Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השלכות שנגרמות כתוצאה מתושבות מנוע פגומות


srack
שימו לב! השרשור הזה בן 6920 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ובכן, הרכב, 205GTI

תושבות מנוע פגומות. אני יודע שברוורס המנוע ממש רוקד לו שם מתחת למכסה.

השאלה היא מה זה מסוגל לעשות למנוע, האם זוהי הבעייה שבגללה יש לי "צלצולים" מאזור המנוע בטורים גבוהים? האם בגלל זה המנוע רועד? והאם המנוע "משחק" עם הטורים לפעמים בגלל התושבות

מה בעצם זה עושה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בעיקר מתבטא במכה כל פעם שאתה משחרר את הקלאצ', וזה ילך ויחמיר. מעבר לכך הבעיה העיקרית היא שזה מאוד לא נעים לנהג ולנוסעים, ובכלל, מה העיה פשוט להחליף ?

 

מה שמקולקל מתקנים !

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרשון מה שציינת זה לא תופעה של תושבות גיר? אצלי יש את המכה הזאת אבל התושבות מנוע תקינות, אבל גם לא בדקתי עדיין תושבות גיר למרות שהבנתי שזה מהתושבות של הגיר.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת סדר:

ב 205 שלך יש שלוש תושבות מנוע:

 

1. תושבת עליונה בצד הימני של הרכב.

2. תושבת תחתונה באיזור חיבור הצירייה הימנית לגיר.

3. תושבת גיר בחלק השמלי של ההאוזינג של הגיר (בית הגיר).

 

קריעה של אחת או יותר מאחת מהן - היא תקלה חריפה ואף מסוכנת שעלולה להביא לנזקים גדולים בהרבה.

חוץ מהנקישה בשחרור הקלאץ' שהוזכרה פה בצדק חשוב להבין שזה לא מסתכם בזה...

המנוע בעצם משחק בתא המנוע בחופש מוגבר ועלול לגרום לנזקים חמורים כמו למשל -

1. פיצוץ/סדיקה של ההאוזינג של הגיר.

2. פגיעה של המנוע בראדיטור ופיצוצו.

3. פגיעה של הפולי בקורה הימנית של הרכב.

4. מגע בין ההאוזינג של הגיר לגלגל השמאלי בסיבוב חזק ימינה.

5. ועוד כהנה וכהנה...

 

לפיכך, חובה להחליף את התושבת הקרועה בהקדם. אם נקרעה אחת כתוצאה מבלאי מתמשך - סביר כי גם האחרות בדרך ולכן כטיפול מונע אני ממליץ להחליף את שלושתן. ברכב שלך - המחיר לתושבת תחליפית (שהיא בדיוק באותה איכות של המקורית) הוא כ 80 עד 100 ש"ח לתושבת.

 

פשע לא לטפל בזה - וזה גם עלול לעלות בסוף, הרבה יותר...

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצל חבר שלי אפילו קרה שעקב תושבת פגומה המנוע פשוט נטה ופגע ברצועת טיימניג , ואז כמובן , היה צריך לעשות שיפוץ ראש כי לא מעט שסתומים נדפקו עקב הקריעה של הרצועה {מגאן קופה מנוע 2000}

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6920 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...