Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[פרויקט מצולם] הסאגה השנתית; שיפוץ אלטרנטור פג'ו 205 VALEO (ווסת+מיישר).


איציק נ.
שימו לב! השרשור הזה בן 6474 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הוא הציע לכם אלטרנטור משופץ ב400 ש"ח?

 

כשהחלפתי את שלי למשופץ (בדוקוטרי באור יהודה) הוא לקח 400 שקל כולל עבודה.

 

מה לא מסתדר פה? האלטרנטור שהציעו לך יותר טוב\שונה\יקר?

כל רכב והדגם שלו. למיטב האינפורמציה שיש בידי עוצמת הזרם של האלטרנטור ב DL הינה 60 אמפר בלבד בעוד שבדגם זה מדובר ב 80 אמפר.

כמו כן עלות החלקים לשיפוץ האלטרנטורים הללו מעט שונה (ב DL יותר זול, גם עקב היותו נפוץ מאוד).

בנוסף למה שנאמר, להרכיב את האלטרנטור ב 205 הוא לא תענוג גדול בכלל וזה בלשון המעטה. ב DL הוא מונח מולך והחלפתו קלה בהרבה !!

 

איציק.

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

נראה לי שהאלטרנטור שלי הולך לסיים את חייו..

כשאני מדליק צרכן חשמלי הטורים מתחילים לרקוד..

האם אני צודק בהערכה?

 

מדובר במזדה 323F שנת 93.

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

מעלה את השרשור הזה מן הארכיון כדי להודות לאיציק נ. על הפרויקט!

 

לפני כמה חודשים שוב התחיל האלטרנטור שלי לסמן סימני מוות - שוב ריצודים באורות, שוב מנורות טעינה שנדלקת חלושות בלילה.

 

הפעם, בעיקר בעזרת הפרויקט המצולם המעולה הזה, לקחתי את הנושא לידיים והחלטתי להפסיק ולפרנס את משפצי האלטרנטורים למינהם, ולעשות את השיפוץ הזה לבד.

אז הדפסתי את העמוד הראשון, עם כל התמונות. קראתי את הכל חמש פעמים, לוודא שאני לא מפספס כלום. קראתי בעיון גם את כל מה שיש להיינס לספר בנושא ("פרק את הברגים, פרק בזהירות את האלטרנטור, מסור אותו לשיפוץ והרכב בחזרה בסדר הפוך") והרגשתי מוכן למשימה.

 

בתחילת השבוע תפסתי חנייה טובה, והתחלתי לפרק לאט לאט את האלטרנטור היקר מתוך הרכב, במטרה להגיע ליום שישי עם דוגמאות מוחשיות לגשר ולמיצב, ולהגיע מוכן לחברים ביצחק-שדה.

אז קודם כל - מה שאיציק לא צילם (וגם אני לא, כי קשה לעשות את הכל בשני ידיים) זה את הח** שצריך לאכול עד שמפרקים את האלטרנטור הזה מהרכב. הבורג של מותחן נמצא בתחתית הרכב, והגישה אליו כמעט בלתי אפשרית אם לא מרימים את הרכב על בוקים ומפרקים את הגלגל. אבל בעיקר - לא יודע מי היה המהנדס הצרפתי שהחליט להעביר את אחד הצינורות של המזגן בדיוק במקום ממנו אמור לצאת האלטרנטור החוצה. מגעילים, הייתי צריך לפרק את מיכל העיבוי כדי להוציא את האלטרנטור החוצה. צירפתי תמונה ישנה של תא המנוע בא אפשר לראות את צינור המזגן בצד שמאל, ממש מעל האלטרנטור.

 

דווקא השיפוץ עצמו היה קל מאוד - לקח לי בערך חצי שעה של עבודה איטית מאוד לפרק, ועוד פחות מזה להרכיב. את החלקים היה קצת קשה להשיג. בגרינוולד לא עובדים עם אנשים פרטיים, ורק בגלאור היו מוכנים להזמין לי תמורת דוגמא. 250 ש"ח עבור מיישר וגשר - לא נורא..

 

אחרי ההחלפה, כצפוי, האורות יציבים כמו בספר (אם כי אני אחכה ללילה כדי לדעת בוודאות) ונדמה גם כאילו סל"ד הסרק של הרכב ירד משהו. אני מקווה שזה לא סימן שלילי מכיוון מערכת ההזרקה הרגישה שלי, אבל ניתן צ'אנס למחשב להתאפס על עצמו אחרי שהיה כמעט שבוע בלי חשמל.

 

 

בקיצור - תודה על פרויקט מעולה איציק! :mm_yeah:

Image3.jpg

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6474 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...