Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח נהג חדש לאופל אסטרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים

בעיקבות תרד זה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=73065

ב31 מאי ניגמרת פוליסת הביטוח שלי ואני חייב לחדש....ההצעה שקיבלתי מחברת הביטוח שלי איילון לרכב אופל אסטרה שנת 01 מנוע 1.6 מקיף וחובה לנהג חדש בן 18 וחצי ונהג וותיק הייתה 7600שקלים בלי עבר של תאונות מעל ל3 שנים אבל המחיר נישמע לי מאוד מאוד יקר.....

 

המחיר הגיוני לנהג חדש?

אולי משהוא יודע חברה או סוכן ביטוח זול יותר?

אותו אתר השוואות אמין בכלל או הגיוני?

זה בטוח לבטח בחברות או דרך סוכנים לא מקמבנים אותי?

פורסם

7600 זה כולל חובה ומקיף? כי אישית יש לי פלווסוגן ואמרו לי שזה בגלל זה הביטוח שלי מאוד יקר - מקיף 8700 והחובה עוד 2200, אחרי כמה בירורים הכי זול יצא לי 5000 אלף למקיף אך רק עלי - רק לנהג חדש. תנסה בעוד חברות כי מי מה שהבנתי לפוולוגן, למזדה ולהונדה יש את המכירים הכי יקרים. כמו כן יש לי ידיד עם בי4 שנת 2004 2 ליטר והביטוח המקיף שלו רק 3 ומשהו אלף!(נהג חדש + ותיק)

פורסם

אם כבר ביקרת באותו שירשור, אז בטוח שמת לב שיש שם קישור לת'רד אחר שבו ניתנו לפחות 3 מספרי טלפון של סוכנויות/סוכני ביטוח שונים. נסה אותם.

כמו כן, דן-אברהם נתן שני אתרים, בהם לובי של סוכני ביטוח נותנים לך הצעות מחיר, ואתה בוחר.

נסה את אלה, אני בטוח שתמצא ביותר זול.

 

ד.א המחיר שהזכרת, אם הוא למקיף בלבד, אז זהו מחיר גבוה ואף מופקע ממש.

אם הוא כולל ביטוח חובה אז המצב שונה, והמחיר ברמה סבירה.

 

בהצלחה.

ניר.

משכנתא זה קל

פורסם
הקש על ה5....

 

אנחנו מבטחים אצלם שנים

חובה 2000 ש"ח ומקיף 4000+

וזה לנהג חדש? כי היתקשרתי לביטוח ישיר(זה הם נכון?) ואמרו לי 7800 כולל מקיף פלוס חובה גם....

 

וסליחה על הבורות כמה פעמים צריך להקיש 5:loco: ?

פורסם

כל חברות הביטוח האלו שמפרסמים בטלוויזיה הן מאוד יקרות. יש ביטוחים הרבה יותר זולים!

יש ביטוח "חקלאי" או משהו כזה אם אני לא טועה, הם זולים יותר מכולם.

וגם "פיניקס" נראה לי זולים יחסית.

את הטלפונים אתה יכול למוצא באינטרנט/144

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

אחי אין מחיר קבוע תתקשר לביטוחים הקטנים.

שאני ביררתח היו מבקשים מימני מעל 7500 לשנה בביטוחים הגדולים כמו :ביטוח ישיר ,AIG

תחפש יותר בכיוון של החברות הקטנות כמו:שרביט,איילון דברים כאלה חברות קטנות דורשים הרבה פחות

אני שילמתי 5000 ומשהו אלף שקל יחסית יקר עוד כי יש לי עבר בעייתי :-)

אני נהג חדש כלל כל התוספות

מיכאל.

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...