Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'יפון חדש עד 150k


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו מעוניינים להחליף את הi10 של אשתי בג'יפון. חשוב לנו גודל (שיהיה נוח בטיולים - 2 מזוודות + כסא בטיחות לתינוק + עגלה), אמימות, אבזור (בדגש על אבזור בטיחות) ונוחות נסיעה. בסדר הזה.

 

 

מתלבטים בין הארונה 1.5 fr לבין קיה סלטוס לבין הסטוניק. כולן בגרסאות המאובזרות יותר.

 

היום עשינו נסיעת מבחן על הסלטוס, היה לא רע. חסרים לנו אבזורים מסויימים (בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני חניה קדמיים וקוקפיט דיגיטלי) ועיצוב הפנים הרגיש לאשתי קצת אפרורי.

 

האם יש חוסרים נוספים שפספסנו? האם יש תקלות/ בעיות ידועות ברכב?

 

מה אומרים לגבי שאר הדגמים שציינתי? 

יש רעיונות נוספים?

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

מוסיף גם את ה2008 לרשימה.

מבחינת המפרט היבש נראה שיש בו הכל.

יש סיבה מסוימת לפסול אותו? 

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם
לפני 12 דקות, Guy_25 כתב:

מוסיף גם את ה2008 לרשימה.

מבחינת המפרט היבש נראה שיש בו הכל.

יש סיבה מסוימת לפסול אותו? 

אין שום סיבה לפסול אותו אלא אם אתה מדבר על גרסת ה1.2 טורבו.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם

עד כמה שאני יודע זה או ה1.2 טורבו או דיזל, נכון?

אם כן, אז אני אכן מדבר על ה1.2 טורבו. יש בעיות ידועות?

ומה לגבי הסלטוס? יש בעיות ידועות?

ולגבי dsg7 יבש שיש בסיאט ארונה - נפתרו הבעיות?

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

אם יש לך אפשרות להתקין עמדת טעינה אז ממליץ לך על ג'יפון חשמלי, אתה הולך לחסוך המון כסף עליו וחווית הנסיעה מדהימה.

יש מגוון יפה של גיפונים חשמליים כולל אפילו 2008 חשמלי.

פורסם

לצערי אין לי אופציה להתקין עמדה.

אם הייתה הייתי מעלה את התקציב ולוקח איוניק 5 עוד בהשקה שלה :)

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

לדעתי סטוניק קטן מדי לדרישות, בעיקר בתא המטען. הוא התיישן דיי מהר ומתיחת הפנים שלו לא שינתה הרבה.

ארונה גם יכול להיות גבולי מבחינת המימדים. אצלי בבית החלפנו ארונה 2018 ב-1.5 חדש לפני כמה חודשים. בדקנו את הסלטוס לפני והוא הרגיש קצת פלסטיקי ופשוט, על אך הרצון ברכב מרווח יותר העדפנו את הארונה בגלל האבזור והביצועים. ענייני גיר כבר פחות נפוצים בשנים האחרונות ובסך הכל רמת האמינות טובה.

אני מציע לבדוק את ה-2008 שהוצע כאן. הוא נראה מעולה ועונה על הדרישות. אני הייתי מעדיף את הדיזל ולא רק בגלל עניין הרצועה ב-1.2.

יונדאי באיון גם יכול להיות אופציה. הוא חלש מהארונה למשל אבל מאובזר לא רע.

במתיחה קטנטנה של התקציב אפשר לקנות סיאט אטקה. הוא קצת פחות מאובזר מארונה FR אבל מרווח יותר באופן מורגש, הביצועים טובים וגם נוחות הנסיעה ובצבעים מסויימים אפשר לקבל אותו באספקה כמעט מידית שזה דיי נדיר כרגע. בזמנו כשרכשנו את הארונה התכנית הייתה לרכוש אטקה אבל הוא לא היה במלאי.

פורסם

אטקה עם רמת אבזור סבירה דורשת הוספה של 20k לתקציב. זה לא רלוונטי עבורנו

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

אם כבר מאריכים את הרשימה אוסיף את היאריס קרוס - תא מטען גדול, אבזור בטיחות מכובד, ככל הנראה אמין. קצת צפוף מהמתחרות אבל לזוג + תינוק לא יחסר מקום.

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם (נערך)
בתאריך 1.9.2022 בשעה 10:15, roy007 כתב:

אנחנו גם באותה סירה וכנראה נסגור על הקפצ׳ור.

ממליץ לך לבדוק גם אותו

 

ממליץ גם. היתרונות העיקריים שלו על ה-2008 הם מרווח מאחור, תא מטען גדול יותר, פתחי מיזוג מאחור, ולוח שעונים שאפשר לקרוא באור שמש… 

עריכה אחרונה על ידי robertf
פורסם

טויוטה פחות התחברנו.

קפצ'ור בדקנו ממש בהתחלה ודי התלהבתי ממנה עד שגיליתי שיש לא מעט התקנות מקומיות (מולטימדיה וכו').

 

שוב חוזר לשאלה המקורית, יש בעיות ידועות בסלטוס? יש סיבה מיוחדת שפוסלת אותו?

ולגבי ה2008 - יש בעיות במנוע? כי אני מבין משום מה שהתשובה חיובית.

 

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

המסך 9.7 בקפצור הוא התקנה מקומית?

בדקת את זה?

 

בסלטוס אין בעיות מיוחדות אבל מדובר במנוע אטמוספרי 2.0 ליטר ״מיושן״ שלא יצטיין בצריכת הדלק..

לגבי המנוע ב2008, הוא בא עם המנוע 1.2 פיורטק שעליו יש סיפורי זוועות אז לא הייתי מתקרב.

×
×
  • תוכן חדש...