Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

ברשותי פיזו 308   1.2   2015 מהממת.

העניין שנה שעברה בקיץ כשהייתי מדליק את המזגן היה מקרר מעולה אך לאחר עבודה של 30-40 דקות פתאום היה כאילו נחנק וזורק פחות אויר רגיל ולא קר.

החלפתי פילטר ולא עזר.

 

לדעתכם זה בריחת גז?

 

במוסך מתמחה בפיזו לא הצליחו לעלות על הבעיה.

 

יש המלצה על מקום לבדיקה ותיקון באזור מרכז-דרום? 

עריכה אחרונה על ידי liorlev1
פורסם

יכול להיות שהמאייד קופא ולא מאפשר מעבר אוויר דרכו, לבדיקה כשזה קורה כבה את המדחס לכמה דקות ותפעיל שוב. אם אחרי כמה דקות חוזר לעבוד תקין, זה כנראה זה כי בדקות האלו הקרח מפשיר.

 

סיבה נפוצה לזה - חוסר גז.

 

 

פורסם

בוקי אז אם חסר גז זה אומר שיש בריחה לא?

 

ניסיתי שזה קרה להעביר למצב אויר בלבד ולאחר שעה להחזיר לקור וזה חזר לעבוד...אבל לא לאחר כמה דקות...

 

יש מקום מומלץ ומקצועי שאפשר לתת לבדיקה?

פורסם

רועי הוא באמת מקצוען, משיחה טלפונית אמר לי משהו שם קופא וזה דורש חשמלאי להחליף משהו בקטנה.

פשוט ללכת לכל חשמלאי רגיל ?

פורסם

היה לי פעם דבר כזה ב 308.

מאייד קפא, הוצרך החלפת חיישן טמפרטורה של המאייד, בוצע בגבע.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם
לפני שעתיים, liorlev1 כתב:

רועי הוא באמת מקצוען, משיחה טלפונית אמר לי משהו שם קופא וזה דורש חשמלאי להחליף משהו בקטנה.

פשוט ללכת לכל חשמלאי רגיל ?

האם בדקו לך כמות גז במערכת? אם לא בדקו אז שיבדקו שיש את הכמות הנכונה.

 

אצלי המזגן היה קופא ככה אחרי נסיעה ארוכה בגלל חוסר גז. לאחר תיקון הדליפה ומילוי גז זה הסתדר. לא הייתה בעיה בשום חיישן. 

 

 

פורסם
בתאריך 3.3.2023 בשעה 13:47, Buki כתב:

האם בדקו לך כמות גז במערכת? אם לא בדקו אז שיבדקו שיש את הכמות הנכונה.

 

אצלי המזגן היה קופא ככה אחרי נסיעה ארוכה בגלל חוסר גז. לאחר תיקון הדליפה ומילוי גז זה הסתדר. לא הייתה בעיה בשום חיישן. 

לא בדקו..ללכת למוסך מתמחה בפיזו?

×
×
  • תוכן חדש...