Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כיום עם:

יונדאי איוניק 2018 - משמש לרוב הנסיעות המשפחתיות

רנו קליאו 2016 - בעיקר לנסיעות קצרות כמו לתחנת רכבת וחזרה

 

הרכב משפחתי:

2 ילדים בני 0 ושנתיים

2 ילדים גדולים מנישואים קודמים שאיתנו חצי מהשבוע

 

בפועל נסיעות בהרכב מלא של 6 יהיו רק פעם בחודשיים בערך

 

חשבתי להחליף את היונדאי ברכב עם מושב אחורי רחב שיאפשר שני כסאות בטיחות ועוד נוסע (ולנסיעות בהרכב מלא לצאת עם שני הרכבים)

למשל: סיטרואן C5 איירקרוס

 

תקציב: עד 40000 + היונדאי

מגוון מועדוני הנחות (אם זה עוזר): הייטקזון, בהצדעה, הוט

 

שאלת בונוס: לאיזה עוד רכבים יש 3 מושבים נפרדים מאחור כמו לC5?

 

תודה!

פורסם

יש גם סיטרואן פיקאסו/ספייסטורר קצר. נכנס בקלות לתקציב.

לזכרוני במועדונים האלה אין בשנתיים האחרונות מבצעים משמעותיים. אולי כשהשוק ירגע יהיו.

פורסם
לפני 15 שעות, שלומו כתב:

יש גם סיטרואן פיקאסו/ספייסטורר קצר.

תודה!

אם אני מבין נכון פיקאסו וספייסטורר זה אותו דגם בשנתונים שונים.

אבל הספייסטורר לא קיים בדגם הקצר (רק גרנד).

אני חושש שרכב 7 מקומות יהיה גדול מדי ומסורבל.

באיזה שנתונים כדאי להתמקד ביד2?

 

ושאלה של נוב, שווה לבדוק רכב חדש/0 ק״מ/יד שנייה מליסינג (אלדן וכו׳)?

×
×
  • תוכן חדש...