Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

יש לי פיז'ו 107 130k רובוטית, רועדת במעבר להילוך ראשון ושני וגם ההפך.

יותר מורגש כשהאוטו קר ובפקקים כשיש הרבה מעברים בין הילוכים.

לא יודע אם הוחלף קלאץ בעבר.

מה דעתכם?

 

ואשמח גם להמלצות למוסך אמין ועדיף זול...

דיברתי עם יניב מסגולה פתח תקווה ואמר לי שלא מתעסק עם זה

 

תודה רבה

 

 

 

פורסם
לפני שעה, רפי לין כתב:

מומחים למכוניות פז'ו וסיטרואן (לא מורשה היבואן)

"מוסך גבע שברח' תושיה 24 ת"א,

טל' 03-5621883 או ליוסי 052-4449163 או לרונן 052-4449164

בברכה  -  רפי לין

היי תודה רבה אחי

מעריך את התגובה שלך רק שמעתי שזה מוסך לא זול. האם יש משהו אמין וקצת יותר זול?

תודה, סטודנט מהמרכז 😉

פורסם (נערך)

אתה רוצה מוסך מקצועי שיעלה על הבעיה ויתקן בצורה מייטבית.

אין לי רכב צרפתי, אבל מהפורום, הם המומלצים מספר אחד. אז כן הייתי מרים לפחות טלפון.

לפעמים הזול הוא יקר, שלא נדבר על בזבוז זמן של חזרה למוסך להמשך טיפול.

עריכה אחרונה על ידי לירון .ה.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 14 דקות, לירון .ה. כתב:

אתה רוצה מוסך מקצועי שיעלה על הבעיה ויתקן בצורה מייטבית.

אין לי רכב צרפתי, אבל מהפורום, הם המומלצים מספר אחד. אז כן הייתי מרים לפחות טלפון.

לפעמים הזול הוא יקר, שלא נדבר על בזבוז זמן של חזרה למוסך להמשך טיפול.

תודה. זה לא צרפתי זה צ'כי (כמו טויוטה אייגו וסיטרואן סי 1)

×
×
  • תוכן חדש...