

- המצבר שבק חיים אצלו בסמוך לחודש ה-13 . בדיוק בגמר האחריות. כאילו שהוצמד ל "טיימר מיוחד".

- המזגן עדיין רחוק מלקרר. ופה באילת זה מורגש פי כמה. והרכב שלו חונה במקורה רוב הזמן .

- הגג הפנורמי עושה טובה שהוא נסגר עד הסוף. זה היה אצלו ככה מההתחלה .

- התרגום לעברית במסך פשוט מזעזע. פתאום ה-GOOGLE TRANSLATE נראה כמו פנינה אמיתית ליד זה...

- דלת שלא ננעלת באופן אקראי , 

- תיקונים אגרסיביים של מע" שונות, כולל בלימת פתע אחת שהייתה לו.

אחי אני מברך אותך על הקנייה. אתה אדם אמיץ מאוד. מצד שני ייתכן שהלכת לפי העדר. של עשרות האלפים שקנו את את הרכב. מבלי לקרוא חוות דעת בפייס" או במקורות אחרים . רובם היה להם מזל עם הקנייה, ויש כאלה שלא. וכאלה שמתביישים לספר .

אני שמח בשבילך שנפלת על רכב אמין.  

 

תתחדש ותהנה מהרכב !

 

 

לגבי אם עשיתי עסקה טובה, מה יהיה המחיר בעתיד - לא עשיתי עסקה של ממש כי מדובר בליסינג מהעבודה. מה יהיה המחיר שלו בעוד 3 שנים לא מעניין אותי כלכך. הבחירה בחשמלית היתה בעקבות הטבת שווי מס שעדיין קיימת ובתקציב שהוגדר על ידי המעסיק זו היתה החבילה הטובה ביותר והעסקה המשתלמת ביותר עבורי.

 

לגבי נסיעות בעיקולים ותחושת חוסר בטחון - אני נוסע המון בכבישים מפותלים בצפון כמו 854 מעלות-כרמיאל לדוגמא ואני מסכים על כך שהוא מעט רוכן בעיקולים ובהחלט יש לאן להשתפר, זה מסלול שנהגתי בו בעשרות רכבים לאורך השנים ואני לא מרגיש התנהגות חריגה או תחושה של חוסר בטחון בנסיעה עם הBYD. וזה אחרי שבשנים האחרונות עיקר הנסיעה שלי במסלול הזה היתה עם הסוניק RS הנמוכה שהרבה יותר מתאימה למסלול מפותל כזה.

 

באשר לתקלות השונות שציינת שהיה לשכן - הבעיה הגורפת היחידה שאני מכיר היא מצבר ה12V שמוחלף באחריות בלי ויכוחים גם אחרי תום האחריות עליו. אני מניח שהיבואן/יצרן מכירים בבעיה כי גם בפורומים בחול התלונה על מצברים שמתים מוקדם מידי חוזרת על עצמה. מדיווחים אחרונים בקבוצות השונות טוענים שהמצברים החדשים שמותקנים הם מסוג שונה ואולי ישימו סוף לבעיה. לגבי השאר, חלק נשמע כמו דברים נקודתיים, חלק עשוי להשתפר בהמשך בעדכוני תוכנה וחלק זה פשוט מה שיש. אף אחד לא אמר שהרכב מושלם.

 

הלכתי לפי העדר? בלי לקרוא חוות דעת? לא ברור לי איך הגעת למסקנה שזה מה שעשיתי. בחנתי את הרכב, התייעצתי עם מכרים שמחזיקים בו בין אם בליסינג בין אם פרטי, קראתי על הרכב טרם הבחירה בחורים שרוב מי שמחזיק בו אפילו לא מכיר. מושלם? הוא לא. בשורה תחתונה הוא נתן את החבילה הטובה ביותר למחיר, הוא התאים לצרכים ודי הוכיח את עצמו במשך השנתיים שהוא נמכר כאן ובמקומות אחרים בעולם בהצלחה ולכן נבחר.

 

אמינות? נדע בהמשך.

עריכה אחרונה על ידי dalet11
  • אהבתי 1

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 15.5.2024 בשעה 22:15, levy כתב:

מדינת ישראל לא תחזור אחורה לבנזין כאשר כל העולם הולך לחשמליות.

תנסה אולי טויוטה ב 1/4 מיליון שקל שנימצאת באותו סטנדרט ושלא מצליחה במכירות בעולם.

ומקווה שבקרוב יתחילו להגיע רכבי טויוטה ממפעל byd שכבר מייצרת 3 רכבים או שאולי אתה מתעקש על פלאג אין של טויוטה עם המערכת הפלאג אין של byd שבקרוב יגיעו לארץ.

 

 

 

זה שתחזור על אותה מנטרה 100 פעמים לא יהפוך את מה שאתה אומר לנכון.

אין שום דגם של טויוטה שמיוצר בסין ע"י BYD שנמצא בדרך לישראל או בתכנון להגיע לישראל בשלב הזה.

רכבי פלאג אין הייבריד של טויוטה עם יחידות הנעה של BYD עוד לא הוצגו, בוודאי לא נכנסו לייצור, ובשלב זה אין תכנון בכלל להביא רכבי פלאג אין של טויוטה לישראל בשל העלאת המס המשמעותית שנכנסה לתוקף בתחילת השנה.

קנית BYD? מרוצה? יופי לך. לזרוק סיסמאות ולהמציא שמועות לא יהפוך את האוטו הזה לקניה מושלמת עבור מישהו אחר.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם מספיק סבלנות יכול להיות שנראה כאן גם נחיתה של חייזרים. בנתיים אתה חוזר כאן על מסרים שכל קשר בינם לבין המציאות מקרי. 

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.5.2024 בשעה 12:59, dalet11 כתב:

שולף את השלט/אפליקציה כדי לנעול את הרכב. די מציק

כ"כ הרבה זמן השקעת בחוות דעת, אבל ללחוץ על השלט מציק לך?

הייתה מוכן לשלם עוד 5% מהמחיר כדי שיהיו כפתורים בכל הדלתות?

זה עולה כסף ליצרן - עוד כפתורים, היישנים, חוטים, זמן הרכבה.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 57 דקות, EvGriga כתב:

כ"כ הרבה זמן השקעת בחוות דעת, אבל ללחוץ על השלט מציק לך?

הייתה מוכן לשלם עוד 5% מהמחיר כדי שיהיו כפתורים בכל הדלתות?

זה עולה כסף ליצרן - עוד כפתורים, היישנים, חוטים, זמן הרכבה.

כן.. זה מציק. לא משהו קיצוני, אבל בהחלט מציק.

תחשוב על זה רגע. כשביום יום אתה משאיר את המפתח קבוע בכיס/תיק ורק לוחץ על הכפתור בדלת זה מאוד נוח. אבל אתה פה ושם צריך רגע לקחת משהו מהמושב בצד השני של הרכב, לחבר למטען בצד השני.. וזה דורש ממך או לטייל שוב סביב הרכב לדלת הנהג או לחפש את השלט בכיס/תיק זה קצת מציק במקום פשוט שיהיה כפתור נוסף בידית בצד השני כמו כמעט כל רכב עם כניסה פסיבית שאני מכיר.

 

ולא אני לא חושב שצריך כפתורים בכל הדלתות זה אפילו מיותר. מספיק זוג, אחד לכל דלת קדמית. זה לא היה מייקר ב5% בוא.. אנחנו מדברים על כפתור פשוט בייצור המוני. בכיף הייתי סופג את הכמה שקלים האלו בעלות הרכב.. היצרן ממילא מייצר ידיות לצד השני עם הכפתור כי הרכב משווק גם במקומות עם היגוי בצד ימין והכפתור כמובן בצד הנהג.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.5.2024 בשעה 12:59, dalet11 כתב:

שולף את השלט/אפליקציה כדי לנעול את הרכב. די מציק

אני תמיד נועל\פותח עם השלט, אין לי כפתור ולא חסר.

וזה לא כפתור פשוט - יש שם חיישן וחיווט למחשב הרכב, בצד שאין פתיחה זה סתם הכנה עם כיסוי.

מיצרים דגמים עם אבזור חסר בכוונה, שתרגיש את החוסר, כדי ליצור בידול בין רמות אבזור שיהיה אפשר לדרוש יותר כסף על הדגם היותר מאובזר.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...