Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 אמינות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום

 

 מאזדה 3 2015  1.5 (120 כ''ס)

155 אלך ק"מ

יד 2  [ ליסנג, פרטי]

ב 41-43 אלף שקל 

 

בשיחה עם המוכר אמר שיש ספר טיפולים + סליקה ביטוחית  + הוא מתחייב לשילדה גיר מנוע [ ששאלתי אותו לקח לו קצת זמן לאשר לי שהוא מתחייב [בדיקה במכון] על גיר ומנוע].

טיפולים תקופתיים נעשו במוסך מורשה של HONDA. לדבריו לא היה משהו יקר שהוא היה צריך לתקן. 

עשה טיפול 150 אלך ק"מ. 

 

מה דעתכם על הרכב ?

 

ברור שצריך לעשות בדיקה במכון מורשה. אבל האם אני צריך לדאוג  בגלל הק"מ הגבוהה ? 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי vvido
פורסם

א. ק"מ גבוה.

ב. מה פרוש מתחייב על שילדה גיר מנוע?

אתה חושב שהוא יודע מה הקומפרסיה בכל צילינדר?

ממליץ לך לחפש 2000 סמ"ק עם 165 סוסים.

זו עלולה להיות קצת עצלה.

בהצלחה.

סלע

פורסם

לדעתי בדיקה במוסך שאתה סומך עליו עדיפה על בדיקה במכון ויכול גם שלא תעלה כי המוסך מבין שאת הטיפולים תערוך אצלו. 

155k לא אמור להוות בעיה אלא אם התעללו קשות ברכב.

המנוע נחשב אמין ואמור להחזיק גם מעל 300k אם לא חווה טראומה וקיבל טיפול בסיסי. 

פורסם

ה1.5 מעולה, לאחי יש אחת דגם קומפורט 2014,  כבר 5 שנים פלוס ומאוד מרוצה מהרכב, ונוסעת ממש כמו חדשה,

אם תמצא אחת טובה במחיר טוב זו תהיה בחירה מצויינת, אך אם תימכר באותו מחיר או קרוב ל2.0 אז ה2.0 עדיפה.

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...