Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחליפה ללאון fr20


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב ברשותי סיאט לאון fr 2020 מחפש להשתדרג. אוהב מאוד את הגרמניות ואני שוקל בין a3 לגולף. חשבתי על אפשרויות נוספות אבל אני מאוד רוצה מנוע טורבו ולכן פסלתי את המאזדה שלוש. עוד אפשרויות שלא חשבתי עליהן? אין לי בעיה עם רכב חדש עד שנתיים על הכביש עם מנוע טורבו עדיף ואכות חומרים ואבזור. האם הפער בין a3 לגולף מצדיק את המחיר?

תודה

פורסם (נערך)

הגולף החדשות הם אחלה באיכות חומרים ואבזור , אאודי זה אם אתה מחפש את ההתקדמות למשהו יותר יוקרתי ואולי קצת יותר איכות פנים ועיצוב - קח בחשבון שעלול לייקר ביטוח ועלויות אחזקה.

 

מתחרות טובות נוספות כמשומשות 2021 - פורד פוקוס 1.5 

ואולי סיוויק 1.5 שתיהן עם מנועי טורבו יחסית מוצלחים וספורטיביים 

 

חדשות/2022 ומעלה 

יש גם את האופל אסטרה מאוד מאובזרת ונאה אבל עם מנוע 1.2 לא הכי אמין ודורש תחזוקה ושוק לא חזק 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
פורסם

איזה אפ ר מדובר, ה2.0?

אם כן הגולף לא יהיה שידרוג אולי רק הGTI וגם זה דיי בקטנה יחסית.

האודי תהיה ירידה ברמה משמעותית אלא אם תיקח את הS לפחות.

אלא אם כן לא מעניין אותך יכולות נהיגה ורק הנוחות ואז כן הגולף והאודי יהיו קצת יותר נוחות וירגישו יותר "גרמניות"

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

מה שיש לי זו לאון fr 1.5.. שקלתי על מנוע 2000 אך לא בטוח שאני צריך את הכח אלא יותר אכות ואבזור, נוחות ויציבות על הכביש.. השאלה האם אי 3 מצדיקה את הפער במחיר לעומת גולף, זו אות ההתלבטויות שלי

פורסם

לדעתי A3 לא מצדיקה את הפרש המחיר, היא מאובזרת בקמצנות וגולף מהגרסאות המאובזרות תהיה תמורה טובה יותר למחיר בתנאי שתמצא אחת במחיר נורמלי.

מה עם קופרה לאון או פורמנטור?

יש גם את סקודה סקאלה 1.5 שהגיעה ברמת אבזור גבוהה אבל לטעמי לא מהווה התקדמות מהלאון.

פורסם

מציע שתערוך נסיעת מבחן על שני הרכבים שאתה שוקל.

לדעתי יש סיכוי לא קטן שלאחר מכן תחשוב שלא מדובר בשדרוג, או שהוא לא שווה את העלות והטרחה הכרוכים בהחלפה. 

פורסם

תודה על התשובות

אכן החלטתי לעת עתה להישאר עם הרכב כי אין חלופות נורמליות במחיר שמצדיקות את הפער מה גם שהרכב שמור 

פורסם

האוטו שלי עם 55 אלף קילומטר, בקיץ לפני שנתיים מילאתי גז למזגן, חוץ מזה טיפולים וצמיגים, עדיין על רפידות הבלמים המקוריות.

מצלמת רוורס בהתקנה מקומית הוחלפה לפני שנתיים דקה לפני שנגמרה האחריות.

  • מעניין 1
פורסם
בתאריך 11.5.2024 בשעה 15:03, RoneNos כתב:

תודה על התשובות

אכן החלטתי לעת עתה להישאר עם הרכב כי אין חלופות נורמליות במחיר שמצדיקות את הפער מה גם שהרכב שמור 

 

אני לא יודע מה הכוונה ב"מצדיקות את הפער".

 

הרכב שלך לא ישן כלל. משתמע שאין בעיית אמינות. ואתה ממחפש משהו דומה, כך שהוא עונה על הדרישות שלך.

לכן רציונלית/כלכלית בודאי שאין כל סיבה ש"מצדיקה" להחליף אותו. מעבר לרצון לגוון ולהתחדש. שזה אחלה ולגיטימי. אני פשוט לא חושב שאפשר לדבר על ההחלטה במונחים של הצדקת הרכישה.

 

כשאתה מחליט להתפנק וללכת למסעדה טובה ולא זולה, אתה מצדיק את ההחלטה? אני מניח שלא. אתה פשוט הולך למסעדה כי אתה רוצה.

ככה זה גם להחליף רכב בנסיבות שהצגת.

 

מה שכן, לדעתי, בדיקת החלופות הראת לך שאתה מבסוט מהרכב הנוכחי. שזה תמיד חיובי

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 18.5.2024 בשעה 05:29, razi_pazi כתב:

 

אני לא יודע מה הכוונה ב"מצדיקות את הפער".

 

הרכב שלך לא ישן כלל. משתמע שאין בעיית אמינות. ואתה ממחפש משהו דומה, כך שהוא עונה על הדרישות שלך.

לכן רציונלית/כלכלית בודאי שאין כל סיבה ש"מצדיקה" להחליף אותו. מעבר לרצון לגוון ולהתחדש. שזה אחלה ולגיטימי. אני פשוט לא חושב שאפשר לדבר על ההחלטה במונחים של הצדקת הרכישה.

 

כשאתה מחליט להתפנק וללכת למסעדה טובה ולא זולה, אתה מצדיק את ההחלטה? אני מניח שלא. אתה פשוט הולך למסעדה כי אתה רוצה.

ככה זה גם להחליף רכב בנסיבות שהצגת.

 

מה שכן, לדעתי, בדיקת החלופות הראת לך שאתה מבסוט מהרכב הנוכחי. שזה תמיד חיובי

תמצות די נכון של הדברים. 

×
×
  • תוכן חדש...