Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השכרת רכב בבודפשט-המלצות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח להמלצצות קישורים להשכרת רכב בבודפשט שלא שוחטים אותך אח''כ בכל מיני תוספות יקרות וכו'

תודה מראש

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם

כבר שכרתי רכבים בבודפשט מכל חברות. ההשכרה הקיימות, ואף פעם לא שחטו אותי בשום דבר. 

אולי כי אני לא שוחט את המכוניות?! יכול להיות. 

 

מה שכן, אם התכנית היא להשאר בתוך העיר, וותר על המכונית. 

העיר אינה ידידותית לכלי רכב פרטיים. 

פורסם

במידה ואתה רוצה רכב בשביל לנסוע בעיר?  עדיף בלי.

מרכז העיר פקוקה מרוב רכבים.

אתה יכןל להוריד אפליקציה bkk של התחבורה הציבורית בבודפשט, היא מצויינת!!.

יש מטרו, יש רכבת עילית, יש אוטובוס, יש מוניות, מגיעים לכל מקום.

 

בתחבורה הציבורית, במידה ואתה קונה כרטיס במכונות, אל תשלם במזומן.

ברוב המקומות המתויירים, ההומלסים שמים מחסום בחלק שמחזיק עודף ולא יוצא כסף.

 

חשוב מאוד!!!

במידה ואתה לוקח רכב, יש 2 מחירים לדלק בהונגריה, מחיר להונגרים ומחיר ללא הונגרים.

להונגרים, הדלק מסובסבד ועולה (לא זוכר בדיוק) 4 שקל לליטר, לזרים זה עולה 8 שקל.

לאחר התדלוק, אתה לוקח את הרשיון רכב, ניגש לחנות, מציג את הרשיון רכב ומראה שהוא הונגרי ותקבל את המחיר ההונגרי.

 

במידה ולא תציג, תשלם מחיר מלא.

כמו כן, זה מוגבל ל-50 ליטר ביום.

 

אל תשכח לעשות ביטוח מלא.

האוטוסטרדה בהונגריה בתשלום, תהדוק עם מחיר ההשכרה כולל את התשלום הנל

 

פרנקופיל מושבע!

פורסם
לפני 17 שעות, ariel000 כתב:

ברוב המקומות המתויירים, ההומלסים שמים מחסום בחלק שמחזיק עודף ולא יוצא כסף.

 בטוח ? 

חזרתי אתמול מבודפשט, ועד לרגע זה לא הבנתי למה לא קיבלתי עודף, מילא שהמכונה לא מחזירה, אבל אפילו בביטול הקניה מאמצע התהליך, לא התקבל עודף !

אגב, בשני מכונות שונות, אז הייתי בטוח שהם לא מחזירים עודף...

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם
לפני 6 שעות, M H כתב:

 בטוח ? 

חזרתי אתמול מבודפשט, ועד לרגע זה לא הבנתי למה לא קיבלתי עודף, מילא שהמכונה לא מחזירה, אבל אפילו בביטול הקניה מאמצע התהליך, לא התקבל עודף !

אגב, בשני מכונות שונות, אז הייתי בטוח שהם לא מחזירים עודף...

 

בטוח במיליון אחוזים.

לא פעם ולא פעמיים נאבקתי להוציא את החסימה, בזמן שאלה ששמו את זה, הסתכלו עלי.

המכונה מחזירה עודף וגם את הכסף בזמן ביטול, אבל כמו שציינתי, הם שמים חתיכת נייר ומדי x זמן הם לוקחים את העודף שהצטבר וחןסמים מחדש.

 

היום כבר לא משלם במכונות אלא באפליקציה.

פרנקופיל מושבע!

×
×
  • תוכן חדש...