Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'יפון חדש עד 150k


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

עכשיו פרסמו כאן, שהגיע קיה נירו פלוס,  רכב מעניין מאוד למשפחה וחסכוני.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

יופי זה בעיניי המתבונן.

נטו מהבחינה הפרקטית הוא בול מה שאתם צריכים.

 

כותב מי שנוסע בטויוטה ורסו, ולא חושב שאאוטלנדר/ קודיאק/ 5008 עדיף....

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בתאריך 30.8.2022 בשעה 18:48, Gopher כתב:

2008 חשמלי.

165K, לא בתקציב שלהם א"א ימתחו 10%.

בתאריך 6.9.2022 בשעה 07:27, roy007 כתב:

סיפורי זוועות אז לא הייתי מתקרב

נו. לא מבטל את כל מה שנכתב והודהד ושוב הודהד על הרצועה המשומנת, אבל ה-2008 זה יותר מדי יופי של אוטו מכדי לפסול אותו על זה. 

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
לפני 7 שעות, Jack457 כתב:

נו. לא מבטל את כל מה שנכתב והודהד ושוב הודהד על הרצועה המשומנת, אבל ה-2008 זה יותר מדי יופי של אוטו מכדי לפסול אותו על זה

בוא נסכים שלא להסכים ;)

פורסם

חבר יש את הטי קרוס הדגם המפואר יותר שעולה 140 ... הם זוג פלוס תינוק והם מסתדרים ממש טוב עם הרכב גם עם מזוודות לאילת . 

 

הטי קרוס יפה יותר מהארונה ויותר איכותי ממנה 

פורסם

אני מציע לך לגשת ולבדוק מקרוב את הטי קרוס והארונה אחרי מתיחת הפנים. עיצוב זה עניין של טעם אז נסכים שלא להסכים אבל תא הנוסעים של הארונה איכותי יותר, הוא מאובזר יותר וגם מעניק תמורה עדיפה למחיר. בטי קרוס אין אופציה ל-1.5 שיש בארונה והוא נעים מה-1.0 ליטר. 

פורסם

זו בדיוק הסיבה שפסלנו את הטי קרוס - העובדה שאין את האופציה למנוע 1.5.

 

את הקאמיק פסלנו כי קיבלנו הצעת מחיר של 155,000 תוך כדי שהנציג מסביר לנו שבמשלוח הקרוב יהיו חסרות חלק ממערכות הבטיחות בגלל המחסור העולמי בשבבים.

 

את ה2008 פסלנו עכשיו לאחר שקראנו שיש בעיות במנוע.

 

הארונה נפסלה בימים האחרונים בגלל שירות לקוחות של סיאט. נשמע שהם לא רוצים באמת למכור.

 

הקפצ'ור נפסלה מראש בגלל ההתקנות המקומיות (למרות שדי התלהבתי מהאבזור שלה).

 

נשארנו עם באיון וסלטוס בגדול. באיון חמודה יותר, סלטוס פרקטית יותר מבחינת גודל.

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

תראה אין לי הרבה דברים טובים להגיד על שירות הלקוחות של צ׳מפיון וגם אני התאכזבתי מהם ברמה שלפני הארונה האחרונה לא הייתי מוכן לשמוע על רכב נוסף שלהם, הוזמן בהתחלה סלטוס שלא חיבבנו ואחריו טויוטה CHR שיקר בלמעלה מ-25K מהארונה. בסופו של דבר התנאים שקיבלתי בסיאט הכריעו ונרכשה ארונה נוספת שמאוד מתאימה לצרכים ובתקווה שלא נזדקק לשירות הלקוחות. אם אתה צריך המלצה לאולם תצוגה אז בנצרת השירות פשוט מעולה מניסיון של 5 רכבים חדשים. 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 15 שעות, Guy_25 כתב:

הארונה נפסלה בימים האחרונים בגלל שירות לקוחות של סיאט. נשמע שהם לא רוצים באמת למכור.

תראה אני האחרון שאגיד ששירות לקוחות הוא לא דבר חשוב, הוא כן! אבל זו לא סיבה לפסול רכב שמתאים לכם.

בסופו של דבר מה שנשאר איתך הוא הרכב ולא נציג המכירות.

ואם קיבלת שירות  לא טוב במקום מסויים יש סוכנות  אחרת שניתן לגשת אליה.

 

דרך אגב אתה בטוח שהמסך בקפצור בגודל 9.7 הוא בהתקנה מקומית?

×
×
  • תוכן חדש...