Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1120 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

כחלק מיישור קו לרכב שלי (מאזדה 2 - 2014) אני מחליף פלאגים + קויילים.

 

בנוסף אני מעוניין לקנות גם חוטי הצתה מחו"ל אך לא מצאתי את המק"ט OEM שלהם.. (או אפילו אפטרמרקט איכותי)

 

מישהו יכול לעזור לי בלמצוא את המק"ט של החוטים?

פורסם

יש לך 4 קוליים, אחד על כל  פלג שמורכב עליו מלמעלה?

 

אם כן, אין ברכב הזה חוטי הצתה. חוט הצתה מקשר בין הקוייל לפלג, במבנה עם קויילים שמורכבים ישירות על הפלגים אין מה לקשר ואין חוטי הצתה.

 

 

פורסם

האמת שאין לי מושג, אני רוכש את החלפים מחו"ל ונותן למוסך להרכיב..

אז יכול להיות שבאמת לא קיימים חוטים לרכב הזה..

איך אני יכול לאמת את זה?

 

לגבי פלגים , מה ההבדל בין ruthenium  ל Iridium ?

פורסם
לפני 56 דקות, kfirg כתב:

איך אני יכול לאמת את זה?

תעלה תמונה של המנוע מלמעלה כשרואים את סלילי הצתה או תמונה של סליל הצתה שאתה קונה.

 

 

אישית לא הייתי מחליף סלילי הצתה מקוריים תקינים.

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

הסבר:

במכוניות יותר ישנות היה סליל הצתה אחד או כפול וממנו יצאו חוטי הצתה לפלגים, אלו חוטי מתח גבוה שמתבלים עם הזמן.

 

החוטים הכחולים בתמונה:

VV-provoda-2-e1504877331958(1).jpg.28e7d7842d2f7fccfe1751809fa3b31f.jpg

 

לפני כ 20 שנה פלוס מינוס התחילו לעבור לסלילי הצתה נפרדים לכל פלג שמורכבים על הפלגים ישירות. חלק מהיצרנים נשארו עם המבנה הישן עוד הרבה שנים.

 

כשיש סליל הצתה לכל פלג, מה שמתחבר לסליל זה מתח פיקוד שהוא לא מתח גבוה, חוטי הפיקוד הם כמו כל חוט אחר ברכב, אז אין הצורך בהחלפת חוטי הצתה שאינם קיימים במבנה הזה. 

_jIexpP-nh13KcfoPo1DBm4fN7s-480(2).jpg.104a05d91cbc5e763c64c6995ed63d2e.jpg

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...