Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קארשר K4 מישהו ניסה?


שימו לב! השרשור הזה בן 614 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי הזדמנות לקנות את ה K2 BATTERY במחיר טוב

אבל אני בכלל לא צריך את הסוללה כי יש לי חשמל בכל מקום, הבעיה זה מים

מישהו התנסה עם ה K4 K6?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחזיק K4.80 למעלה מ10 שנים .( מ2010)  מספיק בהחלט.  

הK4 הנוכחים ,יעשו את העבודה להרבה שנים.

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, zaf כתב:

אני מחזיק K4.80 למעלה מ10 שנים .( מ2010)  מספיק בהחלט.  

הK4 הנוכחים ,יעשו את העבודה להרבה שנים.

 

 

מעולה

הוא יותר חזק מה k2 נכון?

והוא יכול לשאוב מגריקן?

 

מאיפה אני קונה צינור?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, שואב מג'ריקן ( קח של 25 ליטר יספיק לך) צנרת ואביזרים אצל קרשרסטור או ישירות אצל היבואן בפתח תקווה דן-שלדן . המחירים דומים אצל כולם.

image.png.06081e88fa25bb7cb05ccfc61d02d6c5.png

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש את המקציף המקורי וגם את האוניברסלי עם מתאמים. 

אבל אני "מכור" לאביזרים בגלל שאני מתחזק שני כלי רכב ולעיתים נוספים של בני המשפחה . (למה לשלם, אם לאבא יש ציוד🤣)

אתה יכול בשקט לעבוד עם הסט-אפ המקורי. רק אל תשתמש באביזר טורבו אל הרכב הוא "קורע" את הצבע , האביזר הזה מיועד לניקוי חצרות/אבנים/משטחים לא צבועים 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח שתשלח לי קישורים למקציף \ מחברים שישדרגו את החוויה

אגב מה לגבי גודל גריקן ?

היבואן אמר לי לקנות 40-50 ליטר כי 20-30 ליטר יגמר לי והמנוע יכול ללכת.

מה דעתך ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לך עם היבואן. אני לא יכול להעיד כי אני מתחבר לצינור גינה.  

ומניסיון, פעם הפסקתי את המיים קודם ובהסח דעת הפעלתי בשביל לשטוף את המטליות ותקעתי את המנוע (לפני הרבה שנים, למזלי היה באחריות) 

 

תראה את שרשור שידרוג של סופר T 

 

  • רעיון טוב! 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אני מרוקן את המכשיר ממים בסוף השימוש?

נניח סיימתי, אני רוצה להוציא את כל המים שנשארו בצינור מבלי לשרוף את המנוע

מה עושים ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שהפסקת את החשמל והוצאת את הצינור מהג'ריקן אתה פשוט לוחץ על ההדק של האקדח, הלחץ שנותר פורק את המכונה לגמרי. ולא שואב אוויר. 

  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, אבל אני לא יודע לגבי שאיבה מג'ריקן. כשיש מקור מיים קודם פותחים מיים ואז לוחצים על ההדק, המכשיר מייד מעביר מיים לאקדח אבל לא יוצר לחץ.

בשלב הזה המיכל הפנימי מתמלא וברגע שתפעיל חשמל המכשיר יבנה לחץ מיידי.

אבל בכל מקרה חבר קודם את צינור השאיבה לג'ריקן מלא , מלא את הצינור על מנת למנוע כניסת אויר למכשיר ואז תפעיל חשמל. 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי zaf
  • אהבתי 2

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 11.8.2022 בשעה 12:27, zaf כתב:

כן, אבל אני לא יודע לגבי שאיבה מג'ריקן. כשיש מקור מיים קודם פותחים מיים ואז לוחצים על ההדק, המכשיר מייד מעביר מיים לאקדח אבל לא יוצר לחץ.

בשלב הזה המיכל הפנימי מתמלא וברגע שתפעיל חשמל המכשיר יבנה לחץ מיידי.

אבל בכל מקרה חבר קודם את צינור השאיבה לג'ריקן מלא , מלא את הצינור על מנת למנוע כניסת אויר למכשיר ואז תפעיל חשמל. 

 

 

 

 

בסיום העבודה אני מכבה את המכשיר וממשיך ללחוץ על האקדח כדי לרוקן אותו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן כן. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 614 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...