Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קארשר K4 מישהו ניסה?


שימו לב! השרשור הזה בן 608 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לך ככל הנראה אוויר במערכת, או שנסתם לך משהו בכניסה. נסה לשים את הדלי גבוה מהמכונה.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדלי מהתחלה גבוה מהמכונה

מעבר לזה

ניתקתי את הצינור של הדלי וחיברתי צינור שמוזן מברז

הכל עובד

מה זה אומר?

מעבר לזה החלקים האלה שהגיעו בקופסא של הצינור

לא הצלחתי להבריד אותם עליו אז הוא נשאק בלעדיהם

 

20220813_114028.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שדילגת על שלב שבו מסנן הכניסה והשסתום אל חוזר שמוע כניסת אויר אינם ולכן שאבת אוויר ולא מיים.

 

 

שים לב לריקון בסוף 

 

וגם זה -עם שידרוג אקדח אוניברסלי

 

לפני שעה, Transporter כתב:

מעבר לזה החלקים האלה שהגיעו בקופסא של הצינור

לא הצלחתי להבריד אותם עליו אז הוא נשאק בלעדיהם

השסתום הצהוב נכנס לחלק שמשמאל וביחד הם מוברגים לצינור - זה השסתום אל חוזר שמונע כניסת אוויר !

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, zaf כתב:

שדילגת על שלב שבו מסנן הכניסה והשסתום אל חוזר שמוע כניסת אויר אינם ולכן שאבת אוויר ולא מיים.

 

 

שים לב לריקון בסוף 

 

וגם זה -עם שידרוג אקדח אוניברסלי

 

השסתום הצהוב נכנס לחלק שמשמאל וביחד הם מוברגים לצינור - זה השסתום אל חוזר שמונע כניסת אוויר !

 

 

אז לא ניתן להרכיב אותו. מצטער.

חשבתי שזה פילטר שמונע כניסת לכלוך בכלל

 

בכל מקרה רוקנתי חצי מיכל והכל עבד. עד שהצינור קצת יצא החוצה כנראה.

מה עושים במצב כזה?

 

ואיך יכול להיות ששרפתי 25 ליטר לפני שהתחלתי סבון?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים משקולת בקצה שתמנע מהצינור לצוף. תנסה בכל אופן להרכיב את האל-חוזר.

 

אם גמרת 25 ליטר בהתזה לפני סבון אתה "משקה " את האוטו ללא צורך.  שוטפים מסביב על כל הרכב. מנקיםמעט יותר עם לחץ את בתי הגלגלים והג'נטים ואז מיישמים סבון. אחרי שהרכב מכוסה כולו סבון נותנים לסבון לעבוד ושוטפים שוב. מכסים שוב בסבון, עוברים על כל הפנלים עם כפפה. ושוטפים . זהו. כל זה צריך לקחת 25-30 ליטר כולל הכל. 

 

תקרא שוב את השירשורים של סופרT

 

בהצלחה.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 32 דקות, zaf כתב:

שים משקולת בקצה שתמנע מהצינור לצוף. תנסה בכל אופן להרכיב את האל-חוזר.

בהצלחה.

 

זה בלתי ניתן להרכבה

אולי משהו שם לא תקין אני מנסה להרכיב וזה נופל

 

אגב המקציף היה דליל מאוד

שמתי מים עד הפס החמישי או השישי

ועוד סבון עד לפס הבא

היה דליל מאוד

עריכה אחרונה על ידי Transporter
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב החלק הזה שבור ולא ניתן להרכבה

לא יודע מי נגע בזה ואם מישהו פתח את הקופסא בעבר

אבל זה אמור להגיע שלם

וזה הגיע לי בחלקים

אגב Zaf בכל מקום שקראתי כתוב שזה פילטר. לא אל חזור

 

51MsnShYWRL._AC_SY450_.jpg

עריכה אחרונה על ידי Transporter
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@zaf כנראה אקבל צינור חדש.

עכשיו נניח ונכנס לי אוויר למערכת

אני צריך שוב למלא את הצינור מים כמו בהתחלה ורק אז להמשיך לעבוד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, כניסת אוויר גורמת למכשיר "לגהק" והמנוע מסתובב ללא מים. לא בריא. 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 19.8.2022 בשעה 14:05, zaf כתב:

כן, כניסת אוויר גורמת למכשיר "לגהק" והמנוע מסתובב ללא מים. לא בריא. 

 

 

בסרטון הזה אחרי שהוא מטביע את הצינור בתוך הדלי, נראה שהצינור לבד פולט כמות של מים עוד לפני שהתחבר ל K4

בפועל זה ממש לא ככה..

יש בצינור מעט מים ממש בקצה שלו...אבל אין שום לחץ שדוחף מים החוצה מהצינור , גם אחרי 2 דקות שהטבעתי אותו במים

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 608 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...