Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים 195/60/15 - המלצה על הסט המתאים.


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Tom_22,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב: לאנסר קלאסיק 2005.

לפי הרכב אתם מבינים שדרישות ספורטיביות מהצמיג לא על הפרק. אחיזה ונסועה שקטה כן יכולים להוות פרמטרים.

 

נסועה: למרות שהרכב עולה 6,000 ש"ח ביום טוב, הוא משמש באופן יומיומי לנסועה של 15,000 - 10,000 בשנה.

 

בתחילת 2019 הורכב סט של קונטיננטל אקו 6 שעלה בזמנו 1,200 ש"ח, נסעתי איתם בערך 67,000 ק"מ. צמיגים שממש נהניתי מהם!! 

 

הגיע הזמן להחליף,  כבר עברו 5 שנים. בגלל העליית מחירים הגלובלית סט זהה עולה כ-1,800 - 1,700 ש"ח וזה יקר עבורי.

 

מבדיקת מחירים פיזית במס' פנצ'ריות (רוב מה שרשום באתרים לא מדויק), רוב הצמיגים במידה הנ"ל נעים במחירים של 1,600 פלוס.

הגיעו לקו הסיום שלושה צמיגים:

 

Falken ZE310 - ייצור אמצע 2023, 1,400 ש"ח.

 dunlop LM705W - זה במבצע מאוטודיפו במחיר 1,350 ש"ח (לא ידוע תאריך הייצור)

goodyear eagle sport - במחיר של 1,500 - 1,400 ש"ח, ייצור יולי 2023.

 

מלבד הגודייר מהסדרה הנ"ל, שדי נקטל פה בפורום ובאתרים בינ"ל, אודה לחו"ד על שני הסטים של הפאלקן והדאנלופ.

וידוי - מעולם לא רכשתי צמיגים מאוטודיפו.

 

אם יש עוד רעיונות לצמיגים בטווח המחיר הנ"ל, אודה על כך.

 

שנדע ימים שקטים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פורסם (נערך)

המחירים בצמיגיה ברמת גן ( צמיגי שואף) בדרך כלל זהים לאלה שמפורסמים באתר הזה , אבל אני לא יודע האם הנסיעה לר"ג משתלמת לך כדי לחסוך 200₪ לסט

https://tires4u.co.il/tire/23962/195-50r15-fkn-ze310-82v-tl

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לי יש כריזמה 2002, אותה מידה כמו שלך.

שמתי לה את הפלקון, שנה שניה איתם.

הם בסדר גמור, אוחזים, יש הרגשה טובה על רטוב ובבלימה, לא הכי שקטים.

 

אם גודייר, תנסה לראות על האפישן גריפה פרפורמנס, ייצור אירופאי.

אולי ההפרש יהיה שווה את זה.

אם לא הפלקון זו בחירה מצויינת לרכב שלך.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

Efficient Grip Perfomance במידה שלו מתחילים מ 400₪ לצמיג, בדיוק כמו Michelin Primacy4.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...