Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1154 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

לפני שאתאר את הבעיה אקדים ואומר:

הבעיה מתרחשת רק לאחר התנעה כאשר הרכב "קר" - כלומר בהנעה הראשונה של הבוקר. בימים קרים היא מתרחשת גם בהנעה של אחר הצהריים (חזרה מהעבודה).

זה מונע ממני להראות את הבעיה למוסכניק אלא אם כן אחנה אצלו את הרכב ואגיע אליו שוב לאחר יממה שהאוטו קר.

הבעיה הנ"ל היא גם לא חזרתית ב-100%. יש ימים (נגיד 10%) שאני מניע ויוצא חלק מהחנייה.

אני סוחב את הבעיה הנ"ל כבר חודשיים - מאז שקניתי אותו, ולאחרונה זה נראה שהמצב הדרדר - יותר כשלי הנעה.


הסיטואציה היא כזאת:

מיד לאחר הנעה הרכב נכבה (קורה ב-50% מהמקרים).

לאחר הנעה חוזרת - שמצליחה - הרכב לאחר 5 שניות מתחיל לרעוד חזק. לאחר כ-30 שניות מפסיק לרעוד.

לאחר מכן אני מתחיל לצאת ברוורס מהחנייה - לאחר 3 מטרים הרכב שוב רועד. במצב שהוא רועד הגז לא מתפקד (ממש לא מגיב). לעיתים הרכב שוב נכבה.

לאחר כל הסאגה הזאת שאורכה כדקה-שתיים - אני מצליח לנסוע באופן חלק. 


הייתי אצל מוסכניק (לא מורשה) שקיבלתי עליו המלצות מכמה גורמים.

לאחר בדיקה הוא אמר שבדיקת מחשב הראתה שבית המצערת תקול. הוא החליף אותו לאחד משומש, אמר שלא ניתן לנקות. הבעיה לא נפתרה.

לאחר מכן החלפתי גם מצתים שנראו שחוקים - הבעיה עדיין לא נפתרה.

 

אשמח להצעות איך להתקדם

פורסם

זה כבר עלה לך מאות שקלים. לא כדאי להשאיר ללילה במוסך כדי שהאיבחון יהיה מדוייק.

(אלא אם לא הבנתי את מה שרשמת ובסוף קיבלת את החלק הישן והתקין בחזרה ביחד עם הכסף ששילמת והתנצלות מהמוסך על איבחון שגוי.)

 

פורסם

אני עוד לא שמעתי על מצערת שאי אפשר לנקות... לדעתי ההחלפה הזאת הייתה לחינם.

 

פילטר אוויר סתום? מצערת מלוכלת (המשומשת)? פילטר דלק? 

שווה לבדוק למרות שלא סביר אם אין בעיה במהירות.

פורסם
לפני 9 שעות, IsraCar כתב:

זה כבר עלה לך מאות שקלים. לא כדאי להשאיר ללילה במוסך כדי שהאיבחון יהיה מדוייק.

(אלא אם לא הבנתי את מה שרשמת ובסוף קיבלת את החלק הישן והתקין בחזרה ביחד עם הכסף ששילמת והתנצלות מהמוסך על איבחון שגוי.)

 

בלית ברירה זה מה שאני אאלץ לעשות.

רק תזכור שהבעיה הזאת מתרחשת בדיוק דקה. נניח השארתי בלילה, יכול להיות מצב שההנעה בבוקר תהיה חלקה.

זה שהוא ישמע את הרעידות - או יפתח מכסה מנוע ויראה בעיניים - אחרי חצי דקה הרעידות יחלפו ואז הוא יצטרך עוד יממה כדי לשחזר את זה שוב.

אני מנסה להגיד שזה בעיה טריקית ואם אין לך איזו אבחנת מחשב ברורה או משהו שבור/קרוע שאתה רואה בעיניים - אתה תתחיל לעשות פה ניסוי וטעייה במשך שבועות.

 

לא בהכרח החלק הישן (בית מצערת) תקין כי יכול להיות שהוא חלק מהבעיה.

אבל מבחינתי להחזיר לו את הרכב עד שימצא את הבעיה ...

(לא ביקשתי את החלק הישן ולא ביקשתי את הכסף חזרה...)

לפני 6 שעות, yairw כתב:

האם נורת מנוע דלקה?

לא. שום נורה לא נדלקה

לפני 9 שעות, Shab00 כתב:

אני עוד לא שמעתי על מצערת שאי אפשר לנקות... לדעתי ההחלפה הזאת הייתה לחינם.

 

פילטר אוויר סתום? מצערת מלוכלת (המשומשת)? פילטר דלק? 

שווה לבדוק למרות שלא סביר אם אין בעיה במהירות.

שאלתי אותו לגבי ניקוי, הוא אמר לי בפירוש שלא ניתן לנקות, אם אני זוכר נכון כי אי אפשר או מסוכן לפתוח

אני נוטה לסמוך עליו, אבל באמת אין לי דרך לדעת ב-100%

פורסם

לא שמעתי על מצערת שלא ניתנת לתיקון, כן קיימות כאלה שקצת סיפור לסדר אחרי פירוק, אבל לא סוף העולם.

האם נרכב נסרק לקודים?

ואם כן, איזה קודים עלו?

כבר חתמתי...

פורסם
בתאריך 19.4.2023 בשעה 17:33, yairw כתב:

לא שמעתי על מצערת שלא ניתנת לתיקון, כן קיימות כאלה שקצת סיפור לסדר אחרי פירוק, אבל לא סוף העולם.

האם נרכב נסרק לקודים?

ואם כן, איזה קודים עלו?

נסרק, לא עלו קודים :(

בתאריך 19.4.2023 בשעה 19:05, nadav20 כתב:

תבדוק בתור התחלה את התפקוד של חיישן טמפרטורת נוזל קירור

החלפתי חיישן, הבעיה עדיין קיימת ... :(

פורסם
בתאריך 26.4.2023 בשעה 19:40, nadav20 כתב:

על סמך מה החלפת? קראת פרמטרים במחשב?

תחושת בטן של המוסכניק

×
×
  • תוכן חדש...