Jump to content

ארז.א

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ארז.א

  1. שלום לכולם. יש לי הונדה אקורד 2009 מנוע 2000, יש לי 2 תקלות ורציתי ייעוץ אם מישהו נתקל או שמכיר שזו 'מחלה מוכרת' ברכב זה: 1. תקלה במחשב מנוע, וגם מופיעה נורת אזהרה בלוח שעונים באופן קבוע של גובה שמן מנוע. יש תקלה של חיישן גובה שמן. לא חסר שמן, החיישן עצמו באגן שמן הוחלף והתקלה עדיין מיד קופצת תמיד לאחר התנעה. האם זו בעיה בצמת חוטים מסויימת? 2. תקלה ב ABS- נוריות אזהרה נדלקות בכל נסיעה בשלב כלשהוא וגם כמעט כל יום מרגישים בדוושת בלם בעצירה במהירות נמוכה\נמוכה מאד את ה-ABS מופעל ורעידות\תיקתוקים בדוושה כמו במצב שה ABS מופעל בעצירת חירום. תקלות במחשב ABS: (צירפתי גם קובץ) 4 תקלות בכל ארבעת החיישנים בגלגלים, תקלה בסולונואיד VSA, תקלה פנימית כללית במעגל של יחידת בקרה במודולטור ABS. לדעתי רוב הסיכויים שהבעיה במודולטור שגורמת לכל הבעיות והתחושות שתיארתי וגם גורם לתקלות בכל ארבעת החיישנים (לא סביר שכל 4 החיישנים תקולים). א. האם כדאי להמר ולקנות מודולטור ABS קומפלט מפירוק? מצאתי בינתיים במקום אחד- 1000 ש"ח. ב. האם עדיף לשלוח את המודולטור לשיפוץ? ואם כן- יש המלצה על מקום מסויים? (עדיפות למקום שיש להם אולי משופץ כדי להחליף). 3. מזגן מקרר תקין בנסיעה- כי יש רוח על הרדיאטור מזגן, בעמידה במקום כשחם- בקושי מקרר. בדקתי האם בעמידה במקום המאוורר פועל כשהמזגן עובד- מאוורר לא עובד. בשתי החוטים שמגיעים למאוורר יש מינוס. משמע- המנוע מאוורר לא מקבל פיקוד פלוס כדי לעבוד, אז כנראה הבעיה לא במנוע מאוורר עצמו. אין לי שרטוט חשמלי של המערכת כדי לבדוק בצורה מקצועית, אולי מישהו מכיר בעיה מוכרת בנושא? בדקתי פיוזים וכו'. תודה מראש לכולם, ארז 1,ACURA,ACCORD,2009,JHMCU16309C218294,989140724715,1659418539,.pdf
×
×
  • תוכן חדש...