Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לעשות וקס לאוטו שלי ואני לא יודע מה השלבים, אני יודע גם שצריך לעשות משהו פוליש לפני, לא יודע בדיוק איך זה עובד, מישהו יכול לתאר לי את השלבים??

ואיזה וקס מומלץ לסיטרואן זד איקס??

:?::?:

"כל המצב רוח שפתאום עולה, כל המצב רוח בגלל הצינגלה"

http://members.cardomain.com/zingale

פורסם

פוליש זה משהו אחר ווקס זה משהו אחר.

פוליש-מוריד שכבה מהצבע

וקס- "יוצר" לך שכבה חדשה של ציפוי חלק

אם אתה חושב שהצבע ממש גמור- תעשה פוליש-תלוי מה הצבע! (לא למיטלי!!!)

(אני עשיתי לטויוטה לבנה,עד לפני הפוליש חשבתי שהיא לבנה,אבל אחרי שעשיתי דלת אחת,התרחקתי והסתכלתי על האוטו מרחוק-התברר לי שהלבן של הרכב הוא "לבן-צהוב".

הפוליש החזיר את הלבן לבן )קח בחשבון-פוליס עושים עם חבר...זה מון זמן וכוח.

הצעה שלי-תחנה בצל,תשטוף את הרכב טוב, ותתחיל עם הווקס (לא אחרי נסיעה- אם הפח חם- הצבע יתקלף !!!)

יש לך הוראות שימוש מאחור.

ובקשר לסיטרואן שלך-אין ווקס ספציפי לרכב, וקס זה וקס.

תקנה את הווקס של TURTLE (עם הצב הירוק), הוא הכי איכותי.

I30 CW

פורסם

תקנה "טרטל ווקס"-ההוראות כתובות מאחור-בעברית-וממצות מאוד...ככה שאין יותר מדי מה לכתוב...

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...

פורסם

1 לשטוף את הרכב

2 ליבש

3 לקחת מטלית יבשה (אוי ואבוי אם היא תהיה לחה אפילו טיפה) ולטבול בווקס

4 להתחיל למרוח על הרכב בתנועות סיבוביות (לא על הפלסטיקים זה כתם)

5 לחכוצת שהחומר יתייבש

6 לעבור עם מתלית חדשה בתנועות סיבוביות על האוטו

7 לשטוף את האוטו

8 האוטו חדש!!!

בהצלחה גבר

פורסם

גם אני דיי מתעניין בנושא.

רציתי לדעת איך זה עובד

קונים ווקס בצבע של האוטו ?

ואם האוטו ישן והצבע קצת דהוי. אז האיזור הזה ייראה שונה משאר האוטו ?

עוד שאלה. יש לי בלנו בצבע טורקיז (אני עיוור צבעים זה מה שכתוב בתעודה של האוטו)

ויש פגמים יחסית גדולים בגג. פוליש-ווקס יפתור בעיות מסוג זה,

או שדבר גדול צריך צביעה חדשה?

---

ושאלה אחרונה. מדבקות שתוקעות בטאמבון של האוטו - איך אפשר להוריד את הדבר המעצבן הזה. ניסיתי וניסיתי ויש חתיכות מעצבנות. למישהו יש פיתרון קסמים ?

פורסם
גם אני דיי מתעניין בנושא.

רציתי לדעת איך זה עובד

קונים ווקס בצבע של האוטו ?

ואם האוטו ישן והצבע קצת דהוי. אז האיזור הזה ייראה שונה משאר האוטו ?

עוד שאלה. יש לי בלנו בצבע טורקיז (אני עיוור צבעים זה מה שכתוב בתעודה של האוטו)

ויש פגמים יחסית גדולים בגג. פוליש-ווקס יפתור בעיות מסוג זה,

או שדבר גדול צריך צביעה חדשה?

---

ושאלה אחרונה. מדבקות שתוקעות בטאמבון של האוטו - איך אפשר להוריד את הדבר המעצבן הזה. ניסיתי וניסיתי ויש חתיכות מעצבנות. למישהו יש פיתרון קסמים ?

 

פיתרון קסמים זה לא ממש אבל זה עובד...

 

1.אתה יכול לנסות להוריד את המדבקה בעזרת מייבש שיער , מה שאתה צריך לעשות זה לחמם את האיזור טוב טוב ואתה תיראה שהמדבקה תרד אחרי זה בקלות .

2.עוד אופציה זה לנסות להוריד אותה עם קצת טרמפנטין...

 

 

לגבי הבעיות עם הצבע, הפוליס ווקס הוא לא צבע , הוא לא יעזור לך עם הצבע פגום מאוד . (במיוחד עם הוא מיטלי , כמו שציינת..)

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם

בהקשר לעיניין עם המדבקה - ניסיתי אפילו קיטור אדים זה לא הוריד את זה

לא פן

לא מים רותחים

לא כלום

אני רק שמח שמכל הנסיונות האלה הפח של האוטו נישאר שלם

היתי אצל פחח הוא אמר רק צביעה מחדש של האיזור הזה

ואם רוצים פיתרון זול

לוקחים מדבקה בצבע של האוטו ...... ואני משער שזה יצא ממש מגעיל

--

בהקשר לפוליש ווקס. אם זה לא צבע.. אז שוב תסביר לי מה המטרה שלו ? ואיך זה עובד ?

ובהקשר לפגמים בצבע אצלי. אמרו לי שזה לא פאק בצבע.. זה פאק בלאקה.. אז גם במקרה הזה זה לא יעזור?

פורסם

לקה???

אל תעשה פוליש לצבע מיטלי !!!

ווקס ופוליש הם דברים שונים- אל תבלבל.

ווקס הוא לא בצבע. כל הווקסים זה חומר ולא קשר לצבע האוטו.

אל תתעסק בפוליש סתם,כי זה יכול לדרום לך נזק בלתי הפיך.

ווקס רצי לעשות 2 בשנה- לפני חורף ולפני קיץ.

I30 CW

פורסם

נישמע מוזר הקטע של המדבקה אבל לי אין פיתרונות יותר טובים, מצטער...

 

לגבי הפוליש ווקס - הפוליש הוא חומר שבעזרתו אתה בעצם חושף שיכבה חדשה של צבע , בגלל זה גם הוא מתאים רק לצבע רגיל ולא מטאלי .

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם

למה אסור לעשות פוליש על צבע מטאלי..?

 

כמו שכתב talhaim2

 

אני עשיתי בעצמי פוליש על כול האוטו ויצא פשוט פצצה ..

האוטו קיבל את הגוון השחור שלו ...

הנה תמונה מצורפת

OTO.JPG

1.6 206

פורסם

חשוב לציין:

מומלץ מאוד לא לתת לווקס להתייבש לגמרי !

הוראות השימוש בווקס (ע"פ טרטל ווקס) הינן:

מריחת החומר (לאחר פעולת ניקוי ויבוש הרכב), המתנה קלה עד שרואים שהחומר מתחיל להתייבש קלות - ואז להסיר אותו עם מטלית רכה יבשה.

 

"בישול" החומר (או: המתנה לייבוש מלא) על הרכב רק יגרור אחריו סיוט בדמות קושי היסטרי בהסרת החומר מפח הרכב. זו גם אחת הסיבוב שממליצים לא לעשות ווקס בשמש.

 

ביצוע פעולת הווקס לפי ההוראות הנ"ל תניב תוצאות מעולות וחיסכון היסטרי בזמן עבודה ואנרגיה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

פוליש-מוריד שכבה מהצבע

וקס- "יוצר" לך שכבה חדשה של ציפוי חלק

.

 

הרכב שלי בצבע שחור

 

הגג כבר מתחיל לדהות.....בעיקר בפינות

 

מה מומלץ אם כך ווקס או פוליש לגג ?

95 1.6 Ibiza ידנית, 106XS 1.4 95 ידנית, Lantis 1.8 95 ידנית,

ליסינג אוט' מכאן ואילך

×
×
  • תוכן חדש...