Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי סעיף 2 - תנאי הלוואה נגזרים מנתונים אישיים. לכן אתה צריך לקבל כמה הצעות (תתחיל בבנק בו אתה מנהל חשבון, בנקים אחרים ומימון חוץ בנקאי) ותשווה.

  • רעיון טוב! 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תגדיר מה אתה מחשיב כ"שווה".

 

עלות הכסף (הריבית) יקרה מאד עכשיו, ואם אתה רוצה להסתמך בעיקר על מימון לצורך הרכישה - הייתי חושב טוב טוב לפני שהייתי נכנס לעסקה שכזאת.

 

 

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כלכלית זה לא. זה עניין רגשי כמה אתה מוכן לבזבז על סעיף רכב. 

ככלל, רכב יד שניה יהיה כלכלי יותר.

זה נכון אף יותר אם אתה נזקק להלוואה ונכון במיוחד בשל גובה הריבית הנהוגה כיום. 

 

פורסם

מאידך במקרה של ג'ילי רכב משומש לא יעלה משמעותית פחות, אבל הריבית על האשראי אם נדרש תהיה גבוהה יותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 47 דקות, davemustaine87 כתב:

סליחה על ההתבטאות שלי, אבל אתה בן 12? אתה לא יכול לברר דברים כאלה בעצמך? 

 

אתה קונה רכב ב-160 אלף שקל, לא סמארטפון שיאומי. 

פשוט ביררתי אצל כמה חברות וכל אחד נתן לי הצעה אחרת אז שואל אם ידוע על חברת מימון עם ריבית נמוכה

ולא להתעצבן שתה מים קרים הכל טוב

פורסם (נערך)

"חברות מימון" לעולם יהיו יקרות.

 

נסה בבנקים.

 

לאור האינפלציה וריבית בנק ישראל אל תצפה למציאות. מה שהיה לפני שנה וחצי נגמר.

 

קנה רכב בכסף שיש לך, חשו על העתיד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 35 דקות, sperial כתב:

"חברות מימון" לעולם יהיו יקרות.

 

נסה בבנקים.

 

לאור האינפלציה וריבית בנק ישראל אל תצפה למציאות. מה שהיה לפני שנה וחצי נגמר.

 

קנה רכב בכסף שיש לך, חשו על העתיד.

תודה רבה

פורסם

בישרכארט ניתן לקבל פרים +1

בבנק הפועלים פרים +1.5

בכאל פרים +1.75

 

זה מהבירורים שעשיתי, ללא שיעבוד של הרכב, כמובן אם נתוני האשראי שלך טובים

ברכב חדש באם אתה ממשכן את האוטו לבנק תוכל לקבל אפי' פרים +0.25-0.5

אבל הכל תלוי בנתונים שלך,

תתחיל לעבור בבנקים וחברות האשראי,

 

חברות מימון הם הרבה יותר יקרות

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, הרוכב המתמיד כתב:

האם ידוע מה גובה הרבית היום 

והאם מישהו יודע איפה אפשר למצוא ריבית הכי נמוכה

ריבית יכולה להשתנות מאוד לטוב ולרע לפי הנתונים האישיים וההסטוריה האישית שלך.

כפי שכבר הסבירו לך בנקים הם בדרך כלל זולים יותר מחברות אחרות עבור אותו אדם באותם נתונים, לפי מה ששמעתי בנק הפועלים מככב הרבה פעמים בריבית זולה למימון רכב חדש, ביחס לבנקים אחרים. גם בנק ירושלים שוה בירור כי הם מאוד משתדלים להיות תחרותיים (לרות שאני חייב לציין, כשאני ביררתי הם לא נתנו הצעה כל כך אטרקטיבית).

תחשוב טוב טוב גם לאיזה ארגונים/איגודים וכו' אתה שייך, אולי יש לאחד מהם הסדר עם בנק מסויים לגבי הלוואות זולות, לעיתים אפילו בלי צורך לשעבד את הרכב.

היות ומדובר על סכומים גבוהים, והריבית במשק בימינו באופן כללי די גבוהה, כדאי שתשקיע זמן בבדיקה של כמה וכמה אפשרויות.

 

אחרי שיהיו לך מוכנים ביד הנתונים לגבי רכישת רכב חדש והריבית וכו', וגם לגבי רכב יד שניה, תראה מה מתאים לך.
שים לב לא ללכת שבי אחרי כל מיני אנשים שמדברים בהגזמה לא ריאלית על רמת האמינות של רכב יד שניה, יש מגזימים כאלה לשני הכיוונים, פקיחת עיניים תעזור לך להבחין בהם בקלות.

עריכה אחרונה על ידי harhanegev

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם

אההה, שכחתי בנק הפועלים לוקחים עמלת פתיחת תיק של איזה 1500 ש"ח

תשים לב לשקלל את זה בעלויות,

פשוט בכל חברה תבדוק האם יש עמלת פתיחת תיק, וכמה?

+ תבדוק עמלת פירעון מוקדם אם יש וכמה.

  • רעיון טוב! 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, הרוכב המתמיד כתב:

פשוט ביררתי אצל כמה חברות וכל אחד נתן לי הצעה אחרת אז שואל אם ידוע על חברת מימון עם ריבית נמוכה

ולא להתעצבן שתה מים קרים הכל טוב

 

תתחיל מלבדוק ריבית מול הקרן השתלמות או הפנסיה. משמעותית נמוך יותר מכול דבר אחר.

 

דוגמא:

 

הסתכלתי בכלל באתר(הפנסיה שלי שם). ההצעה ישירות מהאתר ללא סוכנים וכו: 2.9 צמוד. 5.4 לא צמוד. 

עריכה אחרונה על ידי Giant_TA
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...