Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

יש לי הונדה אקורד 2009 מנוע 2000, יש לי 2 תקלות ורציתי ייעוץ אם מישהו נתקל או שמכיר שזו 'מחלה מוכרת' ברכב זה:

 

1. תקלה במחשב מנוע, וגם מופיעה נורת אזהרה בלוח שעונים באופן קבוע של גובה שמן  מנוע. יש תקלה של חיישן גובה שמן. לא חסר שמן, החיישן עצמו באגן שמן הוחלף והתקלה עדיין מיד קופצת תמיד לאחר התנעה. האם זו בעיה בצמת חוטים מסויימת?

 

2. תקלה ב ABS- נוריות אזהרה נדלקות בכל נסיעה בשלב כלשהוא וגם כמעט כל יום מרגישים בדוושת בלם בעצירה במהירות נמוכה\נמוכה מאד את ה-ABS מופעל ורעידות\תיקתוקים בדוושה כמו במצב שה ABS מופעל בעצירת חירום.

תקלות במחשב ABS: (צירפתי גם קובץ)

4 תקלות בכל ארבעת החיישנים בגלגלים, תקלה בסולונואיד VSA, תקלה פנימית כללית במעגל של יחידת בקרה במודולטור ABS.

לדעתי רוב הסיכויים שהבעיה במודולטור שגורמת לכל הבעיות והתחושות שתיארתי וגם גורם לתקלות בכל ארבעת החיישנים (לא סביר שכל 4 החיישנים תקולים).

א. האם כדאי להמר ולקנות מודולטור ABS קומפלט מפירוק? מצאתי בינתיים במקום אחד- 1000 ש"ח.

ב. האם עדיף לשלוח את המודולטור לשיפוץ? ואם כן- יש המלצה על מקום מסויים? (עדיפות למקום שיש להם אולי משופץ כדי להחליף).

 

3. מזגן מקרר תקין בנסיעה- כי יש רוח על הרדיאטור מזגן, בעמידה במקום כשחם- בקושי מקרר. 

בדקתי האם בעמידה במקום המאוורר פועל כשהמזגן עובד- מאוורר לא עובד. בשתי החוטים שמגיעים למאוורר יש מינוס. משמע- המנוע מאוורר לא מקבל פיקוד פלוס כדי לעבוד, אז כנראה הבעיה לא במנוע מאוורר עצמו.

אין לי שרטוט חשמלי של המערכת כדי לבדוק בצורה מקצועית, אולי מישהו מכיר בעיה מוכרת בנושא? בדקתי פיוזים וכו'.

 

תודה מראש לכולם, ארז

1,ACURA,ACCORD,2009,JHMCU16309C218294,989140724715,1659418539,.pdf

פורסם (נערך)
לפני שעה, ארז.א כתב:

שלום לכולם.

יש לי הונדה אקורד 2009 מנוע 2000, יש לי 2 תקלות ורציתי ייעוץ אם מישהו נתקל או שמכיר שזו 'מחלה מוכרת' ברכב זה:

 

1. תקלה במחשב מנוע, וגם מופיעה נורת אזהרה בלוח שעונים באופן קבוע של גובה שמן  מנוע. יש תקלה של חיישן גובה שמן. לא חסר שמן, החיישן עצמו באגן שמן הוחלף והתקלה עדיין מיד קופצת תמיד לאחר התנעה. האם זו בעיה בצמת חוטים מסויימת?

 

2. תקלה ב ABS- נוריות אזהרה נדלקות בכל נסיעה בשלב כלשהוא וגם כמעט כל יום מרגישים בדוושת בלם בעצירה במהירות נמוכה\נמוכה מאד את ה-ABS מופעל ורעידות\תיקתוקים בדוושה כמו במצב שה ABS מופעל בעצירת חירום.

תקלות במחשב ABS: (צירפתי גם קובץ)

4 תקלות בכל ארבעת החיישנים בגלגלים, תקלה בסולונואיד VSA, תקלה פנימית כללית במעגל של יחידת בקרה במודולטור ABS.

לדעתי רוב הסיכויים שהבעיה במודולטור שגורמת לכל הבעיות והתחושות שתיארתי וגם גורם לתקלות בכל ארבעת החיישנים (לא סביר שכל 4 החיישנים תקולים).

א. האם כדאי להמר ולקנות מודולטור ABS קומפלט מפירוק? מצאתי בינתיים במקום אחד- 1000 ש"ח.

ב. האם עדיף לשלוח את המודולטור לשיפוץ? ואם כן- יש המלצה על מקום מסויים? (עדיפות למקום שיש להם אולי משופץ כדי להחליף).

 

3. מזגן מקרר תקין בנסיעה- כי יש רוח על הרדיאטור מזגן, בעמידה במקום כשחם- בקושי מקרר. 

בדקתי האם בעמידה במקום המאוורר פועל כשהמזגן עובד- מאוורר לא עובד. בשתי החוטים שמגיעים למאוורר יש מינוס. משמע- המנוע מאוורר לא מקבל פיקוד פלוס כדי לעבוד, אז כנראה הבעיה לא במנוע מאוורר עצמו.

אין לי שרטוט חשמלי של המערכת כדי לבדוק בצורה מקצועית, אולי מישהו מכיר בעיה מוכרת בנושא? בדקתי פיוזים וכו'.

 

תודה מראש לכולם, ארז

1,ACURA,ACCORD,2009,JHMCU16309C218294,989140724715,1659418539,.pdf 153.28 \u05e7\"\u05d1 · 0 downloads

אשמח אם תתקשר אליי מחר למספר 0534202555 

היה לי תקלה דומה באי בי אס ואייעץ לך על סמך הפיתרון אצלי. לילטוב. 

עריכה אחרונה על ידי Namber1
פורסם

למה לא לרשום כאן איך פתרת את התקלה? זה יכול לשמש גם אנשים אחרים.

 

זו המטרה של הפורום, שהמידע יהיה זמין לכולם.

  • רעיון טוב! 2

 

 

פורסם
לפני 7 שעות, Buki כתב:

למה לא לרשום כאן איך פתרת את התקלה? זה יכול לשמש גם אנשים אחרים.

 

זו המטרה של הפורום, שהמידע יהיה זמין לכולם.

צודק אחי. 

היה מאוחר וזה..

בקיצור היה לי גם תקלה באי בי אס 

באה והולכת עם כיבוי המנוע 

אפשר להסתכל בהודעות שלי לראות מי ומה 

בדקו לי במוסף המורשה צמות חוטים והחליפו את החיווט של האי בי אס מהחיישן עד למחשב 

ושכחתי איך נראות נורות האי בי אס 

שווה לבדוק. 

×
×
  • תוכן חדש...