Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני די חדש בעולם הרכבים...

ביררתי על רכבים שבין 4- ל6 אלף, וראיתי שהרכבים בסכום הזה, בגדול, הם בני 15 לפחות, עם קילומטראז׳ של 150,000, ולפי מה שהבנתי, רכבים כאלה דורשים הרבה תיקונים שיגרתיים.

השאלה היא מאיזה סכום אפשר לקנות משהו סביר, בלי נזילות ודברים כאלה, ושלא ידרוש ללכת כל חודשיים למוסך

פורסם

גם רכב ב50 אלף יכול להאכיל אותך ח*א.

ברור שהסטטיסטיקה היא לרעת רכבים שעולים כמה גרושים, אבל לגיל הרכב אין משמעות כמו למצבו ותחזוקתו לאורך השנים. אני יכול להגיד לך מניסיוני שאני מחזיק ומתחזק רכבים חדשים וישנים, ואין הבדל בבלאי באופן משמעותי, כל עוד הרכב מטופל טוב. 

בכל אופן, בכל רכב שאתה הולך לבדוק - כדאי שתעזר במדריך שלי לרכישת רכב משומש:

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)

המחיר הוא פרמטר יחסית לשווי האמיתי.

לדוג' טיוטה קורולה 2007 שטופלה לפי הספר ונמכרת ב10 אלף

 

יכולה להיות טובה משמעותית

מאשר קורולה 2018 שנמכרת ב50 אלף (כי הוזנחה/עברה תאונה קשה וכו')

עריכה אחרונה על ידי om2

.

פורסם

לא הייתי קונה רכב שמתקרב לגיל 19 ויהיה מיושן עקב שני טסטים.

לדעתי באזור ה 20 אלף שקל אפשר למצוא רכבים טובים.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הבעיה שלך היא לא סכום הקנייה אלא עלות הטיפולים/תיקונים. פה יש לך מנעד אדיר בסטטיסטיקה - ברי מזל שמצאו איזו גרוטאה ב-5000 שמסרבת להתקלקל גם בלי החלפת שמן, וחסרי מזל שגם אחרי שלשול של 40,000 מתקנים 3 פעמים בשנה באלפי שקלים.

 

כמה סכום אתה מוכן להפריש או אתה חושב שתוכל להקציב לרכב *מדי חודש*?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

תלוי גם לאיזו קטגוריה/גיר אתה מכוון.

ב-20K תוכל להשיג מיני ידנית במצב לא רע בכלל, כנראה גם סופר מיני.

בשביל למצוא משפחתית אוטומטית ברמה מקבילה תצטרך להוסיף.

בשביל 7 מקומות תצטרך להוסיף הרבה.

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם
לפני שעה, Froyne כתב:

בשביל 7 מקומות תצטרך להוסיף הרבה

הבעיה היא שב-20K יש דווקא שוק ער לרכבים 7 מקומות ולכן הפיתוי. גלקסי, טאון אמד קאנטרי, סי-מקס כולם בני 15 לערך. הבעיה היא אחרי הקניה (לכן מוכרים אותן בזול). 

  • אהבתי 1

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

אני חושב ש  15,000 ש"ח זה סוג של מינימום לרכישת רכב. ב 10,000 צריך המון מזל גם אם יש לך ניסיון.

 

מצטרף לכיוון של 20,000 ש"ח כמחיר לכוון אליו.

ומצטרף בחום לכך שחובה שתתעדכן בעלויות החזקת הרכב כי אין טעם לרכוש רכב שאין יכולת לתחזק.

פורסם

השאלה אם מתכוונים להשקיע ברכב במקרה שצריך. 

עם הגולף שלי היו כמה וכמה מוסכניקים שאמרו לי "מה אתה מתקן סע בה עד שהיא תמות" (בעיקר כשצריך לאתר נזילת שמן מציקה. ויש כאלה שלא נעים להם לקחת לך חצי משווי הרכב על פרונט ובולמים). זו אסטרטגיה שלי לא מתאימה אבל סבירה. אתה קונה רכב בכמה אלפים, דואג לבטיחות אבל מעבר לזה, מזל וזהו.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

ניסיון זה כל מה שיש לי

היתה לי לנסר 2006

קניתי אותה לפני כמעט 3 שנים החזקתי בה שנתיים וחצי

נקנתה ב6500 נמכרה ב5000 

נקנתה עם 220000 קמ נמכרה עם 270000

הוצאות = פעם בשנה בערך טיפול של עד 500 שח

לא טיפלתי בהכל אפילו די זילזלתי בה

פעם אטם מכסה שסתומים פעם רפידות וצלחות בלם וכו [בקטנה]

טסט ביטוח אישור בלמים [אחרי 15 שנה]

לא חום מנוע לא נזילה רצינית מזגן עובד די טוב [בכל זאת]

מסקנה אפשרי לקנות רכב במחיר כזה 

רק שיהיה חברה אמינה

צריך קצת מזל

להתפלל ולקוות לטוב

בהצלחה לכולם

 

 

×
×
  • תוכן חדש...