Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טסלה טסלה , הרסה לי את כל התכניות


golansa
שימו לב! השרשור הזה בן 450 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 6 שעות, NIMRODVA כתב:

כבעלים של טסלה 3 SR+ כשנה וחודשיים ועם 30000 ק"מ לא יכול לחשוב בכלל על חזרה אחורה לרכב בערה פנימית .
נסיעה כזו חלקה שקטה ונעימה.
הנהיגה בטסלה זו חוויה אחרת , גם מחשמליות אחרות (לאישתי שי גילי c350 ).
לנהוג היום בבנזין מרגיש כמו להתחבר לאינטרנט עם מודם (לזקנים שבחבורה :-) ).

בקשר לנושא ההתחממות בקיץ - חובה מגן שמש לגג , ותמיד יש אופציה לקרר את הרכב דרך האפליקציה מבעוד מועד. 
ואם יש לך סדר יום קבוע אז גם ניתן לתזמן את קירור \חימום הרכב  דרך האפליקציה (preconditioning )  - מאוד יעיל , אני משתמש בזה המון.

כמובן זה שיש לך כל בוקר רכב מתודלק מבלי להיכנס לתחנת דלק זה בכלל תענוג .
רשת הסופרצארגרים כבר פרוסה בצורה די נרחבת בישראל וגם התמחור שלה כרגע הכי זול ביחס לשאר העמדות הטעינה המהירות  - 1.25 שח ל קוו"ט לעומת 2 שח ובדרך כלל גם דמי התחברות של 5 שח לכל הטענה .


החסרון היחיד בטסלה הוא כרגע השירות וזמינות החלפים  רמת הגימור עוד לא שם , אני סובל מקרשוים וחריקות בפנים הרכב (לא סבלתי מבעיות מכניות כלל ) יכול להיות שאני קצת יותר רגיש מאחרים לרעשים.

יום קשה.  נקווה לבשורות טובות . 

תודה  לכל העונים . 

איך אתה ואשתך  מסתדרים עם הטעינה ? 

ראיתי שמשום מה ב AC הטעינה בטסלה לוקחת 10+ שעות ? מה אשתך עושה כשמגיעה  ? 

 

לגבי חלפים שמעתי שיש תובענה ייצוגית בנושא.  בין אם אמיתית או לא,   נראה לי שתדחוף את החברה לשפר את עצמה בתחום הזה.  

 

גגון אני ממש בבעייה לא נראה לי לשים . לא כל כך משנה לי אבדן כמה אחוזים בסוללה . נראה לי שאשים אותו קבוע על שמירת טמפרטורה . נראה כמה חשמל זה יאכל . 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה הדעה של הצד שכנגד (להלן האישה)?
נניח ודעתה נוטה ליונדאי ואתה מתנדנד אני הייתי הולך על היונדאי...
בהנחה ולה לא משנה (יש לא מעט כאלו שלא מעניין אותם וגם כאשר תזדקקו ל 7 מושבים היא תשמח בכל פתרון שלא יהיה) אני גם הייתי הולך עם הלב,
בסוף תמיד תוכל להחליף אם זה לא יסתדר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשתי רוצה לשמוע פתרונות מעשיים 

 

איך מסתדרים עם שני רכבים שצריכים טעינות ארוכות האם חיוני להתקין שתי עמדות טעינה 

 

שמש וטסלה מעורר חששות  - די חם אצלנו איזור עוטף עזה .. למרות שהיא תשתמש   באיוניק 5 אז לא ממש  מוטרדת , יותר בשבילי .

 

נסיעות משפחתיות באמת יזקיק יותר לצאת עם שני רכבים מאשר אחד . 

 

והסנטה פה בסופו של דבר יותר פונקציונאלי למשפחה . 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהג ממוצע מטעין פעם אחת בשבוע או פעמיים אם הוא נוסע הרבה, ככה שאין בעיה להסתדר גם אם לא מתקינים שתי עמדות. תזכור שאחרי טעינה, בבוקר אתה קם עם סוללה מלאה. לגבי נסיעות ארוכות, תמיד יש את הסופרציארג'רים לגיבוי.

לגבי החום - לא תרגיש אותו, כמו שכתבתי המזגן מעולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 27.2.2023 בשעה 00:35, golansa כתב:

יום קשה.  נקווה לבשורות טובות . 

תודה  לכל העונים . 

איך אתה ואשתך  מסתדרים עם הטעינה ? 

ראיתי שמשום מה ב AC הטעינה בטסלה לוקחת 10+ שעות ? מה אשתך עושה כשמגיעה  ? 

 

לגבי חלפים שמעתי שיש תובענה ייצוגית בנושא.  בין אם אמיתית או לא,   נראה לי שתדחוף את החברה לשפר את עצמה בתחום הזה.  

 

גגון אני ממש בבעייה לא נראה לי לשים . לא כל כך משנה לי אבדן כמה אחוזים בסוללה . נראה לי שאשים אותו קבוע על שמירת טמפרטורה . נראה כמה חשמל זה יאכל . 

אני ואשתי מסתדרים עם הטעינות מפני שלאישתי יש יחסית נסיעות קצרות ובנוסף יש לה עמדות טעינה בעבודה (בחינם ).
כך שיוצא שאני זה שמטעין רב הזמן ואם שנינו צריכים להטעין אז מקבימום מטעינים רכב אחד למה שצריך ליום מחרת ורז מטעינים את הרכב השני.
עוד לא קרה שהיתה לנו בעיה .
אל תשכך שאתה לא מגיע גם עם סוללה ריקה לגמרי בדרך כלל - לרכב שלי עם סוללה של 60 kw לוקח להטעין 5.5 שעות במידה והסוללה ריקה 
מודל y lr יקח כ 7.5 שעות להטעין במידה והסוללה ריקה ( 82kw ).
גגון בקיץ בישראל זה חובה - למודל y יש גם פתרונות באליקספרס או אפילו בארץ שניתן לגלול ידנית את הכיסוי גג.

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 450 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...