Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, בביטוח חובה כתוב:"הרשאים לנהוג ברכב:כמפורט בסעיפים שמעבר לדף שמספריהם נקובים להלן: 1,3,7"

עכשיו הסעיפים 1,3,7 הם:

1. בעל הפוליסה.

3. כל אדם הנוהג לפי פקודת בעל הפוליסה או ברשותו.

7. בתנאי שאדם הנוהג(למעט נוהג נהיגה הנזכר בסעיף 5 או בסעיף 6 לעיל) הינו בעל רישיון בר תוקף בישראל לנהיגת כלי הרכב הנקוב בתעודה או שהיה בעל רישיון כזה בתאריך כלשהו במשך 12 החודשים שקדמו לנהיגת כלי הרכב ולא נפסל מלקבל או מלהחזיק רישיון כזה על פי הוראות שבחיקוק,פסק דין,ו/או החלטות בית משפט או רשות מוסמכת אחרת.

סעיף 5: כל אדם הלומד נהיגה בתנאי שהוא מלווה ע"י מדריך מוסמך בעל רישיון להוראת נהיגה ובתנאי שבזמן המבחן המעשי הוא מלווה ע"י בוחן מוסמך.

סעיף 6: האדם הנקוב בתעודת ביטוח זו,הלומד נהיגה,בתנאי שהוא מלווה ע"י אדם המורשה להוראת נהיגה ובתנאי שבזמן המבחן המעשי הוא מלווה ע"י בוחן מוסמך.

 

על פי הסעיפים האלו יוצא שאין שום הגבלה לנהג חדש. כי נהג חדש שנוהג ברכב של הוריו הוא נוהג "ברשותו של בעל הפוליסה". ז"א שכל עוד נהג חדש לא קונה לעצמו רכב פרטי שרק הוא יהיה הנהג הבלעדי אין סיבה לעשות ביטוח חובה? כי לפי הסעיפים של הביטוח חובה אין הגבלה.

זה נכון?

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
שלום, בביטוח חובה כתוב:"הרשאים לנהוג ברכב:כמפורט בסעיפים שמעבר לדף שמספריהם נקובים להלן: 1,3,7"

עכשיו הסעיפים 1,3,7 הם:

1. בעל הפוליסה.

3. כל אדם הנוהג לפי פקודת בעל הפוליסה או ברשותו.

7. בתנאי שאדם הנוהג(למעט נוהג נהיגה הנזכר בסעיף 5 או בסעיף 6 לעיל) הינו בעל רישיון בר תוקף בישראל לנהיגת כלי הרכב הנקוב בתעודה או שהיה בעל רישיון כזה בתאריך כלשהו במשך 12 החודשים שקדמו לנהיגת כלי הרכב ולא נפסל מלקבל או מלהחזיק רישיון כזה על פי הוראות שבחיקוק,פסק דין,ו/או החלטות בית משפט או רשות מוסמכת אחרת.

סעיף 5: כל אדם הלומד נהיגה בתנאי שהוא מלווה ע"י מדריך מוסמך בעל רישיון להוראת נהיגה ובתנאי שבזמן המבחן המעשי הוא מלווה ע"י בוחן מוסמך.

סעיף 6: האדם הנקוב בתעודת ביטוח זו,הלומד נהיגה,בתנאי שהוא מלווה ע"י אדם המורשה להוראת נהיגה ובתנאי שבזמן המבחן המעשי הוא מלווה ע"י בוחן מוסמך.

 

על פי הסעיפים האלו יוצא שאין שום הגבלה לנהג חדש. כי נהג חדש שנוהג ברכב של הוריו הוא נוהג "ברשותו של בעל הפוליסה". ז"א שכל עוד נהג חדש לא קונה לעצמו רכב פרטי שרק הוא יהיה הנהג הבלעדי אין סיבה לעשות ביטוח חובה? כי לפי הסעיפים של הביטוח חובה אין הגבלה.

זה נכון?

יש הבדל בין נהג צעיר לנהג חדש. נהג צעיר מוגדר כמי שאין לו ותק של 12 חודשים. נהג חדש מוגדר בפוליסת ביטוח החובה כבן 21 ומטה או 24 ומטה. מצוין בפוליסת הביטוח מה הגיל המינימלי לנהיגה. בד"כ יש להוסיף פרמיה מסוימת לנהגים מתחת לגילאים הנ"ל.

 

כך שאם רשות או בלי רשות, מה שחשוב זה שסעיף 3 ימולא, כלומר לפחות 12 חודשי ותק ולבדוק מה מצוין בפוליסת הביטוח מבחינת הגיל המינימלי לנהג חדש.

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

אבל סתכל טוב מה כתוב שם, כתוב שם בעל רישיון בר תוקף או(לא כתוב "וגם" כתוב "או") בעל רישיון 12...

וזה סעיף 7 ולא 3. ולא מצויין שם גיל. הסתכלתי ואין שום זכר לגיל בביטוח חובה

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

ביטוח חובה מכסה כל נהג שהחוק מתיר לו לנהוג - כלומר נהג ותיק, נהג צעיר, נהג חדש (כולל מלווה אם צריך), גם אם קיבלת הנחה כלשהי בפרמיה.

dirty old man

need love too

פורסם
ז"א שאין צורך לעשות ביטוח חובה לנהג נוסף, אלא 1 מכסה את כל הנהגים שבתנאי שמתאימים לסעיפים 1,3,7 ולמה משנה הגיל או הותק?

לא יותר פשוט להתקשר אל סוכן הביטוח ולברר איתו את כל הנושא?

 

 

גם אצלי וגם אצל חברים שלי היה רשום אותו הדבר בפוליסת ביטוח החובה, וכולם (מאלו שאני יודע לגביהם) שילמו תוספת מסויימת לביטוח החובה עבור נהג חדש או צעיר...

פורסם

אתה צריך לשלם לפי אופי השימוש ברכב.

 

אם אחד מבני הבית הינו נהג חדש, עליך לשלם עבורו תוספת.

אם אחיין של החבר של הגיס לעתיד בדיוק צריך ללכת למכולת והוא נהג חדש, מותר לו לנהוג גם אם לא שילמת עבורו בפרמיה.

dirty old man

need love too

פורסם

אל תקשיב למה שאמרו לך אל תשאל את הסוכן שאלות קידבג כמו: "אנחנו מיליון איש שנוהגים על הרכב חצי מיליון נהגים חדשים הרכב בשימוש 24 שעות ביממה ואנחנו מזיינים לו תצורה ועשים רייסים האם הפרמייה מתאימה לנו?"

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

×
×
  • תוכן חדש...