Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנעול חכם Nuki


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, Guy_25 כתב:

בהיבט טכני-אבטחתי.

האם זה מתחבר לאינטרנט? אפליקציה?

בית חכם למיניהם? מה פרוטוקול התקשורת?

כיצד מאבטחים?

 

 

זה מתחבר לאינטרנט דרך הוויפי. אפשר לוותר על זה ולשלוט רק בבלוטות', אבל אז מאבדים חלק מהאפשרויות, כמו פתיחה ונעילה גם כשאתה רחוק מהבית.

מתחבר לבית חכם של אפל. מתאר לעצמי שיש עוד אפשרויות, אבל אין לי בית חכם אז פחות מעניין אותי.

לגבי אבטחה, אני לא מומחה. אני רק יודע שאין לי יותר מדי מה לגנוב בבית ושגנב מיומן יפרוץ כל צילינדר תוך דקות, עם או בלי הנוקי.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מעבר לנוחות, למערכות האלו המון יתרונות.

במיוחד בשילוב עם מחזיר דלת איכותי.

 

הדלת תמיד נעולה. לא הולכים לישון וחושבים "נעלתי ? לא נעלתי ?".

ילדים יוצאים החוצה וחוזרים 100 פעם ביום - הדלת נסגרת וננעלת אחריהם.

קשישים או אנשים שיש להם מוגבלות ביד או באצבעות - אידיאלי.

 

שים לב שבדיוק כמו פתיחה ללא מפתח ברכב, תמיד צריך לקחת מפתח פיזי או להשאיר איפשהו שיהיה זמין כשהמערכת נדפקת מאיזשהי סיבה

 

קודן זה נחמד אבל לא מספיק. מפתח. פיזי. איפשהו.

פורסם
בתאריך 15.5.2023 בשעה 14:27, פינדר כתב:

עדכון:

החלפתי צילינדר מ76 ל81, כדי להתקין את נוקי.

ההתקנה הפיזית פשוטה מאוד. כשהפעלתי מהאפיקציה, הפעלה ראשונה, המנעול ביצע כיול לעצמו.

הכיול לא היה מספיק טוב וסיבוב הפתיחה היה קצר מדי (הדלת נותרה נעולה). גוגל קצר ושינוי הגדרה ידנית למרחק הסיבוב, פתרו את הבעיה.

סוללה: ביום שישי, כשהתקנתי, שיחקתי קצת עם המנעול. בסוף היום הוא כבר היה על 80% (הטענתי למלא לפני ההתקנה).

ראיתי בהגדרות אפשרות לשליטה במהירות הבלוטות׳ שאמורה להפחית את השימוש בסוללה. העברתי למהירות הכי נמוכה ולא שמתי לב להבדל בתפעול.

היום (שני) הסוללה כבר על 60%.נראה שאצטרך להטעין כל 3-4 שבועות.

סה״כ זה נחמד שכבר לא צריך לקחת מפתח בכל יציאה מהבית. ביחוד הבן הצעיר שאף פעם לא מוצא את המפתח שלו.

הפעלתי את האופציה של פתיחה אוטומטית. האפליקציה מזהה שיצאת מאיזור הבית (מעל 100מ׳, מחייב מתן גישה תמידית למיקום), נדרכת כשאתה חוזר לטווח 100מ׳ מהבית ופותחת את הדלת ברגע שמזהה את הבלוטות׳.

בפועל, כשאני חוזר מהעבודה, יוצא מהמעלית בקומה שלי ושומע את המנעול נפתח לקראתי. לפעמים יש פספוסים, אבל בד״כ זה עובד.

הוספתי גם קודן, בשביל שאפשר יהיה להוריד את הזבל או את הכלב, גם בלי הטלפון. טוב גם בשביל לתת אפשרות פתיחה זמנית למנקה, גיבוי למקרה שהסוללה בטלפון מתה וכו׳.

סה״כ מוצר נחמד מאוד.

אני גם מתעניין לרכוש, אבל הזמן סוללה שציינת קצת מדאיג. 

מה התוכנית שלך ליום שהסוללה תגמר בדיוק כשיצאת בלי מפתח? יש איזו התרעה מוקדמת לסוללה חלשה? כמה מוקדמת?

כמה זמן לוקחת טעינה? כיצד היא מתבצעת? 

יום טוב גם לך

פורסם

עוד לא יצא לי להטעין, חוץ מהפעם הראשונה.

אאל״ט אמורה להיות התרעה באפליקציה כשהסוללה מגיעה ל20%.

אני מתכוון להטעין בלילה. קל מאוד להוציא את הסוללה, להטעין ולהרכיב חזרה.

אם יש שקע קרוב לדלת, אפשר להטעין גם בלי לפרק את הסוללה.

בכל מקרה יש לי בתיק מפתח לגיבוי.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

רושם שוב מהנסיון שלי לאחר חצי שנה בשימוש דיי אינטנסיבי (שני מבוגרים ושני נערים שיוצאים הרבה במשך היום) 

אני עד היום הטענתי פעמיים בלבד,ובטעינה הראשונה הקדמתי הטענה לפני שהוא ירד לכיוון ה20 אחוז . בפעם השניה קיבלתי התראה. וההטענתי.

אצלי וגם אצל חבר שהמליץ לי לפני הקניה המכשיר יורד דיי מהר ל70 אחוז פלוס מבחינת חיווי באפליקצה ינתקע שם דיי הרבה זמן עד שממשיך לרדת בצורה ליניארית.

בפעם השניה בטענתי את היחידה עם POWERBANK במשך הלילה שהיחידה מורכבת וזה עבד ללא בעיה.

ניראה שאצלי זה מחזיק בין שלושה לארבע וחצי חודשים. 

פורסם
לפני 5 דקות, blackpolo כתב:

רושם שוב מהנסיון שלי לאחר חצי שנה בשימוש דיי אינטנסיבי (שני מבוגרים ושני נערים שיוצאים הרבה במשך היום) 

אני עד היום הטענתי פעמיים בלבד,ובטעינה הראשונה הקדמתי הטענה לפני שהוא ירד לכיוון ה20 אחוז . בפעם השניה קיבלתי התראה. וההטענתי.

אצלי וגם אצל חבר שהמליץ לי לפני הקניה המכשיר יורד דיי מהר ל70 אחוז פלוס מבחינת חיווי באפליקצה ינתקע שם דיי הרבה זמן עד שממשיך לרדת בצורה ליניארית.

בפעם השניה בטענתי את היחידה עם POWERBANK במשך הלילה שהיחידה מורכבת וזה עבד ללא בעיה.

ניראה שאצלי זה מחזיק בין שלושה לארבע וחצי חודשים. 

זו גירסה עם וויפי (פרו) או ללא?

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

פרו. 

 

לא יודע עם יש לזה חשיבות אבל הדלת ממש קרובה לארון תקשורת שהראוטר נמצא בו.

עריכה אחרונה על ידי blackpolo
  • אהבתי 1
פורסם

הדגם הרגיל מגיע רק בלבן שלא מתאים לדלתות כהות.

אני מניח שחודשים זה זמן ממוצע לסוללה. אפשר לקנות אחת ספייר ולהטעין אוף ליין. בכל מקרה תקבל התראה הרבה מראש.

אפשר גם להטעין עם power bank בלילה ולא צריך לפרק כלום.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

יש לי את הנוקי 3 הרגיל. רכשתי אותו לפני שנה וחצי בערך. בהתחלה רכשתי בלי המגשר, אבל מהר מאוד צרפתי מגשר. לדעתי, למוצר יש רק יתרונות. זמן הסוללה הוא מספר חודשים. לפחות ארבעה חמישה חודשים. הבטריות הם נטענות של איקאה. כך שלא השקעתי במשהו מיוחד. (ברגע שמגיע ל20% יש אינדיקציה) בינתיים עובד ממש טוב. לא רכשתי את בקודן, לא רציתי שמישהו מחוץ לדלת יידע איזה מערכת יש לי. 

פורסם

הרעש הוא בהחלט חסרון.לנו פחות מפריע כי חדרי השינה בקומה מעל אז אם מישהוא חוזר מאוחר או יוצא מוקדם לא מורגש למעלה.אבל הרעש ומהירות הפתיחה/סגירה הם בהחלט איזורים שהם צריכים לשפר.

פורסם

הבנתי שנוקי 2 היה יותר רועש.

אישית לי לא מפריע הרעש של נוקי 3.

אני לא חושב שהוא כ״כ רועש, ואנחנו לא משרד ציבורי שאנשים נכנסים ויוצאים כל הזמן.

הבן הגדול שלי (18) מרבה לחזור בשעות שאני כבר ישן וזה לא מעיר אותי.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

 

גם אני בינתיים לקוח מרוצה, מותקן אצלי כ-20 יום, הגירסה הרגילה בלי מגשר. עובד 3-4 פעמים ביום, עם הסוללות אלקליין שהגיע איתן, כרגע מראה 100% סוללה..

הפתיחה האוטומטית מגניבה אבל עובדת 80% מהפעמים בערך. לא כזה נורא לפתוח מקיצור דרך בטלפון, לוקח שניה.

החבאתי מפתח בארון חשמל לכל מקרה בלתי צפוי..

יש גם אפל ווטש למקרה שהטלפון מת/אבד/נשכח בבית. 

 

איזה כיף לצאת מהבית רק עם טלפון ושלט של הרכב, בקרוב גם השלט יירד 😊

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

×
×
  • תוכן חדש...