Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח,
הזמנתי בעליאקפסרס חישוק "19 לאופנוע שלי, מסין (אופנוע אספנות, כאמור).

לא הצלחתי למצוא כאן - https://www.gov.il/BlobFolder/policy/import-policy/he/import_demands_7-21.pdf התייחסות לחישוק, מה נידרש ממני וכו'.
האם זהו קישור רלוונטי או שיש כבר משהו חדש ואחר שיש לבדוק אצלו?

אני מבקש להיות מוכן מראש עם כל הטופסיאדה, במיקרה ותידרש (יש סיכוי כמובן, בחלומות, שזה יחמוק מתחת למשרד התחבורע ואדרש רק לתשלום מע"מ).
יש חדשות בתחום הייבוא האישי לחלפים עבור רכב אספנות?
מישהו ייבא חלק כזה בעבר?
תודה מראש.

פורסם

חישוק מצריך תקן ,צריך לבדוק האם החלק שהזמנת מוטבע עליו תקן DOT/VIA.

בכל מקרה על חישוקים משלמים רק 8 אחוז מס קניה,יתכן ותידרש לשלם על בדיקות כאלו ואחרות.

מכיוון שהזמנת מעלי אקספרס אני בספק שיש עליו תקן כל שהוא,אם תשלח את הקישור למוצר אוכל לדעת.

אני ייבאתי לאופנוע שלי 2 חישוקים של אקסל ,כמובן שהיה עליהם תקן ולכן הם עברו חלק.
 

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

תודה על תגובתך.
ובכן, לא ניראה לי שיש לו תקן ואני די בטוח שגם אין עליו שום הטבעה.
הוא יצרן AM גדול בשוק הסיני לאופנועי שאנג ג'יאנג ואני רוכש את החישוק עבור ה- BMW שלי כי הוא במיקרה מתאים מבחינת המידות:

https://www.aliexpress.com/i/1005001411215464.html?gatewayAdapt=glo2isr


מה הסיכויים שלי?

מה עליי לדעת ולהכין במיקרה והמכס יעצור את החגיגה ומשרד התחבורה יתערב?
אני כבר יודע שאוכל להשיג מהמוסך שלי אישור שהגלגל מתאים לכלי שלי. זה יהיה נחוץ?

פורסם

ברגע שאין תקן מוטבע על החישוק הסיכוי להכניס אותו לארץ שואף לאפס.

אם החישוק לא יתפס במכס הצלחת,במידה ויתפס הייתי מנסה לדבר עם הבודק במכס,המכס ישלח לך ככל הנראה מכתב שהפריט לא מאושר לייבוא ,במכתב יש מספר טלפון של המכס שמטפל בחבילה שלך,אתה מתקשר אליהם.

בעבר ייבאתי אגזוז ללא תקן לאופנוע שלי,נעצר לי במכס,דיברתי עם הבודק והסברתי לו שמדובר ברכב אספנות והוא שיחרר לי את האגזוז,לא יזיק לנסות.

בהצלחה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • אחראי פורום
פורסם
בתאריך 24.9.2022 בשעה 12:14, ArikC כתב:

חישוק מצריך תקן ,צריך לבדוק האם החלק שהזמנת מוטבע עליו תקן DOT/VIA.

בכל מקרה על חישוקים משלמים רק 8 אחוז מס קניה,יתכן ותידרש לשלם על בדיקות כאלו ואחרות.

מכיוון שהזמנת מעלי אקספרס אני בספק שיש עליו תקן כל שהוא,אם תשלח את הקישור למוצר אוכל לדעת.

אני ייבאתי לאופנוע שלי 2 חישוקים של אקסל ,כמובן שהיה עליהם תקן ולכן הם עברו חלק.
 

האם האופנוע שלך אספנות?

אם כן, נפלת בחוסר המקצועיות שסובבת שם את המערכת.

חלקים לכלי רכב אספנות לא חייבים בשום תקן.

עברתי (ולא רק אני) התעללויות מצד הרשויות כמעט בכל יבוא עד שהבנתי את החוק שבמשרד התחבורה עצמו חוקקו, לגבי הצורך בתקן.

חובה לשים לב שבאישור המתקבל מהתחבורה מצויין "אספנות" ורצויה הערה נוספת "אינו חייב בתקן".

בעזרת ההקלה המבורכת הזאת ייבאתי גם חלקי בטיחות כמו בלמים וחלקי מתלים שרכב בסטטוס רגיל היה חייב בתקן כדי לייבאם.

 

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

תודה איתי הסמוראי.
האם ידוע לך היכן אוכל למצוא תקנה או הוראה של משרד התחבורה או כל אחד אחר, איתו אוכל לנופף בשעת הצורך?
כפי שאמרת, המערכת עצמה לא תמיד מודעת לזה.
תודה מראש וחג שמח.

  • אחראי פורום
פורסם

מתנצל, לא אוכל בזמן הקרוב לצלול לחיפוש אבל החיפושים שלי טובים כמו שלך בגוגל.

 

כפי שכתבתי קודם, חובה מדרגה ראשונה לדאוג שבאישור מ.התחבורה שנלווה לכל יבוא, ייכתב בהערות שזה רכב אספנות

אחרת אתה נכנס למסלול שחרור רגיל תחת הגבלות לא קטנות של תקן, מותר/אסור בייבוא וכו' שבאופן מבורך כ"כ נמנע מאספנים.

בהצלחה.

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

חישוק לאופנוע מעלי אקספרס....?

רק המחשבה על זה מחרידה אותי - בטוח שאתה רוצה להתגלגל על זה? לא יודע איזה במוו יש לך, אבל למיטב ידיעתי לבווארים יש שוק חלפים חזק מאוד מיצרנים מערביים ידועים.

×
×
  • תוכן חדש...