Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום מתעניין לגבי סיאט ארונה 2020

1) כולם מדברים על בעיות גיר שהיו בשנים המוקדמות. 
12-16
אבל קראתי כתבה שפורסמה בשנת 20 של פיצוי כספי לבעלי סיאט ארונה בעקבות תקלות בגיר לבעלי סיאט שרכשו בין השנים 18-20

מה הסיפור עם הגיר הזה? נסעתי על הרכב אחלה רכב שבעולם, אבל מלחיץ לזרוק 90 אלף על רכב עם אין ספור הפחדות בנוגע לגיר הרובוטי. אשמח אם מישהו יוכל לתת חוות דעת

2) גם אם אחליט לקחת סיכון על הגיר ,ונגיד שהתקלקל ,האם אמורים להתקין גיר משודרג יותר , או שגיר לשנת 20 זה אותו הגיר כמו שהתקלקל?

3) כמו כן יצא לי לקרוא באינטרנט לא מעט דיווחים  על רוח חזקה שחודרת לרכב בנסיעות מעל 70 קמש
זה נכון? מה עושים לגבי זה?

אשמח לעזרתכם. תודה רבה

 

מצרף לינק כתבה לגבי הפיצוי עם בעיית הגיר

https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/rJEakXbWw

 

עריכה אחרונה על ידי ruby111
פורסם

עדיין סיכוי לתקלה בגיר, תבדוק את קבוצת הפייסבוק נפגעי dsg.

אבל מצד שני הוא תורם לביצועים וצריכת דלק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש לנו במשפחה ארונה 1.0 2019 שיוצא לי די הרבה לנהוג עליה.

הרכב עם מעט מאוד ק"מ, פחות מ-30K, כך שאין בעיות בכלל.

 

מעבר לזה - רכב מאוד מוצלח. מנוע קטן אבל עם אופי של ביריון קטן...

הרבה כוח בסל"ד נמוך, לא חסר כוח גם בעליות, משייט יפה במהיר, וחסכוני למדי.

שום רעשי רוח חריגים, בטח לא חדירה של רוח לא רצויה.

המצמדים זה לא תקלה אלא בלאי יקר. תלוי מאוד גם באופי הנסיעה ובנהג,

אבל זו שלנו כאמור עם מעט ק"מ ומרגישה כמו חדשה.

למרות הרבה נסיעות עירוניות ההילוכים עוברים חלק (עדיין...)

וגם אין את הרעידות שששמעתי ביקורת עליהן בהקשר של מנועי 3 צילינדרים.

פורסם

רעידות במנועי 3 צילינדרים מרגישים ברכבים זולים, במנועי tsi אכן בקושי מרגישים. 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הרכב של בת הזוג מבציר 3/19 , הרכב השני בבית , עד כ כ 40K ק"מ, משרת ללא בעיות.

העברת ההילוכים סבירה בעיר , בלתי מורגשת מחוץ לעיר.

ממליץ בחום, לטעמי רכב טוב אשר עושה את עבודתו נאמנה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

ענו לך פה לגביי הגיר והרעידות.

המנוע מרגיש מאוד נעים ביחס למנועי 3 צילינדרים שיש ברכבים זולים יותר. הרעידות כמעט לא מורגשות.

לא מכיר שום דבר לגביי רוחות שחודרות לרכב. נסעתי לרוב הרבה מעל 70 קמ"ש ולא היו בעיות כאלו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אצלי דווקא הרעידות בסרק כן מורגשות - עוד מהימים שהרכב היה עם 0 ק"מ (היום עם 45K), מציק מאוד לטעמי.

אני אישית לא מהחסידים של ה DSG. הוא איטי בזינוק מהמקום, בנוסף גם התגובה שלו בהורדת הילוכים היא איטית וממש מרגישים השהייה בקיק דאון. 

כשמעבירים למצב DS הדבר משתפר מאוד וההשייה נעלמת.

בכל מקרה לפעמים הוא יכול "להתבלבל" ולהוריד בברוטאליות משני לראשון.

 

 

ROOONEEYY

×
×
  • תוכן חדש...