Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי יונדאי I20 שנת 2011
החגורה במושב האחורי (מאחורי הנהג) משוחררת לגמרי ולא חוזרת חזרה 
האם זה משהו פשוט לתקן
או שחייב מוסך
[פשוט אמרו לי שזה באיזור כריות אויר וכו, ומסוכן לפתוח לבד]
תודה

פורסם

יש 2 אפשרויות - או שהקפיץ המחזיר חלש מדי או שהקפיץ בסדר ויש לרצועה של החגורה התנגדות עקב לכלוך.

אם זה לכלוך, מה שבדרך כלל, וזה יכול להיות אפילו אם זה נקרא נקי - התיקון פשוט: פורס את החגורה עד הסוף ומחזיק אותה פתוחה עם אטב כביסה או משהו, מנקה אותה טוב עם דלי מים חמים ואבקת כביסה ונותן לה להתייבש טוב (עדיף לעשות את זה בחוץ ביום חם).

 

פורסם
לפני 42 דקות, baer כתב:

יש 2 אפשרויות - או שהקפיץ המחזיר חלש מדי או שהקפיץ בסדר ויש לרצועה של החגורה התנגדות עקב לכלוך.

אם זה לכלוך, מה שבדרך כלל, וזה יכול להיות אפילו אם זה נקרא נקי - התיקון פשוט: פורס את החגורה עד הסוף ומחזיק אותה פתוחה עם אטב כביסה או משהו, מנקה אותה טוב עם דלי מים חמים ואבקת כביסה ונותן לה להתייבש טוב (עדיף לעשות את זה בחוץ ביום חם).

 

ראשית תודה

 

אבל לדעתי במקרה שלך היו מרגישים את הקפיץ קצת
במקרה שלי בכלל נראה שאין קפיץ 
ולא שהוא תקוע 
פשוט כל החגורה משוחררת וזרוקה ולא מרגישים בכלל קפיץ

פורסם
בתאריך 1.5.2024 בשעה 11:53, אילולי כתב:

ראשית תודה

 

אבל לדעתי במקרה שלך היו מרגישים את הקפיץ קצת
במקרה שלי בכלל נראה שאין קפיץ 
ולא שהוא תקוע 
פשוט כל החגורה משוחררת וזרוקה ולא מרגישים בכלל קפיץ

נו יש מישהו שיכול לומר לי?

פורסם (נערך)
בתאריך 1.5.2024 בשעה 10:59, baer כתב:

יש 2 אפשרויות - או שהקפיץ המחזיר חלש מדי או שהקפיץ בסדר ויש לרצועה של החגורה התנגדות עקב לכלוך.

אם זה לכלוך, מה שבדרך כלל, וזה יכול להיות אפילו אם זה נקרא נקי - התיקון פשוט: פורס את החגורה עד הסוף ומחזיק אותה פתוחה עם אטב כביסה או משהו, מנקה אותה טוב עם דלי מים חמים ואבקת כביסה ונותן לה להתייבש טוב (עדיף לעשות את זה בחוץ ביום חם).

 

מה כבר יש לך להפסיד נסה את מה שהציע הבחור ובנוסף שמן מעט את המנגנון עצמו אולי משהו ישתנה לטובה, בהצלחה

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
  • פיתרון
פורסם

תנסה להוציא את הרצועה עד הסוף. אולי זה מנגנון לקיבוע מושבי תינוקות. אם כן אז הקפיץ יתחיל לעבוד כשמוציאים עד הסוף.

שמן לא שייך בכלל, אם יש בעיה היא במנגנון הקפיץ ושימון לא יעזור.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 2.5.2024 בשעה 18:50, amosbmw כתב:

תנסה להוציא את הרצועה עד הסוף. אולי זה מנגנון לקיבוע מושבי תינוקות. אם כן אז הקפיץ יתחיל לעבוד כשמוציאים עד הסוף.

שמן לא שייך בכלל, אם יש בעיה היא במנגנון הקפיץ ושימון לא יעזור.

מכון אני גם חושב
אבל אפשר באמת לפתוח את המנגנון ולסדר?

×
×
  • תוכן חדש...