Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

אני עם שברולט ספארק 2020, כרגע עדיין עם הצמיגים המקוריים.

 

עברתי על הפורום והבנתי שאני צריכה להתרחק מאייס והצמיגים המוזלים שלהם, ובסופו של דבר מצאתי את אלו:

https://tires4u.co.il/tire/25877/185-55r15-nex-n-blue-hd-plus-82v-tl

Nexen N-Blue HD Plus

 

בסך הכל נראים לי סבבה, במיוחד כי אני אוהבת נסיעה כמה שיותר שקטה, ובהשוואה לדירוג של צמיגים אחרים הם גם עומדים יחסית גבוה.

כרגע התקציב שלי עומד על עד 1300 לרביעייה.

 

אשמח לשמוע מהניסיון שלכם איתם וצמיגים אחרים בטווח הזה.

אני נמצאת בכפ"ס ויכולה להגיע להרצליה, ר"ג, ת"א, רעננה, הוד השרון..

פורסם
לפני 12 שעות, לירון .ה. כתב:

יש לך את הפלקון שזה דגם מומלץ, ויותר זול קצת לפי האתר.

זה יענה על כל הצרכים שלך.

 

Screenshot_20230827_200637_Chrome.jpg

לפי הדירוג באתר, הם יותר רועשים וצריכת הדלק איתם יותר גבוהה.. הדירוג הזה זה משהו שאפשר לסמוך עליו?

×
×
  • תוכן חדש...