Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Misfire ol fault


ASHER710
שימו לב! השרשור הזה בן 607 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום 

יש לי אורלנדו 15 1.4 טורבו ,מניע עובד יפה ,מדליק מזגן הרכב מתחיל לקרטע ,ואז קופצת תקלה מיס פאייר פ0302 סלינדר 2 ,ובודק בסקנר יש עוד הודעה ol fault ,בדלק ,כאשר  מכבה מזגן הרכב לא מקרטע ,וol fault  חוזר לcl 

מישו תודה .

אגב פלכים מקוריים הוחלפו ,שינוי מיקום קויל לא עוזר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במיקרה והפלאגים תקינים,  וגם הקוילים.

הדבר הבא שהייתי חושד בו זה חיישן MAP 

 

עריכה אחרונה על ידי itzikevo

אנשם שמשווצים בזה שיש להם כבלים באוטו ומנפנפים

בזה בצידי הדרך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הזזת את הקויל המדובר והתקלה לא עברה צילינדר, אפשר לפסול את הקויל

 

יש לך הרבה שגיאות כתיב, גם מה שכתבת אנגלית לא ברור,

קח את הזמן, אף אחד לא רודף אחרייך, תקרא מה שאתה כותב לפני שאתה מפרסם ותתקן, כדי שנוכל להבין יותר טוב.

 

האם להודעה השנייה יש קוד? אם אין, תוכל לצלם את מה שכתוב בסורק?

 

מי החליף את הפלאגים? איך אתה בטוח שהם מקוריים? בשביל לפסול גם אותם כבעיה, תעביר גם פלאג בין צילינדר אחד לשתיים ותראה אם התקלה נשארת בצילינדר 2.

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה 

Misfire cyledare2 

Ol fault .open loop fault 

הזזתי אצבעות הכויל והבעיה נשארה ב2 

פלאגים acdelco מקוריים אמאזון 

איך אפשר לבדוק  חיישן אוויר .

הרכב מניע ללא בעיות אך כשמדליק מזגן מתחיל misfire 2 p0302 ואז הרכב עובר למוד ol fault ,,,היה close loop  ואז עובר לopen loop fault

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ניתן להחליף \להצליב קוהיל ברכב הזה זה יחידה אחת אתם לא מכירים את הרכב

ככלל כאשר מחליפים סליל הצתה מחליפים מצתים לא חוסכים בזה .

לרוב כאשר יש החטאת בעירה תחת עומס התקלה מההצתה .

אין קשר לחיישנים בפרפרייה שישפיאו על כולם ולא על צלינדר בודד תחת עומס

 

חיים יוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, חיים יוד כתב:

לא ניתן להחליף \להצליב קוהיל ברכב הזה זה יחידה אחת אתם לא מכירים את הרכב

ככלל כאשר מחליפים סליל הצתה מחליפים מצתים לא חוסכים בזה .

לרוב כאשר יש החטאת בעירה תחת עומס התקלה מההצתה .

אין קשר לחיישנים בפרפרייה שישפיאו על כולם ולא על צלינדר בודד תחת עומס

 

חיים יוד

חסרים פרטים על הרכב קיימת אורלנדו 2015 2.4 בדגם הזה הקוילים בודדים. 

היה לי מיקרה בטויוה יאריס 2008 הייתה תקלה על צילנדר מספר 3. הוחלפו פלאים וסלילי הצתה לא עזר. הוצאתי את החיישן MAP ניקיתי היטב והבעיה הסתדרה 

אנשם שמשווצים בזה שיש להם כבלים באוטו ומנפנפים

בזה בצידי הדרך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארץ לא קיים אורלנדו בנזין עם מנוע 2.4 .

או 1.4 טורב בנזין

או 2 ליטר דיזל.

לעולם חיישן MAP לא ישפיע על צלינדר בודד אלה על כולם בעם המע ניהול מנוע מבוססת על MAP  וכאן היא מבוססת MAF כאשר ה MAP הוא איבחוני בלבד למע נלוות.

 

חיים יוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלכתי לקרוא קצת בנושא, על רגל אחת:

OPEN LOOP - OL - כאשר המנוע מונע והוא "קר", המחשב מחשב את כמות הדלק בעיקר  עפ"י מפה מתוכנת מראש (מסתמך מעט על טמפ' נוזל קירור ונתונים מהMAP/MAF בכדי לבחור תוכנית שמורה מראש), תוך כדי התעלמות המחיישן הO2

CLOSED LOOP - CL - לאחר זמן מוגדר מראש מרגע ההנעה, כאשר נוזל הקירור הגיע לטמפ' מסויימת, חיישן הO2 הגיע לטמפ' עבודה, המחשב עובר למוד הזה, שבו הוא כן מסתמך על נתונים מחיישן הO2 בכדי לנסות להגיע ליחס המושלם של דלק/אוויר (14.7:1)

אם חיישן הO2 מתקרר, בגלל עמידה ממושכת, תקלה או סיבה אחרת, המחשב יחזיר את הרכב למוד של OPEN LOOP עד שהחיישן יתחמם שוב

 

כעת, עד כמה אתה בטוח שזה קורה רק כאשר אתה מדליק את המזגן?

האם ניסית לצאת לנסיעה מלבי להדליק את המזגן כלל לבדוק אם התקלה קיימת גם בלי? אפשר בלילה כשלא חם.

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה

רק כאשר מדליק מזגן מנוע מתחיל לקרטע ופתאם צצה התקלה .

המנוע לא עובר מ OL ל CL אלא הנה הסדר :

מניע אין תקלות ללא מזגן

2/מדליק מזגן כמה דקות

3\ צצה P0302צילידר 2

4\גורר תקלה OPEN LOOP FAULT .כאילו לא OPEN אלא טעות כלשהי

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוציא לך מהראש את ה OL CL זה לא קשור זה תוצאתי לתקלה P0302 .

אני בטוח שאם תמשיך לנסוע עם התקלה במנוע  תדלק בהמשך גם מנורת החלקה (ESP) אז מה תתחיל להחליף גם את החיישנים הרלוונטים ל ESP?

סהכ תקלה פשוטה ודי אפידמית לדגם הזה וכבלת תשובה מה לא תקין ומה דרוש כדי לפתור אותה שמקצרת גם את חיי הממיר  .

בהצלחה

חיים יוד.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, ASHER710 כתב:

הזזתי אצבעות הכויל והבעיה נשארה ב2 

זה הטעה אותנו,

מה כוונתך בהזזת אצבעות?

אם הבנתי נכון, אצלך זה נראה כך:

image.png.4c27b931294a223d173d690fb5cafecc.png

 

בכזה אין משחקים, צריך להחליף את כל החלק אם הוא פגום

 

 

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 607 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...