Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנעול חכם Nuki


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

קראתי ביקורות טובות על נוקי ואני רוצה להזמין אחד כזה מאמזון.

ראיתי באתרים ובסרטונים שצריך שהצילנדר יבלוט לפחות 3 מ"מ כדי להצמיד את המתקן עם ברגים. אצלי יש בקושי 2.

יש גם אופציה להתקין עם פלטה שיש עליה דבק דו צדדי. אבל הכסוי של הצילינדר אצלי קעור ואני לא בטוח שיתפוס.

למישהו יש נסיון עם זה, או רעיון איך לחבר?

תודה

 

IMG_6641.jpeg

IMG_6642.jpeg

IMG_6643.jpeg

איש חולם אני

וכך היה תמיד

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בדקת את האופציה הזו שלהם - https://nuki.io/en/installation-check/

?

מה יצא לך?

 

לא הייתי מהסס להתקשר לרב-בריח ולראות אם יש אופציה להחליף את הפלטה הזו ליותר שטוחה.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

קודם כל זה מוצר נהדר.

הרוזטה שלך לא מתאימה להדבקה והצילינדר שלך קצר מידי.

פשוט תחליף צילינדר באחד ארוך יותר או שתבדוק עם יצרן הדלתות על רוזטה שטוחה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 8 שעות, DareDevil כתב:

מה יצא לך?

יצא שצריך להחליף צילינדר

 

לפני 7 שעות, סולל הדרך כתב:

פשוט תחליף צילינדר באחד ארוך יותר

נראה לי שזה מה שאעשה.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

תקנה את הרגיל עם גשר ולא את הפרו. 

הזמן בטריה בפרו קצר משמעותית, חודש מול חצי שנה. 

כנראה בגלל שהפרו מתקשר ישירות כל הזמן באמצעות ה wifi, והרגיל מתקשר עם bt מול הגשר.

לי יש את הפרו ובדיעבד הבנתי את זה..

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

אכן, אבל הרגיל עם הגשר עולה כ- 15% יותר.

גם מבקש להיות בטווח של עד 5 מטר מהמנעול למיטב זכרוני.

אז גם 15% יותר וגם אין שקע נוח - בסוף לקחתי פרו.

פורסם
לפני כשעה, Buki כתב:

טבלת מידות אופציונליות.

יש דרך לדעת את המידה של הצילינדר שלי, בלי לפרק אותו?

אני יכול למדוד את האורך הכולל, אבל איך אני יודע אם סימטרי או לא?

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)
לפני כשעה, D1winner כתב:

תקנה את הרגיל עם גשר ולא את הפרו. 

הזמן בטריה בפרו קצר משמעותית, חודש מול חצי שנה. 

כנראה בגלל שהפרו מתקשר ישירות כל הזמן באמצעות ה wifi, והרגיל מתקשר עם bt מול הגשר.

לי יש את הפרו ובדיעבד הבנתי את זה..

לדעתי יש לך בעיה בסוללות או שמשהו מכני  מאמץ את הצריכת אנרגיה.

לנו יש את הפרו מנובמבר.  ארבעה אנשים בשימוש דיי אינטנסיבי והטענתי פעמיים עד עכשיו ואני על 66%.

עריכה אחרונה על ידי blackpolo
פורסם
לפני 4 שעות, blackpolo כתב:

לדעתי יש לך בעיה בסוללות או שמשהו מכני  מאמץ את הצריכת אנרגיה.

לנו יש את הפרו מנובמבר.  ארבעה אנשים בשימוש דיי אינטנסיבי והטענתי פעמיים עד עכשיו ואני על 66%.

אני לא היחיד, 

בכלל לא חשבתי שקיימת בעיה עד שהנושא עלה בקבוצת וואטסאפ הקשורה לתחום... 

אלו עם הגרסא הרגילה זה מחזיק להם חצי שנה בכיף.

 

אצלך מחזיק 2-3 חודשים, זה יכול להיות תלוי שימוש, יש ילדים קטנים. כנראה זה למה אצלי זה סביב החודש 

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

ברור שזה שיקול, אצלי יש ארון תקשורת מטר ליד. אני גם יכול להריץ כבל לבן על הדלת וזה לא יפריע יותר מידי.

 

מאוד מעצבן שזה לא מפורסם העניין הזה בקטלוג שלהם

  • אהבתי 1

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

עדכון:

החלפתי צילינדר מ76 ל81, כדי להתקין את נוקי.

ההתקנה הפיזית פשוטה מאוד. כשהפעלתי מהאפיקציה, הפעלה ראשונה, המנעול ביצע כיול לעצמו.

הכיול לא היה מספיק טוב וסיבוב הפתיחה היה קצר מדי (הדלת נותרה נעולה). גוגל קצר ושינוי הגדרה ידנית למרחק הסיבוב, פתרו את הבעיה.

סוללה: ביום שישי, כשהתקנתי, שיחקתי קצת עם המנעול. בסוף היום הוא כבר היה על 80% (הטענתי למלא לפני ההתקנה).

ראיתי בהגדרות אפשרות לשליטה במהירות הבלוטות׳ שאמורה להפחית את השימוש בסוללה. העברתי למהירות הכי נמוכה ולא שמתי לב להבדל בתפעול.

היום (שני) הסוללה כבר על 60%.נראה שאצטרך להטעין כל 3-4 שבועות.

סה״כ זה נחמד שכבר לא צריך לקחת מפתח בכל יציאה מהבית. ביחוד הבן הצעיר שאף פעם לא מוצא את המפתח שלו.

הפעלתי את האופציה של פתיחה אוטומטית. האפליקציה מזהה שיצאת מאיזור הבית (מעל 100מ׳, מחייב מתן גישה תמידית למיקום), נדרכת כשאתה חוזר לטווח 100מ׳ מהבית ופותחת את הדלת ברגע שמזהה את הבלוטות׳.

בפועל, כשאני חוזר מהעבודה, יוצא מהמעלית בקומה שלי ושומע את המנעול נפתח לקראתי. לפעמים יש פספוסים, אבל בד״כ זה עובד.

הוספתי גם קודן, בשביל שאפשר יהיה להוריד את הזבל או את הכלב, גם בלי הטלפון. טוב גם בשביל לתת אפשרות פתיחה זמנית למנקה, גיבוי למקרה שהסוללה בטלפון מתה וכו׳.

סה״כ מוצר נחמד מאוד.

  • מעניין 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

בהיבט טכני-אבטחתי.

האם זה מתחבר לאינטרנט? אפליקציה?

בית חכם למיניהם? מה פרוטוקול התקשורת?

כיצד מאבטחים?

 

 

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

לי יש את הפרו כבר כמעט חודשים ואני על 38 אחוז עם 4.5 נפשות בבית.

 

אני מאוד נהנה מהמוצר. זה כיף אדיר לחזור הביתה ושהדלת נפתחת לכבודך בלי לגעת בכלום.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...